eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa materiałów promocyjnych ADP.2301.70.2023



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych ADP.2301.70.2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413497365

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad497ea6-4640-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów promocyjnych ADP.2301.70.2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad497ea6-4640-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030579/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.32 Dostawa materiałów promocyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373117

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADP.2301.70.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219631,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie materiałów, ich rodzaj i ilość zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219631,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255102,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219631,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promobay Brzoskowski Kamaj sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721268329

7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 55c

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-664

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219631,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca wykona dostawę materiałów promocyjnych w ciągu 10 dni roboczych od dokonania przez Zamawiającego ostatecznej akceptacji projektu ologowania wszystkich materiałów promocyjnych. Oferta Promobay w kryterium cena 60% otrzymał 60 pkt, w kryterium jakość 39,68 pkt łącznie oferta zdobyła 99,68 pkt i została wybrana jako najkorzystniejsza

Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz ul. 3 Maja 11/10, 35-030 Rzeszów oferuje cenę łączną za całość przedmiotu zamówienia (zgodnie z wyceną zawartą w załączniku nr 1 formularzu cenowym) za maksymalną kwotę : kwota netto 182 218,32 , plus należny podatek VAT, co daje kwotę brutto 222 853,00 zł (słownie złotych: dwieście dwadzieścia dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt trzy złote 00/10. Wykonawca wykona dostawę materiałów promocyjnych w ciągu 10 dni roboczych od dokonania przez Zamawiającego ostatecznej akceptacji projektu ologowania wszystkich materiałów promocyjnych Oferta w kryterium cena 60% otrzymał 59,13 pkt, w kryterium jakość 39,31 pkt łącznie oferta zdobyła 98,44 pkt

3. PRACOWNIA REKLAMY AD, HALINA ZALEŃSKA, 30-718 KRAKÓW, UL. MYŚLIWSKA 68 oferuje cenę łączną za całość przedmiotu zamówienia (zgodnie z wyceną zawartą w załączniku nr 1 formularzu cenowym) za maksymalną kwotę : kwota netto 207400,00 zł, plus należny podatek VAT, co daje kwotę brutto 255102,00 zł (słownie złotych: dwieściepięćdziesiątpięćtysięcystodwazłotych00/100), Wykonawca wykona dostawę materiałów promocyjnych w ciągu 10 dni roboczych od dokonania przez Zamawiającego ostatecznej akceptacji projektu ologowania wszystkich materiałów promocyjnych Oferta w kryterium cena 60% otrzymał 51,65 pkt, w kryterium jakość 39,54 pkt łącznie oferta zdobyła 91,19 pkt
4. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy PPHU LIR Elżbieta Zajet ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg za cenę łączną brutto 281 250 zł na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 tzn jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia tj. Wykonawca nie załączył wymaganej torby a3 oraz a5, wymiary wskazanych w ofercie toreb nie spełniają wymogów jakie wskazał Zamawiający w OPZ )

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.