eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrębówRozbudowa części drogi gminnej nr 100226R w Jamnicy



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa części drogi gminnej nr 100226R w Jamnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRĘBÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409175

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek1

1.5.2.) Miejscowość: Grębów

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-410

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@grebow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b8a906b-2183-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa części drogi gminnej nr 100226R w Jamnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b8a906b-2183-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005782/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa części drogi gminnej nr 100226R w Jamnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348170

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa części drogi gminnej nr 100226R w Jamnicy” w ramach którego planuje się zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową drogi gminnej nr 100226R na odcinku od istniejącej nawierzchni bitumicznej w miejscowości Jamnica (na wysokości działki nr ewid. 1595) do istniejącej nawierzchni bitumicznej Jamnica Osiedle (na wysokości działki nr ewid. 1740) na dł. 732,30 mb. W ramach dokumentacji projektowej należy uzyskać decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) oraz wszelkie inne decyzje administracyjne, uzgodnienia, pozwolenia i opinie niezbędne do zrealizowania zadania inwestycyjnego.
Szczegółowy zakres zadania określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ i obejmuje przede wszystkim:
1) Sporządzenie niezbędnej dokumentacji geodezyjno–prawnej dla wszystkich działek wymagających podziału pod pas drogowy (zgodnie z przebiegiem drogi).
2) Opracowanie projektów budowlanych zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2022.1679 ze zm.).
3) Opracowanie projektów wykonawczych zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021.2454).
4) Uzyskanie warunków technicznych do projektowania od właścicieli lub użytkowników kolidujących lub sąsiadujących z projektowanymi robotami urządzeń infrastruktury technicznej oraz administratorów terenów.
5) Wykonanie wszystkich opracowań wynikających z pozyskanych warunków technicznych oraz wynikających z uzgodnień w instytucjach biorących udział w postępowaniu o wydanie decyzji administracyjnej umożliwiającej wykonanie robót.
6) Wykonanie przedmiarów robót oraz opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych sporządzonych z uwzględnieniem odpowiednich aktualnych przepisów na wszystkie elementy realizowanych robót.
7) Uzyskanie wszelkich innych wymaganych uzgodnień i decyzji zgodnie z wymaganiami szczegółowymi.
8) Opracowania, zaopiniowanie przez zarządców dróg objętych opracowaniem, Komendanta Powiatowego Policji i uzyskania zatwierdzenia przez Starostę Powiatu Tarnobrzeskiego „Projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót” i „Projektu stałej organizacji ruchu”.
9) Przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o decyzję administracyjną zezwalającą na wykonywanie robót budowlanych (ZRID).
10) Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
11) Realizowania robót w oparciu o projekty wykonawcze oraz prowadzenie dziennika budowy.
12) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami budowlanymi ze strony Projektanta Wykonawcy.
13) Sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233140-2 - Roboty drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1248714,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1861098,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1248714,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA INŻYNIERYJNO DROGOWEGO M-VIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386363002

7.3.3) Ulica: ul. Szklarniowa14

7.3.4) Miejscowość: Nisko

7.3.5) Kod pocztowy: 37-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1248714,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.