Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00391741/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W SIEDLCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslp.warszawa.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3445d9a-33af-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność usługowa związana z leśnictwem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportowe 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3445d9a-33af-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00075549/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi transportowe 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391741
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MO.270.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 360000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: 1s wywWspólny Słownik Zamówień: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Opis: transport drewna średniowymiarowego z lasu drogami leśnymi i publicznymi z leśnictw położonych na terenie nadleśnictw RDLP LUBLIN do torów załadowczych i załadunek na wagon w ilości 4 000 m3.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: 2s wywWspólny Słownik Zamówień: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Opis: transport drewna średniowymiarowego z lasu drogami leśnymi i publicznymi z leśnictw położonych na terenie nadleśnictw RDLP LUBLIN do torów załadowczych i załadunek na wagon w ilości 4 000 m3
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: 3s wywWspólny Słownik Zamówień: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Opis: transport drewna średniowymiarowego z lasu drogami leśnymi i publicznymi z leśnictw położonych na terenie nadleśnictw RDLP LUBLIN do torów załadowczych i załadunek na wagon w ilości 4 000 m3
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: 4s wywWspólny Słownik Zamówień: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Opis: transport drewna średniowymiarowego z lasu drogami leśnymi i publicznymi z leśnictw położonych na terenie nadleśnictw RDLP RADOM do torów załadowczych i załadunek na wagon w ilości 3 000 m3
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: 5s wywWspólny Słownik Zamówień: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Opis: transport drewna średniowymiarowego z lasu drogami leśnymi i publicznymi z leśnictw położonych na terenie nadleśnictw RDLP RADOM do torów załadowczych i załadunek na wagon w ilości 3 000 m3
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Uzasadnienie faktyczne: Cena najkorzystniejszych ofert złożonych w postępowaniu na realizację zadania nr 1, nr 2, nr 3, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zrealizowanie zamówienia. tj. zadanie nr 1 – 123 000,00 zł, zadanie nr 2- 123 000,00 zł, zadanie nr 3- 123 000,00 zł.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Uzasadnienie faktyczne: Cena najkorzystniejszych ofert złożonych w postępowaniu na realizację zadania nr 1, nr 2, nr 3, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zrealizowanie zamówienia. tj. zadanie nr 1 – 123 000,00 zł, zadanie nr 2- 123 000,00 zł, zadanie nr 3- 123 000,00 zł.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Uzasadnienie faktyczne: Cena najkorzystniejszych ofert złożonych w postępowaniu na realizację zadania nr 1, nr 2, nr 3, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zrealizowanie zamówienia. tj. zadanie nr 1 – 123 000,00 zł, zadanie nr 2- 123 000,00 zł, zadanie nr 3- 123 000,00 zł.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAROL WZIĄTEK PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962396950
7.3.4) Miejscowość: Jasieniec Iłżecki Górny
7.3.5) Kod pocztowy: 27-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty na realizację zadania nr 5
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Szkolenia pracowników (1) z podziałem na trzy części
- Dostawa 15 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych do przeprowadzania egzaminów państwowych w zakresie kategorii B prawa jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Siedlcach (...)
- Asfaltowanie dróg gminnych
- Asfaltowanie dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce, część II
- Dostawa asortymentu do zabiegów endoskopowych jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Endoskopii Przewodu Pokarmowego
- Usługa kons., ser., nap. i usu. aw. urz. bram i dr. przes., garaż., szlab. i bram wj., br. obr., zapór antyt., dźw. nożyc. i platf. przeł. znaj. się na ter. komp. woj. będą. na zao. 28 WOG w 2025 r.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Sadowne wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026
- "Dostawa kruszywa wraz z jego zabudową w ramach utrzymania przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Siewierz 2025"
- Dostawa atestowanej stali do produkcji wyrobów budowlanych w roku 2025. Część 2.
- Usługi międzynarodowego transportu drogowego instrumentów muzycznych oraz akcesoriów i sprzętu technicznego na potrzeby Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu.
- Stały przewóz uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Zagórzu z oddziałów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Otwocku
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego typu dolomit z transportem do utwardzenia i remontu dróg gminnych w ramach realizacji zadań z funduszu sołeckiego oraz bieżącego utrzymania dróg w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.