eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 01.07.2024r do 31.12.2024r.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 01.07.2024r do 31.12.2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Traktorzystów 42

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-695

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 202 54 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dpszacisze.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a6ac930-21a1-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 01.07.2024r do 31.12.2024r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a6ac930-21a1-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070715/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej " ZACISZE" z podziałem na 9 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357307

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KP.260.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243152,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Boczek wędzony parzony - 35 kg
Flaki wołowe krojone - 75 kg
Golonka wieprzowa - 20 kg
Nogi wieprzowe - 20 kg
Łopatka wieprzowa b/k - 90 kg
Wołowe z kością - szponder - 50 kg
Gulaszowe wołowe ekstra - 40 kg
Goleń wołowa b/k - 35 kg
Karczek wieprzowy b/k - 65 kg
Żeberka wieprzowe mięsne paski - 50 kg
Słonina - 8 kg
Ozory wieprzowe - 40 kg
Schab wieprzowy b/k - 50 kg
Wołowina b/k zrazowa górna - 10 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 11718,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurczak - 200 kg
Filet z kurczaka - 190 kg
Podudzie - pałka z kurczaka - 225 kg
Filet z indyka - 50 kg
Skrzydła z kurczaka - 130 kg
Żołądki z kurczaka - 25 kg
Żołądki z indyka - 15 kg
Udziec z kurczaka b/k i skóry - 30 kg
Wątroba drobiowa - 40 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 10382,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kiełbasa podwawelska 65% mięsa - 100 kg
Parówka gruba 50% mięsa – 120 kg
Parówka drobiowa naturalna cienka – 50 kg
Serdelki drobiowe 50% mięsa - 40 kg
Ogonówka wędzona (mięso wp. min 70%) - 15 kg
Kiełbaski białe z szynki (min.65% mięsa) - 40 kg
Baleron szynka (mięso wp.100%, sól peklująca, przyprawy) - 65 kg
Szynka wp. gotowana 80% mięsa – 60 kg
Filet maślany z piersi indyka 77% b/skóry, parzony o wysokiej zawartości
białka - 30 kg
Szynka z indyka po staropolsku - 10 kg
Szynka wp. domowa 80% mięsa - 40 kg
Polędwica sopocka - 50 kg
Szynka wpęd spichrza 80% mięsa- 40 kg
Szynka w.p. liściem 80% mięsa – 65 kg
Kaszanka – 70 kg
Krotoszyńska parzona – 30 kg
Szynka konserwowa – 70 kg
Salceson z indyka -20 kg
Kiełbasa biała parzona – 40 kg
Pasztetowa drobiowa z dodatkiem wieprzowiny-surowce drob. 40%
surowce wieprz. 40% - 40 kg
Mielonka wieprzowa - 40kg
Salceson włoski – 20 kg
Krakowska parzona - 50 kg
Żywiecka pieczona - 65 kg
Pieczeń drobiowa – 30 kg
Schab pieczony - 60 kg
Polędwica z warzywami - 25 kg
Szynka wędzona z fileta z kurczaka 90% mięsa – 50 kg
Indyk w galarecie – 60 kg
Szynka krucha parzona 81% mięsa wieprzowego – 25 kg
Pasztet pieczony-mięso 75% w tym mięso z kurczaka 41% mięso wieprz.
34% - 50 kg
Kiełbasa śląska 65% mięsa – 20 kg
Filet maślany z fileta z piersi kurczaka 85%, b/skóry, parzony – 50 kg
Wędlina kminkowa 65% mięsa – 50 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny

4.5.5.) Wartość części: 28226,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Brukselka gat. I - 20 kg
Brokuły różyczki gat. I - 60 kg
Barszcz ukraiński gat. I - 15 kg
Fasola szparagowa zielona gat. I - 50 kg
Fasola szparagowa żółta gat. I - 50 kg
Frytki mrożone - 20 kg
Marchew mini gat. I - 30 kg
Mieszanka 7- skł. gat. I – 50 kg
Szpinak rozdrobniony gat. I -50 kg
Kalafior różyczki gat. I - 60 kg
Włoszczyzna paski gat. I - 120 kg
Bukiet kwiatowy warzyw gat. I – 100 kg
Mieszanka kompotowa gat. I - 350 kg
Wiśnia drylowana gat. I - 20 kg
Truskawka mrożona gat. I - 40 kg
Śliwka drylowana gat. I - 20 kg
Placki ziemniaczane 1.0kg – 25 szt.
Pierogi z mięsem (mięso wołowe gotowane 13%, mięso wp. gotowane 10,6%, bez konserwantów z dodatkiem suszonych warzyw) typu Alex-Pol lub równoważne - 40 kg
Pierogi z kapusta i grzybami (kapusta biała kwaszona gotowana 30%, grzyby leśne duszone 6,4%) typu Alex-Pol lub równoważne - 25 kg
Pierogi ze szpinakiem (szpinak 55%, bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne -40 kg
Pierogi z serem (ser twarogowy 33,6% bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne – 40 kg
Leczo mrożone gat. (cukinia, papryka, pomidory, cebula) – 20 kg
Pyzy ziemniaczane (ziemniaki gotowane 65%) typu Alex-Pol lub równoważne – 50 kg
Pyzy ziemniaczane z mięsem (mięso gotowane: wołowe 6,5%, wp.5,3% z suszonymi warzywami) typu Alex-Pol lub równoważne – 50 kg
Pierogi ruskie (ziemniaki gotowane 25%, ser twarogowy półtł. 8,4% bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne – 30 kg
Uszka z mięsem (mięso gotowane: wołowe10%, wp. 8% z suszonym warzywami bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne -25 kg
Kluski śląskie (ziemniaki gotow. 63%, skrobia ziemniaczana, pł. ziemn. 5,4%) typu Alex-Pol lub równoważne – 30 kg
Knedle z truskawkami (ziemniaki gotow. 59%, truskawki 16,5%) typu Alex-Pol lub równoważne -50kg
Malina cała 95% - 30 kg
Jagoda czarna - 20 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.5.5.) Wartość części: 11799,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dżem truskawkowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g -100 szt.
Dżem czarna porzeczka (100g owoców/na 100g dżemu) 220g – 100 szt.
Dżem wiśniowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g- 100 szt.
Dżem morelowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g - 100 szt.
Dżem brzoskwiniowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g -50 szt.
Powidła śliwkowe 240g – 25 szt.
Jogurt naturalny 150g - 750 szt.
Jogurt naturalny grecki 400g – 125 szt.
Jogurt owocowy 150g – 1000 szt.
Kefir 200g – 1150 szt.
Masło extra 82% tł. 200g -2850 szt.
Mleko 2% 0,9 l - folia - 5500 szt.
Mleko 2% 1,0 - karton - 100 szt.
Mleko zagęszczone niesł. 500g 4%tł. - 60 szt.
Margaryna mleczna 250g -200 szt.
Olej 1,0 l rzepakowy -70 szt.
Ser maskarpone 250g - 10 szt.
Pasztet drobiowy 50g - 1000 szt.
Ser żółty twardy salami kl. I -60 kg
Ser żółty pełnotłusty typ holendersko-szwajcarski kl. I – 25 kg
Ser topiony kremowy 100g -2000 szt.
Ser homogenizowany naturalny 150g – 800 szt.
Ser twarogowy kanapkowy 150g – 200 szt.
Śmietana 18% 200g – 500 szt.
Twaróg półtłusty - 250 kg
Ser homog. owocowy 150g – 1750 szt.
Twaróg ziarnisty 200g - 360szt.
Mus owocowo-warzywny 100g - 100 szt.
Ser domowy smażony chudy – 60 kg
Śmietana spray 250g – 25 szt.
Kaszka mleczna 150g – 350 szt.
Śmietana 36% 500g – 50 szt.
Deser serniczkowy 150g – 50 szt.
Ser pleśniowy camembert 120g – 25 szt.
Masło roślinne kubek 500g – 40 kg
Ser żółty pełnotłusty typ holenderski kl. I – 150 szt.
Ser śmietankowy do smarowania - różne smaki 135g - 40 op.
Ser topiony 140g -8szt. (różne smaki) – 400 szt.
Ser naturalny (mleko pasteryzowane, kultury bakterii mleczarskich) typu bieluch lub równoważny 150g – 500 szt.
Deser na bazie maślanki-różne smaki (maślanka 60%) typu Mlekpol lub równoważne 170g -500 szt.
Dżem 25g – 400 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

4.5.5.) Wartość części: 96368,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bułka tarta - 30 kg
Bułka pszenna 50 g – 8000 szt.
Baton 400 g - 4 szt.
Chleb mieszany 1.0 kg – 3100 szt.
Chałki 350 g – 1100 szt.
Chleb razowy z mąki żytniej 800 g – 125 szt.
Ciasto jogurtowe z owocami -30 kg
Ciasto serowo-wiśniowe – 40 kg
Rolada śmietankowa - 20 kg
Babka czekoladowa – 20 szt.
Drożdżówki 80-100 g (ser, budyń, marmolada) – 400 kg
Sernik na drożdżowym spodzie - 20 kg
Piernik z marmoladą -20 kg
Sernik na ciemnym spodzie -30 kg
Szarlotka na cieście kruchym – 30 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 31929,70 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budyń bez cukru i sztucznych barwników 40g - 400 szt.
Bazylia 20g - 25 szt.
Zioła prowansalskie 20g – 25 szt.
Lubczyk 20g -25 szt.
Herbatniki Petit Beurre100g -250 szt.
Cynamon 15g – 75 szt.
Cukier - 750 kg
Cukier puder -6 kg
Ciastka w czekoladzie mlecznej 35% -24 kg
Ciastka kruche o smaku maślanym – 12 kg
Cynamon laski 20g - 5 szt.
Cukier wanilinowy 16g – 75 szt.
Czekolada mleczna 100g 30% kakao -100 szt.
Czekolada gorzka 100g 60% kakao – 150 szt.
Ciastka b/c 70-125g – 450 szt.
Przyprawa do piernika 20g -10 szt.
Soda oczyszczona 35% - 10 szt.
Gałka muszkatołowa 10g – 10 szt.
Galaretka owocowa 75g -175 szt.
Herbata czarna expressowa z naturalnym aromatem 50szt. typu Lipton lub równoważna – 30 szt.
Herbata czarna liściasta 100g – 500 szt.
Imbir 20g – 10 szt.
Kminek mielony 20 g – 50 szt.
Kasza jęczmienna średnia – 40 kg
Kasza gryczana - 50 kg
Kasza manna – 75 kg
Kawa zbożowa rozpuszczalna(zboża 78% - jęczmień, żyto, cykoria) typu Inka lub równoważna-225 szt.
Kleik ryżowy 160 g – 20 szt.
Kisiel 40 g -400 szt.
Kawa naturalna rozpuszczalna klasyczna 200g typu Nescafe lub równoważna -50 szt.
Liść laurowy 10 g - 30 szt.
Makaron nitki cięte Filini -75 kg
Makaron gwiazdka - 40 kg
Makaron świderki, łazanka kolanka, muszelka 100% durum – 125 kg
Mąka pszenna - 130 kg
Musztarda 210 g – 200 szt.
Majeranek 10 g – 50 szt.
Majonez 400ml – 25 szt.
Mąka ziemniaczana -50 kg
Przyprawa w płynie do zup i drugich dań 1 kg – 30 szt.
Miód wielokwiatowy 25 g -1500 szt.
Miód sztuczny 380g -5 szt.
Napój kakaowy granulowany 300g -100 szt.
Kakao naturalne 100 g – 30 szt.
Ocet spirytusowy 500 ml -15 szt.
Pieprz ziołowy 20g - 30 szt.
Pieprz czarny mielony 20 g – 125 szt.
Płatki kukurydziane 250g – 100 szt.
Płatki owsiane 500g – 125 szt.
Pierniki w czekoladzie 30% kakao- 30 kg
Proszek do pieczenia 30g – 50 szt.
Papryka mielona słodka 20g – 65 szt.
Ryż biały długo ziarnisty – 100 kg
Sól – 110 kg
Suchary b/c 285 g -40 szt.
Przyprawa do potraw 200g - 40 szt.
Wafle w czekoladzie mlecznej 35% - 24 kg
Wafle z nadzieniem -24 kg
Wafle w czekoladzie 40g – 300 szt.
Ziele angielskie 15g - 50 szt.
Curry -10 szt.
Listki waflowe b/c 38g - 75 szt.
Krakersy mix. drobne 90g -500 szt.
Wafle z nadzieniem b/cukru, glutenu, laktozy 95g -80 szt.
Ciastka biszkoptowe z galaretką w czekoladzie – 30 kg
Goździki całe 10g - 5 szt.
Żelatyna 50 g – 80 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 33636,15 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Makrela wędzona - 50 kg
Miruna b/s SHP - 80 kg
Dorsz atlantycki (czarniak) SHP - 35 kg
Filet śledziowy ala matjas - 56 kg
Filet śledziowy opiekany - 50 kg
Filet śledziowy w pomidorach 170g - 250 szt.
Filet z makreli w pomidorach 170g - 250 szt.
Tuńczyk w kawałkach w oleju 170g - 100 szt.
Tuńczyk w sosie własnym 170g - 100 szt.
Karp patroszony bez głowy - 35 kg
Paprykarz szczeciński 135g - 200 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 13112,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jajka dezynfekowane promieniami UV rozmiar L (63g-73g) 8000 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10667,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12650,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10667,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Zakład Masarski s.c. Stanisław, Henryka Ośliźlok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472173248

7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 24

7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-348

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10134,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11499,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10134,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Zakład Masarski s.c. Stanisław, Henryka Ośliźlok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472173248

7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 24

7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-348

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10640,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25475,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42329,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25475,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Zakład Masarski s.c. Stanisław, Henryka Ośliźlok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472173248

7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 24

7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-348

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26748,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10999,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11766,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10999,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Spożywczej "AMBI"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341

7.3.3) Ulica: Składowa 11

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11549,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89333,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89333,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89333,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGMA Marcin Świątek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443068661

7.3.3) Ulica: Obroki 130

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-833

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93799,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29763,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32879,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29763,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Spółdzielnia Spożywców "SPOŁEM" w Katowicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134518

7.3.3) Ulica: Rynek 12

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-003

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dostawa Towaru


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31251,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27739,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33274,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27739,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGMA Marcin Świątek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443068661

7.3.3) Ulica: Obroki 130

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-833

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30439,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12409,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12918,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12409,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Mar-Tad Maria Tadeusz Jędrusik sp.jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482273939

7.3.3) Ulica: Struzika 10a/11

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13029,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6783,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe "Atlanta" Katarzyna Kostecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262553619

7.3.3) Ulica: Obroki 130

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 80-833

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4704,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.