Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00369712/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=523036531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzędzi III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91eaa47b-4583-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121732/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa narzędzi III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00369712
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 43/TP2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:Część 1 – MYJKA WYSOKOCIŚNIENIOWA TYPU HDS 13/20-4 SX
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5 do SWZ.
Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
4. Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę nr 10 Formularza cenowego pn. „Oferowany producent symbol NSN/PN” dla każdej pozycji formularza cenowego. W przypadku posiadania przez dany asortyment numeru NSN lub/i PN Wykonawca winien podać je obligatoryjnie, a także nazwę produktu, natomiast w przypadku gdy takich numerów dana pozycja asortymentowa nie posiada Wykonawca winien podać co najmniej nazwę producenta i numer katalogowy. Wykonawca ma podać powyższe informacje, celem bezspornej identyfikacji oferowanego asortymentu i porównania jego parametrów z żądanymi przez Zamawiającego. Niewypełnienie kolumny nr 10 lub też podanie niepełnych informacji uniemożliwiających skuteczną identyfikację asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia formularza cenowego lub zmiany w zakresie podanych tam danych po terminie składania ofert.
5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi przedmiotu zamówienia – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
6. Zamawiający dopuszcza dostawę wyłącznie produktów fabrycznie nowych. Nie dopuszcza dostawy produktów odnowionych, regenerowanych oraz po remoncie.
7. Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
8. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5 do SWZ.
9. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
10. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ” Oferowany producent symbol NSN/PN” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (wg wymogów zawartych pkt 6), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
11. Termin realizacji zamówienia wynosi 60 dni od dnia podpisania umowy jednak nie później niż do dnia 15.12.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 29153,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:Część 2 – ZESTAW NARZĘDZI K-1000
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5 do SWZ.
Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
4. Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę nr 10 Formularza cenowego pn. „Oferowany producent symbol NSN/PN” dla każdej pozycji formularza cenowego. W przypadku posiadania przez dany asortyment numeru NSN lub/i PN Wykonawca winien podać je obligatoryjnie, a także nazwę produktu, natomiast w przypadku gdy takich numerów dana pozycja asortymentowa nie posiada Wykonawca winien podać co najmniej nazwę producenta i numer katalogowy. Wykonawca ma podać powyższe informacje, celem bezspornej identyfikacji oferowanego asortymentu i porównania jego parametrów z żądanymi przez Zamawiającego. Niewypełnienie kolumny nr 10 lub też podanie niepełnych informacji uniemożliwiających skuteczną identyfikację asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia formularza cenowego lub zmiany w zakresie podanych tam danych po terminie składania ofert.
5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi przedmiotu zamówienia – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
6. Zamawiający dopuszcza dostawę wyłącznie produktów fabrycznie nowych. Nie dopuszcza dostawy produktów odnowionych, regenerowanych oraz po remoncie.
7. Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
8. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5 do SWZ.
9. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
10. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ” Oferowany producent symbol NSN/PN” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (wg wymogów zawartych pkt 6), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
11. Termin realizacji zamówienia wynosi 60 dni od dnia podpisania umowy jednak nie później niż do dnia 15.12.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 217924,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:Część 3 – KONTENER 20122185
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5 do SWZ.
Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
4. Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę nr 10 Formularza cenowego pn. „Oferowany producent symbol NSN/PN” dla każdej pozycji formularza cenowego. W przypadku posiadania przez dany asortyment numeru NSN lub/i PN Wykonawca winien podać je obligatoryjnie, a także nazwę produktu, natomiast w przypadku gdy takich numerów dana pozycja asortymentowa nie posiada Wykonawca winien podać co najmniej nazwę producenta i numer katalogowy. Wykonawca ma podać powyższe informacje, celem bezspornej identyfikacji oferowanego asortymentu i porównania jego parametrów z żądanymi przez Zamawiającego. Niewypełnienie kolumny nr 10 lub też podanie niepełnych informacji uniemożliwiających skuteczną identyfikację asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia formularza cenowego lub zmiany w zakresie podanych tam danych po terminie składania ofert.
5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi przedmiotu zamówienia – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
6. Zamawiający dopuszcza dostawę wyłącznie produktów fabrycznie nowych. Nie dopuszcza dostawy produktów odnowionych, regenerowanych oraz po remoncie.
7. Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
8. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5 do SWZ.
9. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
10. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ” Oferowany producent symbol NSN/PN” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (wg wymogów zawartych pkt 6), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
11. Termin realizacji zamówienia wynosi 60 dni od dnia podpisania umowy jednak nie później niż do dnia 15.12.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 31366,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27673,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MJM Jaroszyńscy Maria Jaroszyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180007322
7.3.3) Ulica: Brukowa 4
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MJM JAROSZYŃSCY MARIA JAROSZYŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
MJM JAROSZYŃSCY MARIA JAROSZYŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27673,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257685,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243968,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243968,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROAERO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291843561
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 27
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243968,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części 3 zamówienia do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Gdy brak jest choćby jednej prawidłowo złożonej oferty, postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Brak ofert stanowi obligatoryjną przesłankę unieważnienia postępowania. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp we wskazanych częściach.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową sprawnościowego placu zabaw na osiedlu Przylesie w Łasku
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych w 2025 r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2301E na odcinku od działki nr 79 do działki 354 w miejscowości Brzeski
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Dostawa produktów antykorozyjnych, środków do zabezpieczania gwintów, materiałów ogólnobudowlanych i sanitarnych, narzędzi i urządzeń warsztatowych, wózków paletowych i transportowych oraz baterii.
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.