eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecDostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL NEUROPSYCHIATRYCZNY IM. DR. EMILA CYRANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 48

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wsnlc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wsnlc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d585596-3473-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d585596-3473-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050168/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Adaptacja pomieszczeń Centrum Zdrowia Psychicznego w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu - Dostawa wyposażenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408983

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP.261.09.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 213310,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli kuchennych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.1
2) Wzór umowy - załącznik nr 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.5.) Wartość części: 2785,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli biurowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.2
2) Wzór umowy - załącznik nr 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39131000-9 - Regały biurowe

39141300-5 - Szafy

39121100-7 - Biurka

39111100-4 - Siedziska obrotowe

4.5.5.) Wartość części: 52709,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli świetlicowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.3
2) Wzór umowy - załącznik nr 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 39121200-8 - Stoły

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

4.5.5.) Wartość części: 16049,82 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli wyściełanych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.4
2) Wzór umowy - załącznik nr 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

4.5.5.) Wartość części: 52721,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli metalowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.5
2) Wzór umowy - załącznik nr 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 39121200-8 - Stoły

4.5.5.) Wartość części: 1351,42 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli medycznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.6
2) Wzór umowy - załącznik nr 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 11732,94 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.7
2) Załącznik nr 1.7a - OZP dla pozycji nr 2
2) Wzór umowy - załącznik nr 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 51281,42 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu RTV i AGD
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.8
2) Wzór umowy - załącznik nr 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.5.) Wartość części: 8680,28 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materacy gimnastycznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.9
2) Wzór umowy - załącznik nr 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.5.) Wartość części: 2737,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa szafek ubraniowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.10
2) Wzór umowy - załącznik nr 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141300-5 - Szafy

4.5.5.) Wartość części: 4369,97 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ławek szatniowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.11
2) Wzór umowy - załącznik nr 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

4.5.5.) Wartość części: 1650,40 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa projektorów multimedialnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.12
2) Wzór umowy - załącznik nr 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 4840,60 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ekranów projektowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.13
2) Wzór umowy - załącznik nr 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 451,60 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.14
2) Wzór umowy - załącznik nr 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 1949,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.