eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stradomia WierzchniaMODERNIZACJA SZATNI I ZAPLECZA SANITARNEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ W STRADOMI WIERZCHNIEJ



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA SZATNI I ZAPLECZA SANITARNEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ W STRADOMI WIERZCHNIEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Stradomi Wierzchniej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001228490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stradomia Wierzchnia

1.5.2.) Miejscowość: Stradomia Wierzchnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spstradomia64@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spstradomia.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d829ed24-2d4e-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA SZATNI I ZAPLECZA SANITARNEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ W STRADOMI WIERZCHNIEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d829ed24-2d4e-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00370847/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja szatni i zaplecza sanitarnego w Szkole Podstawowej w Stradomi Wierzchniej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372221

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.271.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w trzech branżach tj. (budowlanej, elektrycznej i sanitarnej) w związku z modernizacją sanitariatów i szatni przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Stradomi Wierzchniej. 3. W zakres robót wchodzą m.in.:
- rozbiórki ścian, posadzek, warstw gruntu, tynków, instalacji sanitarnych i elektrycznych itp.
- demontaże urządzeń, stolarki itp.
- wykonanie posadzki i podłóg itp.
- wykonanie ścianek działowych itp.
- wykończenie ścian i suffitów szatni i sanitariatów itp.
- wykonanie suchej zabudowy itp.
- montaż stolarki, wykonanie nawiewników itp.
- montaż osłon na grzejniki itp.
- montaż parapetów itp.
- montaż kabin sanitarnych z HPL itp.
- wyposażenie pomieszczeń w urządzenia itp.
- odświeżenie korytarza itp.
- wykonanie remontu przyłacza KS wraz z odtworzeniem podłogi itp.
- wymiana rury instalacji wodnej itp.
- układanie kabli i przewodów elektrycznych oraz okablowania strukturalnego itp.
- montaż osprzętu elektrycznego, itp.
- montaż opraw oświetleniowych i awaryjnych itp.
- modernizacja i rozbudowa tablicy rozdzielczej wraz z wyposażeniem
- wykonanie instalacji wodociągowej itp
- wykonanie instalacji sanitarnej itp
- remont i modernizacja instalacji CO itp
- wykonanie instalacji wentylacyjnej itp
- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej zewnętrznej itp.
- montaż urządzeń sanitarnych, wentylacyjnych, CO itp
- wykonanie dokumentacji powykonawczej (m.in. DWU, KDWU, Atesty higieniczne, Certyfikaty, KOTy, AT) itp
- próby, kontrole, protokoły z przeprowadzonych badań m.in. badanie instalacji elektrycznej, wyniki pomiarów natężenia oświetlenia, sprawdzenie skuteczności działania oświetlenia awaryjnego, badanie szczelności instalacji wod-kan i co, pomiar skuteczności instalacji wentylacyjnej, badanie laboratoryjne wody i inne wymagane przez Inspektora Nadzoru lub przepisy prawa.
4. Szczegółowy zakres robót opracowany został w projektach oraz specyfikacjach w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. Przedmiary robót uzupełniają opis przedmiotu zamówienia. (Załącznik nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273854,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274764,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273854,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁADNE WNĘTRZE JOLANTA I WIESŁAW LENDA SPÓŁKA CYWLINA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 933017722

7.3.3) Ulica: pl. Piastów 10-12/7

7.3.4) Miejscowość: Twardogóra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-416

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273854,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.