Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00315370/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
- 2023/BZP 00325227/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00330916/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa 24-osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857110876
1.5.8.) Numer faksu: 857110876
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sokolka-powiat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa 24-osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f71f32a-262a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031913/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa 24-osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315370
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-VIII.272.33.2023.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 778866,75 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 454450,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 24-osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli w ramach projektu z „Programu wyrównywania różnic między regionami III” – w tym 21 miejsc siedzących oraz 3 miejsca stojące.
2. Zamawiający wymaga, aby pojazd był fabrycznie nowy, sprawny technicznie, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, kompletny, spełniający minimalne wymagania określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ) i był gotowy do użytkowania.
3. Wykonawca gwarantuje, że dostarczany w ramach niniejszego postępowania pojazd jest w pełni sprawny i wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem.
4. Dostarczany pojazd, musi spełniać wymagania polskich przepisów Prawo o ruchu drogowym ( t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu specyfikacji technicznej oferowanego pojazdu, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na dostarczony pojazd, bez limitu przebiegu kilometrów:
1) gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne – nie mniej niż 24 miesiące,
2) gwarancja na perforację nadwozia – nie mniej niż 60 miesiące,
3) gwarancja na powłokę lakierniczą – nie mniej niż 24 miesiące,
4) gwarancja na zabudowę – nie mniej niż 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555837,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555837,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 555837,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM POJAZDÓW CHŁODNICZYCH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5850000325
7.3.3) Ulica: ul. J. Dąbrowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-754
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie części dotyczącej dostawy i zabudowy pojazdu bazowego firmie BalticBus sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM POJAZDÓW CHŁODNICZYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM POJAZDÓW CHŁODNICZYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 555837,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie gminy Sokółka: budowa drogi gminnej nr 103718 B Wysokie Laski - Igryły
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie gminy Sokółka: rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Wierzchłowce.
- Dostawa i montaż ukł. went. mech. i klimat. na potrzeby Nad Biebrzą Sp.zo.o. w ramach real. inw. Modernizacja infr. społ. w Pow. Sokólskim Cz.3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SPZOZ w Sokółce
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. Wasilkowskiej w Sokółce
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1268B Babiki - Szczęsnowicze - Knyszewicze
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup fabrycznie nowego autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu gminy Szaflary"
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Jedlnia-Letnisko
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego 24 miejscowego autobusu dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Trzebownisku Sp. z o. o."
- Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym na wózku inwalidzkim)
- Zakup autobusu
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.