Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00373117/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
- 2023/BZP 00384717/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych ADP.2301.70.2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413497365
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad497ea6-4640-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych ADP.2301.70.20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad497ea6-4640-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030579/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.32 Dostawa materiałów promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373117
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADP.2301.70.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219631,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie materiałów, ich rodzaj i ilość zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219631,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255102,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219631,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promobay Brzoskowski Kamaj sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721268329
7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 55c
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-664
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219631,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz ul. 3 Maja 11/10, 35-030 Rzeszów oferuje cenę łączną za całość przedmiotu zamówienia (zgodnie z wyceną zawartą w załączniku nr 1 formularzu cenowym) za maksymalną kwotę : kwota netto 182 218,32 , plus należny podatek VAT, co daje kwotę brutto 222 853,00 zł (słownie złotych: dwieście dwadzieścia dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt trzy złote 00/10. Wykonawca wykona dostawę materiałów promocyjnych w ciągu 10 dni roboczych od dokonania przez Zamawiającego ostatecznej akceptacji projektu ologowania wszystkich materiałów promocyjnych Oferta w kryterium cena 60% otrzymał 59,13 pkt, w kryterium jakość 39,31 pkt łącznie oferta zdobyła 98,44 pkt
3. PRACOWNIA REKLAMY AD, HALINA ZALEŃSKA, 30-718 KRAKÓW, UL. MYŚLIWSKA 68 oferuje cenę łączną za całość przedmiotu zamówienia (zgodnie z wyceną zawartą w załączniku nr 1 formularzu cenowym) za maksymalną kwotę : kwota netto 207400,00 zł, plus należny podatek VAT, co daje kwotę brutto 255102,00 zł (słownie złotych: dwieściepięćdziesiątpięćtysięcystodwazłotych00/100), Wykonawca wykona dostawę materiałów promocyjnych w ciągu 10 dni roboczych od dokonania przez Zamawiającego ostatecznej akceptacji projektu ologowania wszystkich materiałów promocyjnych Oferta w kryterium cena 60% otrzymał 51,65 pkt, w kryterium jakość 39,54 pkt łącznie oferta zdobyła 91,19 pkt
4. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy PPHU LIR Elżbieta Zajet ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg za cenę łączną brutto 281 250 zł na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 tzn jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia tj. Wykonawca nie załączył wymaganej torby a3 oraz a5, wymiary wskazanych w ofercie toreb nie spełniają wymogów jakie wskazał Zamawiający w OPZ )
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Sukcesywne dostawy akcesoriów elektrochirurgicznych kompatybilnych z aparatami do koagulacji będącymi na wyposażeniu Zamawiającego dla potrzeb Bloku Operacyjnego WSzZ w Kielcach"
- Zakup paliwa na potrzeby Zakładu Profilaktyki Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii. IZP.2411.30.2025.AJ
- EZ/19/2025/UG Sukcesywna dostawa leków, płynów infuzyjnych dla potrzeb Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby Urzędu Miasta Kielce
- Usługa przeprowadzenia badań laboratoryjnych, obrazowych, zabiegów rehabilitacyjnych, wizyt lekarskich oraz konsultacji z dietetykiem i psychologiem dla 78 pracowników Starostwa Powiatowego w Kielcach
- Dostawa systemu monitoringu, kontroli, rejestracji i audytu zdalnych sesji w ruchu sieciowym
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji jednodniowej konferencji poświęconej tematyce przeciwdziałania przemocy domowej
- Wykonanie wraz z dostawą do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej w Warszawie 22 rodzajów materiałów reklamowych
- U/03/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby sklepu Uniwersytetu Opolskiego
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy w Łososinie Dolnej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i sukcesywna dostawa 600 wyprawek dla noworodków do Szpitala w Szczecinku Sp. z o.o.
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Korzystania i Informacji o Środowisku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.