eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsinaPrzebudowa odcinków drogi powiatowej Nr 4161Z wraz z infrastrukturą towarzyszącą"- odc. Osina- Redło



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinków drogi powiatowej Nr 4161Z wraz z infrastrukturą towarzyszącą”- odc. Osina- Redło

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 62

1.5.2.) Miejscowość: Osina

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-221

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91-3910390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@osina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.osina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.osina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinków drogi powiatowej Nr 4161Z wraz z infrastrukturą towarzyszącą”- odc. Osina- Redło

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83cf4eb3-2e2a-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070962/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr 4161Z wraz z infrastrukturą towarzyszącą (Osina -Redło)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8784044,99 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7145183,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego robót budowlanych polegających na realizacji zamówienia pod nazwą: „Przebudowa odcinków drogi powiatowej Nr 4161Z wraz z infrastrukturą towarzyszącą” – odc. Osina -Redło
Zakres prac obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 4161Z wraz z infrastrukturą towarzyszącą na odcinku relacji miejscowości Osina – Redło, gmina Osina. Roboty budowlane wykonane zostaną w granicy pasa drogowego. Planowana przebudowa zlokalizowana jest na terenie działek ewidencyjnych nr 214 obręb Osina, dz. nr 31, 36 obręb Węgorzyce, dz. nr 111/1, 111/2, 111/3, 116/1 obręb Redło, Gmina Osina. Roboty budowlane obejmują przebudowę odcinka drogi o długości 4110,32 m. W ramach przebudowy drogi wykonane zostanie dedykowane doświetlenie przejść dla pieszych oraz budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Węgorzyce. Nawierzchnia jezdni wykonana zostanie z warstwy mieszanki mastyksowo-grysowej SMA8. Szerokość jezdni będzie wynosić 6,0 m na całej długości projektowanego odcinka. Przebudowa przedmiotowej drogi powiatowej zakłada wykorzystanie istniejącej jezdni jako warstwy podbudowy poprzez wykonanie nakładki asfaltowej, po dokonaniu frezowania korygującego. Uwzględnia się konieczność wykonania nowej konstrukcji w miejscu poszerzenia jezdni oraz na odcinkach, gdzie wymagana jest rozbiórka istniejącej nawierzchni. Wzdłuż jezdni wykonane zostaną obustronne pobocza utwardzone z kruszywa łamanego 0/31,5 o szerokości 1,0 m. W miejscowości Węgorzyce wzdłuż jezdni planuje się wykonać ciąg dla pieszych. Szerokość chodnika będzie wynosić 2,00 m. Nawierzchnia wykonana zostanie z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm. Do zakresu prac należy również wykonanie zatok autobusowych i budowa zjazdów. W celu poprawy bezpieczeństwa ruchu w miejscowości Osina, Węgorzyce oraz Redło projektuje się elementy uspokojenia ruchu poprzez zastosowanie wyspy odginającej tor jazdy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233140-2 - Roboty drogowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 8764344,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym pn „Przebudowa odcinków drogi powiatowej Nr 4161Z wraz z infrastrukturą towarzyszącą” – odc. Osina – Redło

2) Wymagani inspektorzy nadzoru:
a) Inspektor nadzoru w specjalności drogowej - posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący członkiem Izby Inżynierów Budownictwa; Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334).
3) Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego opisane są w załączniku nr 8 A do SWZ – projekt Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 19700 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8764344,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9597863,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8764344,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część prac drogowych i prace branży sanitarnej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8764344,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72816 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIVIL PLAN Projektowanie i Nadzór Kamil Karluk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561782079

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 59c/14

7.3.4) Miejscowość: Nowogard

7.3.5) Kod pocztowy: 72-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.