eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaREMONT NAŚWIETLA DACHOWEGO, W BUDYNKU UKSW W DZIEKANOWIE LEŚNYM, UL. MARII KONOPNICKIEJ 1, WRAZ Z ODTWORZENIEM I UZUPEŁNIENIEM WARSTW DACHOWYCH W BEZPOŚREDNIM SĄSIEDZTWIE REMONTOWANEGO ELEMENTU



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT NAŚWIETLA DACHOWEGO, W BUDYNKU
UKSW W DZIEKANOWIE LEŚNYM, UL. MARII KONOPNICKIEJ 1,
WRAZ Z ODTWORZENIEM I UZUPEŁNIENIEM WARSTW DACHOWYCH
W BEZPOŚREDNIM SĄSIEDZTWIE REMONTOWANEGO ELEMENTU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uksw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT NAŚWIETLA DACHOWEGO, W BUDYNKU
UKSW W DZIEKANOWIE LEŚNYM, UL. MARII KONOPNICKIEJ 1,
WRAZ Z ODTWORZENIEM I UZUPEŁNIENIEM WARSTW DACHOWYCH
W BEZPOŚREDNIM SĄSIEDZTWIE REMONTOWANEGO ELEMENTU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6ff381f-288d-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00295859/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Korekta spadku świetlika dachowego z wykonaniem koniecznych uszczelnień - Dziekanów Leśny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363376

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.371.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 474792,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych mających na celu eliminację wad i usterek związanych z niewłaściwie zamontowanym
i uszczelnionym naświetlem dachowym o konstrukcji szklano-aluminiowej. Prace remontowe należy przeprowadzić zgodnie z zaleceniami zawartymi w Ekspertyzie technicznej stanowiącej Załącznik nr 2 do OPZ – Ekspertyza techniczna.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w:
2.1. Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik Nr 5 do SWZ),
2.2. dokumencie „Dane wyjściowe” (Załącznik Nr 1 do OPZ),
2.3. Ekspertyzie technicznej (Załącznik Nr 2 do OPZ),
2.4. Przedmiarze robót (Załącznik Nr 3 do OPZ),
2.5. Istotnych postanowieniach umowy (Załącznik Nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45421132-8 - Instalowanie okien

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474792,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 612734,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474792,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MTD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223211848

7.3.3) Ulica: Przedpole 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-241

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474792,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przez 4 miesiące zamawiający rozumie 14 tygodni, które zaoferował wykonawca.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.