eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaDostosowanie budynku świetlicy wiejskiej w Karbowie na potrzeby Klubu Senior + oraz osób z niepełnosprawnościami



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku świetlicy wiejskiej w Karbowie na potrzeby Klubu Senior + oraz osób z niepełnosprawnościami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brodnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazurska 13

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564941612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@brodnica.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica.ug

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku świetlicy wiejskiej w Karbowie na potrzeby Klubu Senior + oraz osób z niepełnosprawnościami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f4801e4-2734-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088558/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Dostosowanie budynku świetlicy wiejskiej w Karbowie na potrzeby Klubu Senior + oraz osób z niepełnosprawnościami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361197

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.5.2024.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 281679,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku świetlicy wiejskiej w Karbowie na potrzeby Klubu Senior+ oraz osób z niepełnosprawnościami poprzez remont części pomieszczeń.
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres prac:
1) branża budowlana:rozbiórki ścianek działowych w dostosowywania pomieszczeń oraz w zakresie wykonania nowych otworów, rozbiórki posadzek z płytek ceramicznych i podłóg z wykładzin, rozebranie drzwi, lamperii, okładzin z paneli PCV i innych wskazanych na rysunkach elementów w pomieszczeniach,
przygotowanie podłoża poprzez oczyszczenie powierzchni ścian i sufitów, zeskrobanie lamperii i powłok malarskich, demontaż posadzek i list progowych,
montaż stalowych nadproży w miejscach nowych i poszerzonych otworów drzwiowych, wykonanie ścianek oddzielających ustępy z gazobetonu oraz zabudowy i obudowy instalacji i innych elementów z płyt gipsowo – kartonowych, uzupełnienie dwuwarstwowych tynków cementowo-wapiennych kategorii III w miejscach po rozbiórkach i zamurowaniach, wykończenie ścian i sufitów gładzią gipsową wraz z dwukrotnym malowaniem (z wyjątkiem pomieszczeń przewidzianych do obłożenia płytkami), do wysokości 1,5 m wykonanie lamperii oraz tynków mazaikowych żywicznych w wybranych pomieszczeniach, kolorystyka farb i tynków uzgodniona z zamawiającym, wykonanie okładzin ściennych i posadzek w WC oraz posadzek w innych wybranych pomieszczeniach z płytek (płytki na posadzkach o atypoślizgowości co najmniej R9) o wzorze i kolorystyce uzgodnionej z zamawiającym,
montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, jednoskrzydłowej z drewna litego klejonego warstwowo, wzmocniona, odporna na wilgoć, futryny drewniane z drewna litego, wyposażona w klamki, klucz patentowy i uszczelni wygłuszające,
wykonanie sufitu podwieszanego w wybranych pomieszczeniach z płyt gipsowo – kartonowych na stelażu metalowym,
2) branża sanitarna:
demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji wod-kan wraz z przyborami w pomieszczeniach wc na parterze, wykonanie instalacji wod-kan do salki na parterze, wymiana grzejników w wybranych pomieszczeniach, wykonanie płukania, prób szczelności i dezynfekcji w zależności od rodzaju instalacji,
3) branża elektryczna:
demontaż istniejącej i montaż nowej instalacji oświetlania i gniazd w wybranych pomieszczeniach, montaż w ciągach komunikacyjnych opraw z wbudowanym modułem awaryjnym oraz wskazującym kierunek ewakuacji, wykonanie systemu ochrony przez porażeniem prądem,
4) dostawa schodołazu gąsienicowego umożliwiającego transport osób na wózkach inwalidzkich po schodach o parametrach wskazanych w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366923,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473768,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366923,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Ogólnobudowlanych Chachulski Mariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8741573006

7.3.3) Ulica: Przyleśna 5

7.3.4) Miejscowość: Zbiczno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366923,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.