Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388414/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego, zlokalizowanego w Trzciance przy ul. Żeromskiego 10a
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcianka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@trzcianka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego, zlokalizowanego w Trzciance przy ul. Żeromskiego 10a2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b5fdebf-3463-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046448/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Termomodernizacja budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego, zlokalizowanego w Trzciance przy ul. Żeromskiego 10a
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388414
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja (docieplenie elewacji - z wyłączeniem elewacji frontowej - od zewnątrz oraz docieplenie dachu od strony zewnętrznej) budynku mieszkalnego oraz budynku gospodarczego wraz z wykonaniem kotłowni gazowej z nowym kotłem kondensacyjnym c.o. i c.w.u., umożliwiającego likwidację istniejących, indywidualnych, nieekologicznych źródeł ciepła oraz naprawę istniejących kominów:
1) ustawienie, przenoszenie i rozebranie rusztowań,
2) wymiana obróbek blacharskich,
3) wymiana parapetów zew. i wew.,
4) demontaż istniejącej instalacji odgromowej,
5) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
6) obrobienie otworów okiennych i drzwiowych,
7) remont kominów;
8) renowacja istniejącej sztukaterii na elewacji frontowej,
9) docieplenie ścian zewnętrznych,
10) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,
11) docieplenie stropodachu,
12) instalacja elektryczna, c.o. i c.w.u.
13) instalacja gazowa wewnętrzna wraz z montażem kotłowni gazowej i kotła,
14) zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub zniszczeniem farbami urządzeń stanowiących wyposażenie budynku,
15) zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub zniszczeniem, nie remontowanych lub nie wymienianych elementów budynku,
16) wymiana rynien i rur spustowych z korektą spadków na nowe systemowe,
17) zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub zniszczeniem chodników i zieleni oraz ogrodzeń przylegających do budynku,
18) przenoszenie i zabezpieczenie na czas remontu pozostającego wyposażenia, urządzeń itp.
19) wygrodzenie części terenu przyległego w celu składowania tam materiałów budowlanych, gruzu i odpadów w kontenerach, wygrodzenia ewentualnej części magazynowej i zapewnienia bezpieczeństwa przy usuwaniu gruzu,
20) wywóz i utylizacja okien, drzwi, papy, styropianu, gruzu, gruntu, złomu itp. materiałów powstałych z prac rozbiórkowych i remontowych.
21) zabezpieczenie przejść wykorzystywanych przez użytkowników budynku, a znajdujących się w zasięgu robót rozbiórkowych zabezpieczyć plandekami lub wytyczenie innej drogi (obejścia i objazdy) oraz wyraźne oznakowanie.
Przedmiar robót nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia, a stanowią jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania
i Odbioru Robót.
Wykonawca ma obowiązek wykonania i montażu tablicy informacyjnej w ilości 1 szt.
o wymiarach 180x120 (treść należy uzgodnić z Zamawiającym). Poglądowy wzór tablicy informacyjnej stanowi załącznik nr 12 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45442100-8 - Roboty malarskie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert wpłynęła jedna oferta. Kwota pierwotnie zaproponowana przez Wykonawcę wynosiła 1 512 000,00 zł brutto. Po przeprowadzonych negocjacjach, Wykonawca złożył ofertę dodatkową na kwotę 1 337 025,84 zł, która nadal przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 1 287 606,89 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
INNE PRZETARGI Z TRZCIANKI
więcej: przetargi w Trzciance »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.