eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryDostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 11 IM. WŁADYSŁAWA BRONIEWSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000730537

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Korola 38A

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-605

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp11tgory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tgorysp11.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11b5ad68-24c9-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11b5ad68-24c9-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00355832/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowopowstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357637

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP11-S.251.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Dostawa i montaż mebli wraz z elementami wyposażenia sal lekcyjnych oraz szaf aktowych do pomieszczeń biurowych,

Uwaga: Zamawiający nie wymaga, ale zaleca wykonanie przez Wykonawców wizji lokalnej w miejscu montażu mebli przed złożeniem oferty w postępowaniu. W celu umówienia możliwości przeprowadzenia nieobowiązkowej wizji lokalnej na obiekcie należy kontaktować się telefonicznie z Zamawiającym pod numer telefonu +48 32 285 97 22.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:
a) Kalkulacja wyceny dla Części nr 1 – załącznik nr 1a do SWZ,
b) Kalkulacja wyceny dla Części nr 2 – załącznik nr 1b do SWZ,
c) Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1– załącznik nr 5a do SWZ
d) Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 – załącznik nr 5b do SWZ,
e) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (wzór umowy) dla Części nr 1 i 2 – załącznik nr 6 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39160000-1 - Meble szkolne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 148603,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Dostawa i montaż mebli pod zabudowę oraz wyposażenie do pomieszczeń biurowych
Uwaga: Zamawiający nie wymaga, ale zaleca wykonanie przez Wykonawców wizji lokalnej w miejscu montażu mebli przed złożeniem oferty w postępowaniu. W celu umówienia możliwości przeprowadzenia nieobowiązkowej wizji lokalnej na obiekcie należy kontaktować się telefonicznie z Zamawiającym pod numer telefonu +48 32 285 97 22.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:
a) Kalkulacja wyceny dla Części nr 1 – załącznik nr 1a do SWZ,
b) Kalkulacja wyceny dla Części nr 2 – załącznik nr 1b do SWZ,
c) Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1– załącznik nr 5a do SWZ
d) Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 – załącznik nr 5b do SWZ,
e) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (wzór umowy) dla Części nr 1 i 2 – załącznik nr 6 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39160000-1 - Meble szkolne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 51121,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111609,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383472,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111609,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 725 001 33 78

7.3.3) Ulica: ul. POW 25

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111609,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca EURO-MEBLE Małgorzata Masłoń z siedzibą w Katowicach przy ul. Bp. H. Bednorza 2a-6, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza dnia 05.07.2024 r. w Części nr 2 postępowania, złożył Zamawiającemu dnia 09.07.2024 r. drogą elektroniczną informację o odstąpieniu od zawarcia umowy z Zamawiającym.
Z uwagi na zaistniałą sytuację Zamawiający, na mocy art. 263 ustawy Pzp dokonała ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu oraz dnia 10.07.2024 r. dokonał ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej tj. oferty Wykonawcy CESAR GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie przy ul. Gen. J.H. Dąbrowskiego 55/3.
Dnia 23.07.2024 r. Wykonawca CESAR GROUP Sp. z o.o. złożył pismo informujące Zamawiającego o odstąpieniu od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym postępowanie podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, gdyż wykonawca wybrany jako najkorzystniejszy w postępowaniu uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38917,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63404,04 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.