Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00357573/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00366518/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-27
- 2022/BZP 00372130/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU CCTV
W OBIEKTACH KOMISARIATU III I KOMISARIATU VI W GDAŃSKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945 /817 / 946/752
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU CCTVW OBIEKTACH KOMISARIATU III I KOMISARIATU VI W GDAŃSKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9193840a-3989-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074463/54/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Modernizacja oraz rozbudowa systemów monitoringu CCTV w obiektach Policji na terenie woj. pomorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357573/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 36/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 487804,88 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89430,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu CCTV w obiektach Komisariatu III i Komisariatu VI w Gdańsku wraz z dostarczeniem fabrycznie nowych urządzeń do monitoringu.
Prace prowadzone będą w następujących lokalizacjach:
- Komisariat Policji III, ul. Biała 1a, 80-435 Gdańsk,
- Komisariat Policji VI, ul. Kasztanowa 6, 80-540 Gdańsk.
Określono wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101
ust. 1 ustawy: tak: sporządzono specyfikację techniczną, określającą wymagane cechy
i parametry techniczne.
1. We wszystkich lokalizacjach należy przewidzieć dostawę, uruchomienie i konfiguracje zainstalowanych urządzeń oraz szkolenie Użytkowników w zakresie podstawowej obsługi systemu.
2. Sprzęt dostarczony przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych, nadający się do użytku zgodnie z przeznaczeniem, o udokumentowanym pochodzeniu, z gwarancją.
3. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za przedmiot umowy do momentu odbioru końcowego, a za poprawność działania, do dnia upływu udzielonej gwarancji
4. Jako medium transmisyjne sygnału wizyjnego należy zastosować nieekranowany kabel miedziany UTP spełniający wymagania dla kategorii 6.
5. Montaż kamer wewnątrz pomieszczeń na wysokości ok. 2 m.
6. Montaż kamer na zewnątrz na wysokości 4-5 m.
7. Przy wytyczaniu trasy dla kabli logicznych należy uwzględnić konstrukcję budynku oraz bezkolizyjność z innymi instalacjami i urządzeniami. W pomieszczeniach dla zatrzymanych, poszczególne linie okablowania na korytarzu /główny ciąg/ należy układać w listwach instalacyjnych PCV pod sufitem. W celach zatrzymań poszczególne kable układać pod tynkiem
8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnych materiałów do wykonania przedmiotu umowy, we własnym zakresie i na własny koszt. Zlecający nie zwraca kosztów transportu, zakwaterowania i wyżywienia.
9. Wykonawca zorganizuje teren prac własnym staraniem i zapewni ochronę mienia, warunki bhp i p.poż. oraz utrzymywać będzie porządek na terenie prac. Ewentualne wszelkie szkody wyrządzone w trakcie realizacji umowy, Wykonawca usunie w trybie pilnym na własny koszt i ryzyko..
10. Wykonawca potwierdza, że posiada sprzęt i narzędzia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
11. Warunkiem potwierdzenia wykonania instalacji dla konkretnego obiektu jest obustronne podpisanie protokołu odbioru dla tego obiektu.
12. Warunkiem koniecznym jest wypełnienie wszystkich pozycji w Tabeli nr1, i Tabeli nr 2.
13. W przypadku oferowania urządzeń opisanych w tabeli nr 1, i nr 2 nie jest konieczne dostarczanie kart katalogowych oferowanych urządzeń.
14. Z uwagi na urządzenia użytkowane na obiektach Zamawiającego w celu zachowania kompatybilności z posiadanym urządzeniami Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń firmy Hikvision innych niż opisane w Tabeli nr 1 i Tabeli nr 2 formularza ofertowego. Dopuszcza się dokumentację w języku angielskim.
Projektowane postanowienia umowy, Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia – załączniki nr 5 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim z uwzględnieniem § 5 w rozdziale XV SWZ i podpisane zgodnie z zapisami rozdziału XV SWZ.
Przedmiot zamówienia jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy
z dnia 09 sierpnia 2019 r. (Dz.U. 2019, poz.1751) o obowiązkowym mechanizmie podzielonej płatności – pozycja 125.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne na zasadach opisanych w rozdziale III, pkt 19 niniejszej Specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
31214100-0 - Przełączniki
31213300-5 - Szafy kablowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
50333000-8 - Usługi w zakresie konserwacji radiowego sprzętu komunikacyjnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102465,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138314,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102465,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIAS -SYSTEM Łukasz Krause
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581198697
7.3.3) Ulica: Gdańska 76 B
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102465,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej wraz z remontem i przebudową Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Lisewie
- Zakup specjalistycznego oprogramowania i sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sułkowice
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.