Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi nadzoru autorskiego nad systemem informatycznym InfoMedica/AMMS firmy Asseco S.A. eksploatowanym przez Szpital Wojewódzki Megrez Spółkę z o.o. oraz zakup dodatkowych licencji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MEGREZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240872286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Edukacji 102
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalmegrez.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_megrez
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi nadzoru autorskiego nad systemem informatycznym InfoMedica/AMMS firmy Asseco S.A. eksploatowanym przez Szpital Wojewódzki Megrez Spółkę z o.o. oraz zakup dodatkowych licencji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2660b03-27ef-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361406
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest nadzór autorski nad systemem informatycznym InfoMedica/AMMS firmy Asseco S.A. eksploatowanym przez Megrez Spółkę z o.o. z siedzibą w Tychach (dalej „Zamawiający”), a także zakup dodatkowych licencji do modułu Gabinet/Przychodnia w systemie Infomedica/AMMS. Z uwagi na zmieniające się potrzeby Zamawiającego, a także zmieniające się przepisy prawa jest niezbędne stałe aktualizowanie systemu. Dodatkowo system informatyczny jest podstawą funkcjonowania sieci komputerowej Zamawiającego, a zatem niezbędne jest stałe zapewnienie jego nieprzerwanego i bezawaryjnego funkcjonowania. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów, a także z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze (...).
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 15/24/ZP/WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) MEGREZ Sp. z o.o. w Tychach informuje, że zamierza zrealizować zamówienie z podziałem na:
Część 1:
Świadczenie usługi nadzoru autorskiego nad systemem informatycznym Infomedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A. eksploatowanym przez Megrez sp. z o.o. w Tychach
Część 2:
Zakup dodatkowych licencji do oprogramowania aplikacyjnego Infomedica/AMMS eksploatowanego przez Megrez sp. z o.o. w Tychach
4.5.3.) Główny kod CPV: 72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 537037,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASSECO POLAND S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220003782
7.3.3) Ulica: ul. Olchowa 14
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-322
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 537037,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Pakiet nr 1 (nadzór autorski): umowa zawarta w dniu 27.06 2024r z mocą obowiązywania od 01.06.2024r do 01.06.2026r. na kwotę 525 456,00 zł brutto (WSS/193/2024/DZP/114)
2. Pakiet nr 2 (zakup licencji): umowa zawarta 05.07.2024r. na kwotę 11 581,58 zł brutto (WSS/194/2024/DZP/115)
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Usługa świadczenia stałej pomocy technicznej obsługi parkingów wielopoziomowych administrowanych przez MZUiM w Tychach
- Remont obiektów inżynierskich na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Einsteina 7/29 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Ochrona obiektów Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice oraz monitoring 3-ch obiektów zlokalizowanych w Tychach
- Wymiana dwusekcyjnej rozdzielnicy elektrycznej SN oraz wymiana kabli SN pomiędzy rozdzielnicą SN a transformatorami 20/0,4kV 1600kVA wraz z pozostałymi pracami towarzyszącymi na Oczyszczalni Ścieków
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu TIK, mat. multimed. oraz art. gosp. domowego w ramach projektu pn. Kreatywne Przedszkola-podniesienie jakości oferty edukacyjnej w tyskich przedszkolach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie licencji SAS wraz ze standardowym wsparciem technicznym producenta oraz wsparciem Wykonawcy
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Dobra"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
- Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zapewnienia opisów zdalnych w formie teleradiologii.
- Wsparcie techniczne dla sytemu paszportyzacji na okres 36 miesięcy
więcej: Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.