Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370112/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00388657/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Mieruniszki na terenie byłego PGR-u w gminie Filipów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Filipów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbaska 2
1.5.2.) Miejscowość: Filipów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-424
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filipow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filipow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf357029-2cc5-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Mieruniszki na terenie byłego PGR-u w gminie Filipów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf357029-2cc5-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013238/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej w msc Mieruniszki na terenie byłego PGR-u w gminie Filipów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370112
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.7225.31.2024.EB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie drogi gminnej w miejscowości Mieruniszki z nawierzchni żwirowej na kostkę betonową wraz z robotami towarzyszącymi w gminie Filipów.
Rozbudowywana droga to odcinek drogi gminnej o długości 549,08m.
Dodatkowo oprócz robót drogowych zamówienie obejmuje:
- budowę kanału deszczowego wraz z wpustami,
- demontaż i budowę odprowadzenia kanału deszczowego po istniejącej trasie na działkach przewidzianych do czasowego zajęcia o nr: 291, 292/1, 293/1, 294, 295, 296 - obręb Mieruniszki,
- budowę linii oświetlenia ulicznego wraz ze słupami i oprawami LED (zasilacze opraw powinny być wyposażone w profile czasowe zgodne z czterostopniowym programem),
- demontaż i budowę sieci wodociągowej W110PE wraz z wymianą przyłączy do granicy działek pasa drogowego,
- wycinkę kolidujących drzew z projektowaną drogą,
- budowę zjazdów do istniejących zabudowań o długości 32,82m i 40,29m,
- utwardzenie terenu o konstrukcji nośnej jak dla rozbudowywanej drogi gminnej (lub zjazdu) o długości 96 m i powierzchni 292 m2 wokół budynku mieszkalnego zlokalizowanego na działce nr 282 - obręb Mieruniszki,
- dostawa i wymiana 2 szt. przepustów rurowych o średnicy fi 1000mm SN8 i długości 12 m wraz z obrukowaniem kamieniem polnym na podsypce betonowej wlotu i wylotu,
- demontaż i zagospodarowanie 5 szt. dwunogich słupów energetycznych żelbetonowych o wysokości 8 m wraz z usunięciem linek energetycznych ok. 170m - nieczynna instalacja elektryczna,
- wykonanie i ustawienie 1 szt. tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 4 do SWZ – projekt umowy, dokumentacja projektowa, przedmiar robót będący elementem załącznika nr 1 do SWZ, przy czym przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.
3. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót zwanych dalej „dokumentacją projektową” stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ oraz w SWZ.
4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji projektowej, przepisów prawa, wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i SWZ, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na ewentualnie występujące trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
5. Załączony przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ Zamawiający udostępnia jako materiał informacyjny (pomocniczy). Korzystanie z przedmiaru robót przygotowanego przez Zamawiającego odbywa się na wyłączne ryzyko Wykonawcy. Załączony do SWZ przedmiar robót, stanowi jedynie przykładowe wyliczenie zakresu i nie może być jedyną podstawą wyliczenia ceny wykonania całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze robót.
6. Wszystkie roboty należy prowadzić w sposób umożliwiający sprawne funkcjonowanie obiektu.
7. Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi warunkami technicznymi i przepisami.
8. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży kosztorys ofertowy ze wskaźnikami nadkładów. Kosztorys ofertowy będzie materiałem pomocniczym Wykonawcy i Zamawiającego umożliwiającym: określenie rodzaju i ilości wykonywanych i odebranych robót. Stanowić będzie także podstawę do ewentualnych rozliczeń robót zamiennych, dodatkowych czy zaniechanych. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie zauważone błędy, omyłki, rozbieżności w dokumentacji projektowej i wystąpić do Zamawiającego o wyjaśnienie. Dochodzenie przez Wykonawcę w terminie późniejszym roszczeń z tytułu niezgodności pomiędzy stanem rzeczywistym, a stanem określonym w dokumentacji projektowej nie będzie możliwe, a skutki z tego tytułu obciążą Wykonawcę robót.
9. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej i SWZ.
10. Stosownie do treści art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
11. Jeżeli w SWZ lub załącznikach do niej, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostawy, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania.
12. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy i na zasadach tam określonych spoczywa na Wykonawcy. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne. W pozostałych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomocą ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych) za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
13. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 48 miesięcy.
14. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
15. Na postawie art. 310 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nie przyznania środków na dofinansowanie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2177100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3130516,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2177100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM – BUD Sp. z o .o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 200430680
7.3.3) Ulica: ul. Sejneńska 57
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2177100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-09-15INNE PRZETARGI FILIPÓW
więcej: przetargi FILIPÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.