Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00372246/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku przedszkola z rozbudową o oddział przedszkolny z wyposażeniem wraz z wymianą źródła ciepła
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GODZIANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148242
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klonowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Godzianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-126
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@godzianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://godzianow.bipst.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3a256ce-2ce3-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku przedszkola z rozbudową o oddział przedszkolny z wyposażeniem wraz z wymianą źródła ciepła2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3a256ce-2ce3-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041548/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa budynku przedszkola z rozbudową o oddział przedszkolny z wyposażeniem wraz z wymianą źródła ciepła
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372246
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GRZP.271.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 15356682,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku przedszkola z rozbudową o oddział przedszkolny z wyposażeniem wraz z wymianą źródła ciepła.
Zadanie obejmuje przebudowę budynku przedszkola wraz z rozbudową o oddział przedszkolny z wyposażeniem istniejącej jednostki Przedszkola w Godzianowie przy ul. Sportowej 5, 96-126 Godzianów. W ramach zadania zostaną wykonane m.in. wymiana źródła ciepła, zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej, modernizacja istniejącej instalacji c.o. oraz c.w.u w całym budynku, zagospodarowanie terenu, modernizacja istniejącego budynku.
Przedmiot zamówienie obejmuje również m.in:
- zorganizowanie placu budowy oraz wykonanie robót w tym z branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz dostawy wyposażenia i urządzeń,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów oraz skompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
- załatwienie wszelkich formalności, pozwoleń i odbiorów umożliwiających,
- oddanie budynku do użytkowania, uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień, zezwoleń i decyzji, w tym uzyskanie decyzji na użytkowanie całego obiektu będące podstawą uzyskania odbioru,
- przeprowadzenie rozruchu, badań kontrolnych, prób uruchomienia i regulacji instalacji i innych czynności niewyszczególnionych, jednak niezbędnych do prawidłowego działania instalacji i urządzeń,
- przeprowadzenie szkolenia dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego z obsługi instalacji i urządzeń.
2.2 Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, na którą składa się: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262310-7 - Zbrojenie
45262520-2 - Roboty murowe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1888888,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2669001,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1888888,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globalterm sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213905673
7.3.3) Ulica: Magazynowa 13b/74
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-652
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ogólnobudowlane
Roboty elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1888888,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.