Ogłoszenie z dnia 2022-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00325769/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
- 2022/BZP 00333987/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i wychowanków Zespołu Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie.
CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932091780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Iwaszkiewicza 9a
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 734 59 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zssolawa.szkolnastrona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zssolawa.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i wychowanków Zespołu Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie.CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01ffb450-2890-11ed-a4ec-9ab529aa7ed1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325769/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSS/ZP/03/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi restauracyjne na rzecz uczniów na rzecz uczniów i wychowanków Zespołu Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie.
3.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
3.3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3.5. Zamawiający wymaga, by osoba (osoby) dokonująca czynności w celu realizacji zadania (przygotowanie i wydawanie posiłków, sprzątanie po posiłkach) oraz kucharki i dietetyk były zatrudnione wyłącznie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, o ile nie są wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej na podstawie wpisu do CEIDG - min. 1 pełny etat.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, oświadczenia, o którym mowa w umowie.
3.6. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca odbył wizję lokalną.
3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ, stanowiący Załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa środki jakie Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Stanowicach
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby zasilenia stacji ładowania pojazdów
- Modernizacja - przebudowa i rozbudowa budynku remizy OSP w Siecieborowicach wraz z infrastrukturą
więcej: przetargi w Oławie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.