eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wymiana drzwi do pomieszczeń biurowych Ośrodka Wsparcia dla Matek z Małoletnimi Dziećmi i Kobiet w Ciąży ul. Jagiełły 5/11 na dźwiękoszczelne



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana drzwi do pomieszczeń biurowych Ośrodka Wsparcia dla Matek z Małoletnimi Dziećmi i Kobiet w Ciąży ul. Jagiełły 5/11 na dźwiękoszczelne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004447867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-449

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mopsolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana drzwi do pomieszczeń biurowych Ośrodka Wsparcia dla Matek z Małoletnimi Dziećmi i Kobiet w Ciąży ul. Jagiełły 5/11 na dźwiękoszczelne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e9ae7f8-513f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041522/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wymiana drzwi do pomieszczeń biurowych OŚrodka Wsparcia dla Matek z Małoletnimi Dziećmi i Kobiet w Ciąży przy ul. Jagiełły 5/11 na dźwiękoszczelne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391402

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZPiI.261.41.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9756 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi do pomieszczeń biurowych Ośrodka Wsparcia dla Matek z Małoletnimi
Dziećmi i Kobiet w Ciąży ul. Jagiełły 5/11 na dźwiękoszczelne.
2.Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót.
3.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację postępowania, tj. dokumentację sporządzoną i
udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania, obejmującą w
szczególności specyfikację warunków zamówienia, zwaną dalej „SWZ”, wraz z załącznikami do niej, tj. przedmiar robót,
oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi
w trakcie prowadzonej procedury stanowiącymi integralną część SWZ.
4.Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów jeśli są użyte w dokumentacji postępowania, są podane przykładowo i
określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry użytkowe
i jakościowe oraz wymagany ich standard i wygląd, mogą być zastąpione przez inne równoważne lub lepsze, jednak
obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
W przypadku zastosowania przez Wykonawcę urządzeń lub materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od
Wykonawcy złożenia informacji o zastosowaniu rozwiązań równoważnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i
załączyć zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań (materiałów, urządzeń oraz innych elementów
równoważnych)
i wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji postępowania.
Opis zaproponowanych urządzeń lub materiałów równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający mógł
ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy
zaproponowane rozwiązania są równoważne.
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży z ofertą informacji o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń,
jest zobowiązany zastosować do wykonania przedmiotu zamówienia materiały lub urządzenia zaproponowane w
dokumentacji zamówienia.
5.Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania,
o których mowa w przywołanym przepisie, zostały ujęte w przedmiarze robót stanowiących załącznik od SWZ.
7.Wymagania dotyczące robót:
7.1.wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i
sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż.
7.2.użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie
dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność eksploatacyjną.
8.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
8.1.Prace remontowe będą prowadzone w Ośrodku Wsparcia dla Matek z Małoletnimi Dziećmi i Kobiet w Ciąży ul. Jagiełły
5/11.
8.2.Prace remontowe mogą być prowadzone w godz. 08:00 - 16:00 w dniach od poniedziałku do piątku.
8.3.Wykonawca w toku prowadzonych prac zobowiązany jest do zachowania porządku
w miejscu objętym pracami, utrzymywania na bieżąco czystości, usuwania po zakończeniu prac odpadów, zachowania
zasad bezpieczeństwa oraz obowiązującego w danym czasie reżimu sanitarnego. Pracownicy nie powinni przemieszczać
się po budynku bez potrzeby.
8.4.Wykonawca może korzystać z dostępu do energii elektrycznej, bieżącej wody, wc
w budynku. Koszty za media w trakcie prowadzonych prac będą po stronie Zamawiającego.
8.5.Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia powierzchni, która nie podlega remontowi, a w przypadku zniszczenia
dokona naprawy szkody.
8.6.Wykonawca zobowiązany jest przygotować i wykonać zaplecze magazynowe do przetrzymywania materiałów i narzędzi. Budynek nie posiada pomieszczeń z przeznaczeniem na magazyn dla Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44221200-7 - Drzwi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Do dnia składania ww. postępowaniu prowadzonym na Platformie Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn https://zamowienia.olsztyn.eu wpłynęła jedna oferta. Zamawiający dnia 28.09.2023 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. Pismami z dnia 28.09.2023 r. oraz 04.10.2023 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do dopełnienia formalności w celu podpisania umowy.
Wykonawca w wyznaczonych przez Zamawiającego terminach nie złożył wymaganych dokumentów. Zamawiający uznał, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art.255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz.1605) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem art.263 Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.