eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KuliceRemont dachu w Zespole Kształcenia i Wychowania w Kulicach



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu w Zespole Kształcenia i Wychowania w Kulicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA W KULICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190967878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Kulice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@zkiwkulice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.edupage.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb148b8b-4703-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu w Zespole Kształcenia i Wychowania w Kulicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb148b8b-4703-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372945

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont dachu w Zespole Kształcenia i Wychowania w Kulicach.
2. Obiekt, którego dach został przeinaczony do remontu znajduje się na działce numer 139/24, obręb 003 w Kulicach, przy ulicy Szkolnej nr 1.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Mycie dachu z mchu. Do likwidacji mchu z dachu pokrytego papa należy wykorzystać roztwór wody oraz wybielacza zmieszanych ze sobą w stosunku 50 do 50. Po spryskaniu mchu należy odczekać 15 min a następnie spryskać całość wodą pod niskim ciśnieniem. Dozwolone jest stosowanie specjalistycznych preparatów do usuwania mchów.
2) Wycięcie pęcherzy z papy. Pęcherze rozcinamy na krzyż, jeżeli mają kształt podłużny rozcinamy je na kształt litery H. Rozcięta papę wywijamy aby powierzchnia pod nią została wysuszona. Następnym etapem jest oczyszczenie wyschniętego miejsca. W razie potrzeby należy wyrównać zaprawą mineralną, następnie zagruntować roztworem asfaltowym. Po rozprowadzeniu warstwy masy dekarskiej o grubości 3-5 mm, należy przykleić odchylona papę, tak aby przylegała równo i nie pozostało pod nią powietrze.
3) Naprawa kominów murowanych. Uszkodzone cegły należy zdemontować i wymurować na nowo. W przypadku pojedynczych cegieł należy uzupełnić ubytki zaprawą montażową, a następnie odbudować warstwę tyku.
4) Uszczelnienie kominów wentylacyjnych. Do uszczelnienia kominka wentylacyjnego należy wykonać z płynnej membrany żywicznej z włóknem szklanym. Powierzchnię przed nałożeniem membrany należy starannie oczyścić. Membranę nałożyć na miejsce polaczenia kominka wentylacyjnego z dachem z zakładem kilku centymetrów w koło kominka.
5) Przyklejenie warstw papy. Przed ułożeniem papy rolkę należy rozwinąć w miejscu, w którym będzie zgrzewana i po przymierzeniu z uwzględnieniem zakładów oraz ewentualnym przycięciu, zwinąć ją z dwóch końców do środka. Miejsca zakładów na całej ich szerokości (12-15 cm) należy podgrzać palnikiem i docisnąć szpachelką w celu wgniecenia posypki. Zasadnicza operacja układania papy metodą zgrzewania polega na rozgrzewaniu podłoża oraz spodniej strony papy, aż do momentu zauważalnego topienia się masy przy jednoczesnym, powolnym rozwijaniu rolki. O prawidłowym zgrzaniu papy do podłoża świadczy odpowiedni wypływ masy, który powinien wynosić od 0,5 do 1 cm na całej długości pasa zgrzewanej papy. Brak wypływu lub wypływ nierównomierny świadczy o nieprawidłowym zgrzaniu papy z podłożem. Kolejne pasy papy należy łączyć ze sobą na zakład wzdłużny o szerokości 8-10 cm i poprzeczny o szerokości 12-15 cm. Zakłady powinno się wykonywać ze szczególną starannością i zgodnie z kierunkiem spływu wody oraz zgodnie z kierunkiem wiatrów wiejących w danej okolicy. Po ułożeniu kilku rolek i ich wystudzeniu należy sprawdzić prawidłowość wykonania zgrzewów. Miejsca źle zgrzane trzeba po odchyleniu papy podgrzać i ponownie skleić. Miejsca wypływu masy bitumicznej zaleca się posypać posypką w kolorze pokrycia w celu poprawienia estetyki. Pasy papy powinny być tak rozmieszczone, aby zakłady zarówno poprzeczne jak i wzdłużne nie pokrywały się. Pasy papy nawierzchniowej należy przesunąć względem papy podkładowej o połowę szerokości rolki. Aby uniknąć zgrubień na zakładach, zaleca się odcięcie pod kątem 45% narożnika z każdego pasa znajdującego się na spodzie zakładu. Należy ułożyć dwie warstwy papy termozgrzewalnej.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.
5. Przekazanie terenu (placu) budowy w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy Za termin zakończenia prac, uważać się będzie datę sporządzenia i podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Zmiana umownego terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia jest możliwa wyłącznie w przypadkach i okolicznościach określonych w umowie.
6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
7. Materiały, które dostarcza Wykonawca muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art.10 ustawy Prawo budowlane oraz wymogom określonym w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
8. Na każde żądanie inspektora nadzoru, projektanta, lub w przypadkach i zakresie określonym w dokumentacji, o której mowa w ust. 2 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest okazać, lub dostarczyć na własny koszt, w stosunku do wskazanych materiałów:
1) próbki,
2) certyfikat zgodności z odpowiednią normą, aprobatę techniczną oraz wymagane atesty,
3) karty katalogowe.
9. W przypadku kiedy dostarczone próbki i inne dokumenty określone w ust. 6 nie będą zgodne z dokumentacją określoną w ust. 4 lub nie zostaną zaakceptowane przez inspektora nadzoru lub projektanta, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt, kolejne próbki, z uwzględnieniem uwag zgłoszonych przez inspektora nadzoru i projektanta.
10. Jeżeli wykonane elementy robót będą odbiegały jakością od zaakceptowanych próbek, Zamawiający ma prawo odmówić odbioru i żądać ponownego wykonania zakwestionowanych elementów robót.
11. Inspektor nadzoru może polecić Wykonawcy niezwłocznie usunięcie z terenu budowy materiałów, nie spełniających wymagań określonych w niniejszym ustępie. Roboty wykonane z użyciem materiałów, które nie zostały zaakceptowane przez Inspektora nadzoru będą wykonane na własne ryzyko Wykonawcy.
12. Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej..
13. Warunki techniczne i organizacyjne prowadzenia prac:
1) Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie prac budowlano-montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu koszty z tym związane.
2) Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy niezbędny do realizacji zamówienia.
3) Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za:
a) dozór budowy
b) zagospodarowanie placu budowy
c) utrudnienia związane z realizacją zadania.
4) Roboty muszą być wykonywane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej oraz obowiązującymi warunkami technicznymi odbioru robót z zachowaniem warunków bezpieczeństwa pracy oraz bezpieczeństwa użytkowników.
5) Należy przewidzieć konieczność wykonywania prac w systemie zmianowym oraz w dni wolne od pracy.
6) Należy zapewnić stały nadzór robót.
7) W przypadku wystąpienia uszkodzeń obiektów wynikających z niewłaściwego prowadzenia robót konsekwencje z tego tytułu poniesie Wykonawca.
8) Wykonawca zobowiązany jest:
a) odgrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich oraz zapewnić oznakowanie,
b) zapewnić bezpieczną organizację ruchu kołowego i pieszego wraz z czytelnym i widocznym oznakowaniem,
c) po zakończeniu robót teren budowy doprowadzić do stanu pierwotnego,
d) zorganizować we własnym zakresie czasowy plac składowy urobku powstałego podczas wykonywania robót,
e) prowadzić roboty zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ oraz utrzymać plac budowy w należytym porządku,
f) zapewnić bezpieczne przejścia piesze i dojazd: użytkownikom posesji, służbom komunalnym, pojazdom uprzywilejowanym,
g) zorganizować czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania,
9) Koszty wynikające z realizacji powyższych zobowiązań Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
10) Wykonawca ustali we własnym zakresie i uwzględni koszty z tym związane w wynagrodzeniem ryczałtowym.
11) Na placu budowy nie mogą przebywać pracownicy firm niedziałających na podstawie umów o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zaakceptowanych przez Zamawiającego.
14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa osobom wykonującym prace oraz innym osobom przebywającym w rejonie prowadzonych prac, w szczególności poprzez:
1) egzekwowanie przestrzegania podstawowych zasad BHP,
2) egzekwowanie przestrzegania instrukcji prowadzenia niezbędnych robót i czynności zawartych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
3) egzekwowanie przestrzegania planu BIOZ,
4) zapoznanie pracowników z zakresem prac,
5) posługiwanie się sprawnym sprzętem ochronnym dopuszczonym do użytkowania.
15. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia.
16. Gwarancja - Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez zastrzeżeń i uwag ze strony Zamawiającego albo po odebraniu przez Zamawiającego wad i usterek zgłoszonych podczas odbioru końcowego.
17. Zamawiający informuje, że nie ustanawia wymogu odbycia wizji lokalnej.
18. Pomimo szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej. Koszty dokonania ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
19. Zamawiający zastrzega możliwość rozpatrzenia wniosków o przeprowadzenie wizji, składanych najpóźniej w ciągu np. 7 dni od dnia wszczęcia postępowania. Termin wizji zostanie wyznaczony w ciągu 3 dni od dnia złożenia wniosku..

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136551,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136551,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GKW-INWEST DANIEL LASKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367924688

7.3.4) Miejscowość: PASTWA

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136551,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.