eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria"Przebudowa drogi gminnej Karolina - Krzaki Czaplinkowskie"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa drogi gminnej Karolina – Krzaki Czaplinkowskie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 4843430

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa drogi gminnej Karolina – Krzaki Czaplinkowskie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01e69679-40d3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039043/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Przebudowa drogi gminnej Karolina-Krzaki Czaplinkowskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362259

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.22.2023.ASK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1154882,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odcinek drogi gminnej nr 280147W objęty niniejszym opracowaniem przebiega przez tereny leśne miejscowości Karolina i Krzaki Czaplinkowskie w gminie Góra Kalwaria.
Początek opracowania znajduje się w pik. 0+000,0 w okolicy granic miejscowości Krzaki Czaplinkowskie i Karolina, w obszarze terenów leśnych. Koniec opracowania znajduje się w rejonie skrzyżowania z drogą krajową nr 50 w miejscowości Karolina, gmina Góra Kalwaria. Przebudowa obejmuje odcinek drogi: od km 0+000,00 do km 0+800,00.
Odcinek drogi gminnej przeznaczonej do przebudowy posiada jezdnię o nawierzchni żwirowej o szerokości od ok. 4,0m do ok. 5,0 m.
Wzdłuż przedmiotowego odcinka po obu stronach jezdni znajdują się pobocza gruntowe.
Wzdłuż planowanej przebudowy pasa drogowego drogi gminnej przebiega naziemna linia elektroenergetyczna oraz podziemne sieci: telekomunikacyjna i wodociągowa.
Zaprojektowano przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni i poboczy drogi gminnej nr 280147W od km 0+000 do km 0+800.
Przebudowa jezdni będzie polegała na skorygowaniu jej przebiegu i poszerzeniu do 5,0m na całym odcinku. Istniejąca nawierzchnia żwirowa zostanie wyrównana warstwą kruszywa o średniej grubości 3cm, następnie zostanie wykonana podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 8cm. Na poszerzeniach jezdni zostanie wykonane koryto i podbudowa z kruszywa łamanego. Na całej powierzchni jezdni zostaną wykonane nakładki z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca i ścieralna).
Wzdłuż krawędzi jezdni przewidziano wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,5m z kruszywa łamanego.
Przebudowywane zjazdy będą posiadały nawierzchnię z kruszywa łamanego.
Przebudowywany zjazd na działce 194/2 będzie posiadał szerokość 5,0m, długość ok. 33,0m i nawierzchnię taką samą jak jezdni tj. z betonu asfaltowego.
W przekroju normalnym przebudowywana droga gminna posiada przekrój jednojezdniowy o szerokości ok. 5,0m i pochyleniu poprzecznym jezdni dwustronnym i jednostronnym (na łukach) 2,0%.
1. Projektowana konstrukcja przebudowywanej nawierzchni jezdni i zjazdu z betonu asfaltowego:
1) Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S, gr. 5cm
2) Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W, gr. 6cm
3) Podbudowa z kruszywa łamanego (C90/3) 0/31.5mm stabilizowanego mechanicznie, gr. 8cm
4) Warstwa wyrównawcza istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego (C90/3) 0/31.5mm stabilizowanego mechanicznie, gr. 3cm
2. Projektowana konstrukcja przebudowywanej nawierzchni jezdni i zjazdu z betonu asfaltowego (na poszerzeniach):
1) Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S, gr. 5cm
2) Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W, gr. 6cm
3) Podbudowa z kruszywa łamanego (C90/3) 0/31.5mm stabilizowanego mechanicznie, gr. 8cm
4) Podbudowa z kruszywa łamanego (C90/3) 0/31.5mm stabilizowanego mechanicznie, gr. 12cm
3. Projektowana Konstrukcja remontowanych zjazdów:
1) Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31.5mm stabilizowanego mechanicznie – warstwa górna, gr. 10cm
2) Nawierzchnia z kruszywa łamanego 31.5/63mm stabilizowanego mechanicznie – warstwa dolna, gr. 10cm
4. Projektowana Konstrukcja remontowanych poboczy:
1) Kruszywo łamane 0-31.5mm, gr. 15cm
Odwodnienie elementów pasa drogowego będzie odbywało się na dotychczasowych zasadach: poprzez spadki podłużne i poprzeczne poprzez przebudowywane pobocze na tereny zielone.
Przewidziano również wycinkę 23 szt. drzew.

Kod CPV 45.23.31.20-6

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także opis wymagań Zamawiającego w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia i jego odbioru określa dokumentacja techniczna (załącznik nr 10 do SWZ) oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
A. W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ze zm.), zmianami w przepisach ustawy – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (z dnia 21 grudnia 1988 r. w sprawie zbliżenia przepisów ustawowych, wykonawczych i administracyjnych państw członkowskich odnoszących się do wyrobów budowlanych) obowiązującym w pełnym zakresie od dnia 1 lipca 2013 r. i określającym warunki wprowadzenia do obrotu i udostępniania na rynku wyrobów budowlanych, przez ustanowienie zharmonizowanych zasad wdrażania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz oznakowania CE na tych wyrobach Zamawiający wymaga by wyroby/ materiały użyte do wykonania zamówienia:
a) posiadały obowiązkowe oznakowanie CE, objętych zakresem zharmonizowanej specyfikacji technicznej (tj. norm zharmonizowanych – hEN, oraz europejskich dokumentów oceny EDO) – dotychczas nieobowiązkowe,
b) posiadały deklaracje właściwości użytkowych wyrobu, która wiąże producenta w zakresie wybranych przez niego, z normy, właściwości użytkowych wyrobu, związanych z jego określonym zastosowaniem, które deklarowane jest przez tego producenta, Obowiązek sporządzania deklaracji właściwości wyrobu dla wyrobów oznakowanych CE i dostarczania jej do każdego wyrobu udostępnianego na rynku (wraz z wyrobem/materiałem na plac budowy),
c) dla materiałów nie objętych harmonizacją powinny one posiadać oznakowanie znakiem „B”.
B. Zamówienie będzie realizowanie zgodnie z polskim prawem, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.). Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
C. Umowa, która będzie zawarta w celu realizacji przedmiotowego zamówienia, przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie wyboru najkorzystniejszej oferty, której cena wynika z przedstawionej przez Wykonawcę oferty.
D. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
E. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
F. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, materiały urządzenia wyniesie minimum 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.
G. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu przed upływem terminu zakończenia robót.
H. Zamawiający określa postanowienia i wymagania do umów o podwykonawstwo w projekcie umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
I. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich (PLN).
J. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność – zarówno wobec Zamawiającego, jak i wobec osób trzecich – za szkody i inne zdarzenia powstałe w związku z wykonywaniem robót wchodzących w zakres przedmiotu umowy, w szczególności za utratę dóbr materialnych, uszkodzenie ciała lub śmierć osób.

Jeśli dokumentacja techniczna wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta nie ma zatem na celu naruszenia art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, ale doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów lub produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach jakościowych i cechach użytkowych.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1226310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1494012,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1226310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAL-BRUK sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210527420

7.3.3) Ulica: Sarabandy

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-868

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1226310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.