eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskMODERNIZACJA I ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU CCTV W OBIEKTACH KOMISARIATU III I KOMISARIATU VI W GDAŃSKU



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU CCTV
W OBIEKTACH KOMISARIATU III I KOMISARIATU VI W GDAŃSKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945 /817 / 946/752

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU CCTV
W OBIEKTACH KOMISARIATU III I KOMISARIATU VI W GDAŃSKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9193840a-3989-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074463/54/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.22 Modernizacja oraz rozbudowa systemów monitoringu CCTV w obiektach Policji na terenie woj. pomorskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357573/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 36/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 487804,88 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89430,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu CCTV w obiektach Komisariatu III i Komisariatu VI w Gdańsku wraz z dostarczeniem fabrycznie nowych urządzeń do monitoringu.
Prace prowadzone będą w następujących lokalizacjach:
- Komisariat Policji III, ul. Biała 1a, 80-435 Gdańsk,
- Komisariat Policji VI, ul. Kasztanowa 6, 80-540 Gdańsk.

Określono wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101
ust. 1 ustawy: tak: sporządzono specyfikację techniczną, określającą wymagane cechy
i parametry techniczne.

1. We wszystkich lokalizacjach należy przewidzieć dostawę, uruchomienie i konfiguracje zainstalowanych urządzeń oraz szkolenie Użytkowników w zakresie podstawowej obsługi systemu.
2. Sprzęt dostarczony przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych, nadający się do użytku zgodnie z przeznaczeniem, o udokumentowanym pochodzeniu, z gwarancją.
3. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za przedmiot umowy do momentu odbioru końcowego, a za poprawność działania, do dnia upływu udzielonej gwarancji
4. Jako medium transmisyjne sygnału wizyjnego należy zastosować nieekranowany kabel miedziany UTP spełniający wymagania dla kategorii 6.
5. Montaż kamer wewnątrz pomieszczeń na wysokości ok. 2 m.
6. Montaż kamer na zewnątrz na wysokości 4-5 m.
7. Przy wytyczaniu trasy dla kabli logicznych należy uwzględnić konstrukcję budynku oraz bezkolizyjność z innymi instalacjami i urządzeniami. W pomieszczeniach dla zatrzymanych, poszczególne linie okablowania na korytarzu /główny ciąg/ należy układać w listwach instalacyjnych PCV pod sufitem. W celach zatrzymań poszczególne kable układać pod tynkiem
8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnych materiałów do wykonania przedmiotu umowy, we własnym zakresie i na własny koszt. Zlecający nie zwraca kosztów transportu, zakwaterowania i wyżywienia.
9. Wykonawca zorganizuje teren prac własnym staraniem i zapewni ochronę mienia, warunki bhp i p.poż. oraz utrzymywać będzie porządek na terenie prac. Ewentualne wszelkie szkody wyrządzone w trakcie realizacji umowy, Wykonawca usunie w trybie pilnym na własny koszt i ryzyko..
10. Wykonawca potwierdza, że posiada sprzęt i narzędzia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
11. Warunkiem potwierdzenia wykonania instalacji dla konkretnego obiektu jest obustronne podpisanie protokołu odbioru dla tego obiektu.
12. Warunkiem koniecznym jest wypełnienie wszystkich pozycji w Tabeli nr1, i Tabeli nr 2.
13. W przypadku oferowania urządzeń opisanych w tabeli nr 1, i nr 2 nie jest konieczne dostarczanie kart katalogowych oferowanych urządzeń.
14. Z uwagi na urządzenia użytkowane na obiektach Zamawiającego w celu zachowania kompatybilności z posiadanym urządzeniami Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń firmy Hikvision innych niż opisane w Tabeli nr 1 i Tabeli nr 2 formularza ofertowego. Dopuszcza się dokumentację w języku angielskim.

Projektowane postanowienia umowy, Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia – załączniki nr 5 do SWZ.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim z uwzględnieniem § 5 w rozdziale XV SWZ i podpisane zgodnie z zapisami rozdziału XV SWZ.

Przedmiot zamówienia jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy
z dnia 09 sierpnia 2019 r. (Dz.U. 2019, poz.1751) o obowiązkowym mechanizmie podzielonej płatności – pozycja 125.

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne na zasadach opisanych w rozdziale III, pkt 19 niniejszej Specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

31214100-0 - Przełączniki

31213300-5 - Szafy kablowe

30231300-0 - Monitory ekranowe

50333000-8 - Usługi w zakresie konserwacji radiowego sprzętu komunikacyjnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102465,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138314,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102465,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIAS -SYSTEM Łukasz Krause

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581198697

7.3.3) Ulica: Gdańska 76 B

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102465,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.