Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00340206/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00356644/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu zieleni przy ul. Radzikowskiego II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu zieleni przy ul. Radzikowskiego II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c89d01fd-1c0d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050765/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Roboty budowlane na terenie Parku Radzikowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.37.24.UK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406473,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu zieleni przy ul. Radzikowskiego etap II, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.37.24.UK
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania ZZM/O1.40/24 Łączymy Bronowickie Parki – budżet obywatelski dzielnic, edycja X, obejmująca zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Radzikowskiego, na podstawie załączonej dokumentacji projektowej: Projekt zagospodarowania terenu pn: „Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Radzikowskiego”, na dz. nr 466/4, 466/8, 467/10, 471/15, 471/33, 471/36, 471/42, 471/50, 471/52, 471/54, 471/56, 471/58, 471/61, 471/66, 472/5 obr. K-40 Krowodrza w Krakowie, obejmującej niezbędne opinie, uzgodnienia, w tym zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w drodze decyzji wobec zgłoszenia z dnia 03.02.2023 r. , znak: AU-01-7.6743.2813.2022.AGI.
1.3 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji, w całości lub części, przysługujących Zamawiającemu.
1.4 Zamówienie w zakresie podstawowym obejmuje między innymi:
1.4.1 roboty rozbiórkowe nawierzchni z płyt betonowych oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
1.4.2 prace przygotowawcze obejmujące oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu, śmieci, samosiewów wraz z pracami pielęgnacyjnymi drzew,
1.4.3 wykonanie nawierzchni żwirowej siłowni zewnętrznej z obciążeniem i siłowni do kalisteniki wraz z obrzeżem drewnianym,
1.4.4 montaż 3 urządzeń do kalisteniki oraz 3 urządzeń siłowych z obciążeniem,
1.4.5 montaż małej architektury: stojak rowerowy (5szt.), ławka z oparciem Ł5 (4 szt.), kosz na śmieci (3 szt.).
1.4.6 Po zakończeniu robót budowlanych należy umieścić tabliczkę informującą o realizacji zadania budżetu obywatelskiego fundamentowanej w gruncie oraz tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania w ramach projektu pn.: „Małopolska infrastruktura rekreacyjno-sportowa - MIRS , w rozmiarze 100 cm x 70 cm, tablica z dibondu, montaż na słupkach stalowych fi 60 mm posadowionych w fundamencie . Formę i treść oraz dokładną lokalizację tabliczki należy uzgodnić z Zamawiającym. Zatwierdzoną tabliczkę należy umieścić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Instrukcja wykonania projektu tabliczki znajduje się z Załączniku do SWZ. Oznakowanie należy wliczyć do ceny oferty.
1.4.7 Wszystkie elementy małej architektury należy oznakować zgodnie ze standardami znakowania RFID.
1.5 W zakresie prawa opcji 1 zamówienie obejmuje:
1.5.1 roboty budowlane związane z montażem 2 huśtawek (wys. 3,5 m) wraz z nawierzchnią bezpieczną z kory z obrzeżem drewnianym.
1.6 W zakresie prawa opcji 2 zamówienie obejmuje:
1.6.1 roboty budowlane związane z wykonaniem 500,21 m2 nawierzchni żwirowej.
1.7 W zakresie prawa opcji 3 zamówienie obejmuje:
1.7.1 roboty budowlane związane z wykonaniem 373 m2 nawierzchni żwirowej,
1.7.2 zakup, dostawę i montaż obiektów małej architektury: kosz na śmieci (1 szt.), ławka Ł4.1 (3 szt.), ławka Ł4.2 (3 szt.).
1.8 W zakresie prawa opcji 4 zamówienie obejmuje:
1.8.1 roboty budowlane związane z wykonaniem 160,8 m2 nawierzchni żwirowej.
1.9 W zakresie prawa opcji 5 zamówienie obejmuje:
1.9.1 wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem zatoczek z nawierzchni żwirowej wykończonej miałem kamiennym N4 (62,48 m2),
1.9.2 zakup, dostawę i montaż obiektów małej architektury: kosz na śmieci (5 szt.), ławka Ł4.1 ( 5 szt.), ławka Ł4.2 ( 1szt.), ławka Ł4.3 ( 1szt.).
1.10 W zakresie prawa opcji 6 zamówienie obejmuje:
1.10.1 zakup, dostawa, nasadzenie, palikowanie 11 drzew
1.11 W zakresie prawa opcji 7 zamówienie obejmuje:
1.11.1 przygotowanie terenu pod nasadzenia, rozłożenie włókniny biodegradowalnej 887,12 m2, wykorowanie nasadzeń,
1.11.2 zakup, dostawa i nasadzenie krzewów, traw, bylin i pnączy w części południowej parku zgodnie z przedmiarami.
1.12 W zakresie prawa opcji 8 zamówienie obejmuje:
1.12.1 zakup, dostawa, nasadzenie, palikowanie 8 drzew,
1.12.2 przygotowanie terenu pod nasadzenia, rozłożenie włókniny biodegradowalnej 328,73 m2, wykorowanie nasadzeń,
1.12.3 zakup, dostawa i nasadzenie krzewów i pnączy w części północnej parku zgodnie z przedmiarami.
1.13 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętego prawem opcji w całości lub w części. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, w całości lub w części, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni w całości lub w części. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 30.09.2024r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji, w całości lub w części, po zakładanym dniu 30.09.2024r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.
1.14 Prace należy realizować zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
1.15 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych (utrzymanie, majątek), wzory kart zatwierdzenia materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, wytyczne, tabela równoważności i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.
1.16 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.17 Opis wymagań i warunków związanych z wykonaniem zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow.
UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, jak również musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77315000-1 - Usługi w zakresie siewu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39113600-3 - Ławki
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1134382,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1667575,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1134382,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Gajda Architektura Krajobrazu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP6771596956
7.3.3) Ulica: Narodowa 116
7.3.4) Miejscowość: Zanierzów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-080
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN GAJDA ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN GAJDA ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1134382,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 142 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie remontu chodnika ul. Lipińskiego 22, remontu nawierzchni drogi wewn., miejsc postojowych, wymiany krawężników ul. Grota Roweckiego 31 - Mienie
- Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
- MODERNIZACJA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z WYKONANIEM OŚWIETLENIA W ZAKŁADZIE OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Deszczno
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.