eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadecznicaDowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Radecznica w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Radecznica w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radecznica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: B. Prusa 21

1.5.2.) Miejscowość: Radecznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@gminaradecznica.pl; sekretariat@gminaradecznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradecznica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Radecznica w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e403d7fc-2e16-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436060

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021533/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Radecznica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374340

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 202583,33 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90546,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.:„Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Radecznica w roku szkolnym 2024/2025”
1)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przewiezienie z miejscowości zamieszkania do wyznaczonych szkół oraz odwiezienie po zajęciach 63 uczniów w dni nauki szkolnej.
2)dowożenie rozpocząć należy nie wcześniej niż o godzinie 6:40, uczniów należy dowieźć do wyznaczonych szkół na zajęcia rozpoczynające się o godzinie 8:00.
3) uczniów po zajęciach należy odwieźć do miejsca zamieszkania w godzinach 12:30– 15:30(trzy kursy) godziny odwozów do ustalenia z dyrektorem szkoły,
4) uzgodniony rozkład jazdy zostanie powiązany z godzinami rozpoczynania i kończenia zajęć w Szkołach wszystkich objętych dowozem uczniów,
5) uczniowie wsiadają i wysiadają w miejscowościach na oznakowanych przystankach,
6) dowóz uczniów musi odbyć się w warunkach zapewniających komfort i bezpieczeństwo,
7) o zmianach organizacji nauki (np. dodatkowe dni wolne, odrabianie zajęć w inne dni itp.) dyrektor szkoły zawiadomi dowożącego z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem,
8) harmonogram odwożenia dzieci po zajęciach dowożący ustali z każdym dyrektorem szkoły indywidualnie,
9) dyrektorzy szkół zapewnią pracowników odpowiedzialnych za zdyscyplinowanie uczniów oraz bezpieczne wsiadanie i wysiadanie w wyznaczonych miejscach,
10) w ramach świadczenia usługi dowożenia uczniów do szkół, wykonawca zobowiązany będzie także do przewożenia uczniów na terenie gminy na różnego rodzaju konkursy międzyszkolne i zawody sportowe bez dodatkowych opłat,
11) w przypadku niesprawności pojazdu lub kierującego dowożący zapewni na własny koszt transport zastępczy.
11) Kierowca musi być wyposażony w telefon komórkowy niezbędny do informowania dyrektorów lub opiekunów o sytuacjach nadzwyczajnych.
12) Usługa obejmuje 5 dni w tygodniu, tj. łącznie do 177 dni.
13) Wykonawca zobowiązany jest do :
1) podstawienia środka transportu odpowiedniego do wykonania przewozu dzieci,
a) sprawnego technicznie, (wymagany do wglądu na żądanie Zamawiającego jeden z dokumentów potwierdzających: karta pojazdu lub dowód rejestracyjny z odpowiednim wpisem lub homologacją dopuszczonego do ruchu),
b) czystego,
c) w okresie jesienno-zimowym ogrzewanego (ogrzewanie niezależne od pracy silnika);
d) ze sprawną klimatyzacją i nawiewami.
2) wykonywania przewozu na wyznaczonej trasie, zgodnie z umówionymi godzinami,
3) poddania się kontroli właściwych służb Zamawiającego w zakresie objętym niniejszą umową,
4) podstawienia samochodu zastępczego w razie wystąpienia awarii któregokolwiek samochodu wożącego dzieci lub innych przyczyn uniemożliwiających wykonanie usługi. Podstawienie pojazdu zastępczego musi nastąpić w czasie do 60 minut od momentu wystąpienia awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę pojazdu. O okoliczności uzasadniającej konieczność podstawienia pojazdu zastępczego (np. awaria) Wykonawca zawiadamia Zamawiającego telefonicznie lub emailem. Pojazd zastępczy musi spełniać wymagania Zamawiającego. Dodatkowe informacje znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94997,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94997,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FINEZJA Przemyław Iwańczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632321089

7.3.3) Ulica: Michałówka 106

7.3.4) Miejscowość: Dorohusk

7.3.5) Kod pocztowy: 22-175

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94997,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.