Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00382704/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mobilnych miasteczek rowerowych dla placówek oświatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,138591,611d80fd98a2d7c36d076d9015bfad6f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mobilnych miasteczek rowerowych dla placówek oświatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0336211d-4b06-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047202/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup mobilnych miasteczek rowerowych dla placówek oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: Wyposażenie szkół na terenie Wodzisławia Śląskiego w mobilne miasteczka rowerowe nr POIS.03.01.00-00-0234/22 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, PRIORYTET: III ROZWÓJ SIECI DROGOWEJ TEN-T I TRANSPORTU MULTIMODALNEGO, DZIAŁANIE: 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382704
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP-I.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miasteczko rowerowe format 16mx30m – 1 szt.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Szkoły Podstawowej nr 5 w Wodzisławiu Śląskim, ul. 26 Marca 66, 44-300 Wodzisław Śląski, fabrycznie nowego, pozbawionego wad i uszkodzeń Miasteczka rowerowego format 16mx30m, w którego skład wchodzą takie elementy jak:
1. Mata gumowa typu rondo o śr. min. 5 m i grubości od 5 do 8 mm – min. 1 szt.,
2. Maty gumowe imitujące asfalt o rozmiarze 1,25x2 m (+/- 0,25 m) i grubości od 5 do 8 mm – min. 70 szt.,
3. Znaki drogowe mobilne wykonane z PCV o średnicy tarczy 28 cm (+/- 2 cm) i wysokości min. 155 cm, z grupy: znaki ostrzegawcze, nakazu, zakazu,
informacyjne – min. 49 szt.,
4. Podstawy metalowe do znaków drogowych o wymiarach 30x30 cm (+/- 2 cm) – min. 45 szt.,
5. Sygnalizator świetlny 2 / 3 komorowy, wysokość min. 155 cm – min. 6 szt.,
6. Sygnalizator świetlny 2 komorowy, wysokość min. 155 cm – min. 4 szt.,
7. Sygnalizator kolejowy z rogatką, wysokość min. 155 cm – min. 2 szt.
Zamawiający wymaga, aby miasteczko miało zastosowanie zarówno w przestrzeni zamkniętej jak i przestrzeni otwartej. Ponadto Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostawę oraz wniesienie zamawianych produktów.
Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych a także posiadać umożliwiający identyfikacje symbol oznaczający konkretny produkt. Wszystkie dostarczone w ramach zamówienia elementy muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów
4.5.5.) Wartość części: 70393,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miasteczko rowerowe format 16mx20m – 7 szt.Przedmiotem zamówienia jest zakup 7 szt. fabrycznie nowych, pozbawionych wad i uszkodzeń mobilnych miasteczek rowerowych format 16mx20m, wraz z dostawą po 1 szt. do:
- Szkoły Podstawowej nr 1 - Wałowa 5, 44-300 Wodzisław Śląski,
- Szkoły Podstawowej nr 4 - Górnicza 7, 44-307 Wodzisław Śląski,
- Szkoły Podstawowej nr 8 - Jastrzębska 136, 44-304 Wodzisław Śląski,
- Szkoły Podstawowej nr 15 - Młodzieżowa 47, 44-373 Wodzisław Śląski,
- Szkoły Podstawowej nr 16 - Konwaliowa 4, 44-373 Wodzisław Śląski,
- Szkoły Podstawowej nr 17 - Marii Skłodowskiej - Curie 3, 44-313 Wodzisław Śląski,
- Szkoły Podstawowej nr 21 - Bolesława Chrobrego 308, 44-313 Wodzisław Śląski.
W skład miasteczka rowerowego format 16mx20m wchodzą takie elementy jak:
1. Mata gumowa typu rondo o śr. min. 5 m i grubości od 5 do 8 mm – min. 1 szt.,
2. Maty gumowe imitujące asfalt o rozmiarze 1,25x2 m (+/- 0,25 m) i grubości od 5 do 8 mm – min. 45 szt.,
3. Znaki drogowe mobilne wykonane z PCV o średnicy tarczy 28 cm (+/- 2 cm) i wysokości min. 155 cm z grupy: znaki ostrzegawcze, nakazu, zakazu, informacyjne – min. 35 szt.,
4. Podstawy metalowe do znaków drogowych o wymiarach 30x30 cm (+/- 2 cm) – min. 30 szt.,
5. Sygnalizator świetlny 2 / 3 komorowy, wysokość min. 155 cm – min. 2 szt.,
6. Sygnalizator kolejowy z rogatką, wysokość min. 155 cm – min. 1 szt.,
Zamawiający wymaga, aby miasteczka miały zastosowanie zarówno w przestrzeni zamkniętej jak i przestrzeni otwartej. Ponadto Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostawę oraz wniesienie zamawianych produktów.
Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych a także posiadać umożliwiający identyfikacje symbol oznaczający konkretny produkt. Wszystkie dostarczone w ramach zamówienia elementy muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów
4.5.5.) Wartość części: 278801,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mini miasteczko dla edukacji wczesnoszkolnej – 8 szt.Przedmiotem zamówienia jest zakup 8 szt. fabrycznie nowych, pozbawionych wad i uszkodzeń miasteczek dla edukacji wczesnoszkolnej, wraz z dostawą po 1 szt. do:
- Szkoły Podstawowej nr 1 - Wałowa 5, 44-300 Wodzisław Śląski,
- Szkoły Podstawowej nr 4 - Górnicza 7, 44-307 Wodzisław Śląski,
- Szkoły Podstawowej nr 5 - 26 Marca 66, 44-30o Wodzisław Śląski,
- Szkoły Podstawowej nr 8 - Jastrzębska 136, 44-304 Wodzisław Śląski,
- Szkoły Podstawowej nr 15 - Młodzieżowa 47, 44-373 Wodzisław Śląski,
- Szkoły Podstawowej nr 16 - Konwaliowa 4, 44-373 Wodzisław Śląski,
- Szkoły Podstawowej nr 17 - Marii Skłodowskiej - Curie 3, 44-313 Wodzisław Śląski,
- Szkoły Podstawowej nr 21 - Bolesława Chrobrego 308, 44-313 Wodzisław Śląski.
W skład miasteczka dla edukacji wczesnoszkolnej wchodzą takie elementy jak:
1. Maty gumowe o rozmiarze 0,6x1,05 m (+/- 0,25 m) i grubości od 2 do 4 mm – min. 8 szt.,
2. Makiety imitujące pojazdy – min. 6 szt.,
3. Znaki drogowe wykonane z PCV o średnicy tarczy 20 cm (+/- 2 cm) i wysokości min. 100 cm - min. 9 szt.,
4. Sygnalizator świetlny 2 komorowy - min. 2 szt.,
5. Sygnalizator świetlny 3 komorowy - min. 2 szt.,
6. Elementy pomocnicze: czapka policjanta, gwizdek, opaska odblaskowa – min. 1 szt.
Zamawiający wymaga, aby miasteczka miały zastosowanie zarówno w przestrzeni zamkniętej jak i przestrzeni otwartej. Ponadto Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostawę oraz wniesienie zamawianych produktów.
Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych a także posiadać umożliwiający identyfikacje symbol oznaczający konkretny produkt. Wszystkie dostarczone w ramach zamówienia elementy muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów
4.5.5.) Wartość części: 23053,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57998,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57998,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniczne Plex Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312663788
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNE PLEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNE PLEX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57998,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180859,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180859,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniczne Plex Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312663788
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNE PLEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNE PLEX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180859,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19581,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34712,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19581,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EUROBLASK MARIOLA WYRWIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511273138
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. EUROBLASK-MARIOLA WYRWIAK
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. EUROBLASK-MARIOLA WYRWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19581,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Dostawa sprzętu IT dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Świadczenie usług pocztowych
- Świadczenie usług opiekuńczych dla Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim
- Dostawa i montaż foteli dla widowni na sali koncertowej i sali kameralnej
- Dostawa i montaż ustrojów akustycznych na sali koncertowej i sali kameralnej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Tor OCR dla dzieci i dorosłych
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Realizacja programów rozwojowych szkół prowadzących kształcenie ogólne w gminie Kisielice
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Zakup doposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu pn.: Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości
więcej: Pomoce i artykuły szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.