eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UniejówMontaż instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonaniem ogrodzenia w strefie uzdrowiskowej gm. Uniejów



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonaniem ogrodzenia w strefie uzdrowiskowej gm. Uniejów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonaniem ogrodzenia w strefie uzdrowiskowej gm. Uniejów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10873861-4bcf-4713-8452-bdfec7a2ba1c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068698/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonaniem ogrodzenia w strefie uzdrowiskowej gm. Uniejów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405626

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024 AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Przedszkola Miejskiego w Uniejowie przy ulicy Targowej 19,
- dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na gruncie na działce o numerze ewidencyjnym 407 w Spycimierzu w bezpośrednim sąsiedztwie budynku Centrum Spycimierskie Boże Ciało
- dostawa i montaż 5 modułów ogrodzenia wspinaczkowego o długości 14 m każdy wraz z wykonaniem fundamentów na działce o numerze ewidencyjnym 406 w Spycimierzu.
(zakres zamówienia nie obejmuje wykonania stref bezpiecznych).

2. Zakres zamówienia w zakresie instalacji fotowoltaicznej obejmuje dostawę i montaż :
- modułów fotowoltaicznych wraz z konstrukcją mocującą,
- okablowania prądu stałego DC i zmiennego AC,
- rozdzielni prądu stałego i przemiennego,
- inwertera,
- instalacji uziemiającej,
- pomiary.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszej SWZ. W przypadku konieczności udziału w realizacji przedmiotu zamówienia osoby pełniącej funkcję kierownika robót, posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej udział w realizacji zamówienia.

4.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji dostawy i montażu oraz do wykonania wszelkich niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
5. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać gwarancje producenta oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 60 miesięcy; minimalny okres rękojmi na przedmiot zamówienia 60 miesięcy. Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych protokołem odbioru końcowego zakończenia robót, termin gwarancji i rękojmi biegnie równocześnie.
Powyższy zapis nie dotyczy modułów fotowoltaicznych, dla których gwarancja producenta winna być zgodna z punktem 6.1 dokumentacji technicznej pn.: „Moduły fotowoltaiczne” oraz inwerterów dla których gwarancja producenta winna być zgodna z punktem 6.2 dokumentacji technicznej pn.: „Inwertery”
Czas reakcji wykonawcy na zgłoszenie awarii instalacji w okresie gwarancji nie może być dłuższy niż 48 godzin. Przez czas reakcji rozumie się czas od momentu zgłoszenia awarii pocztą elektroniczna lub sms (w okresie gwarancji i po upływie okresu gwarancji) do momentu rozpoczęcia usuwania zgłoszonej awarii. Do napraw gwarancyjnych Wykonawca jest zobowiązany użyć fabrycznie nowych elementów o parametrach nie gorszych niż elementów uszkodzonych sprzed usterki.
6. Zakres prac obejmuje również roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania zamówienia nie ujęte w w/w dokumentach, a niezbędne do wykonania ze względu na zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa, w szczególności:
a) wszelkiego rodzaju zabezpieczenia, w tym zabezpieczenia: pod względem bezpieczeństwa, bhp oraz kradzieży i dewastacji,
b) naprawy wszelkich uszkodzeń powstałych podczas wykonywania robót,
c) gromadzenie, transportowanie, zagospodarowanie i przekazanie do utylizacji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.), Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu wskazanej w tym punkcie ustawy i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i swój koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania,
d) usuwanie wytworzonych odpadów z miejsc ich powstawania na bieżąco
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
8. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
9. Rozwiązania równoważne:
- Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym – tzn. polegających na zachowaniu przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych.
- Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
- W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
10. Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia i zutylizowania na własny koszt pozostałości po dostawie wraz montażem poszczególnych elementów składających się na przedmiot zamówienia oraz pozostałych odpadów po działalności własnej (śmieci, pustych opakowań, zużytych elementów itp.).
11. Nazwa i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

09330000-1 - Energia słoneczna

09332000-5 - Instalacje słoneczne

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty przewyższyła kwotę jaką Zamawiajacy zamierzał i mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381915 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381915 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.