Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00356670/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00377245/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nowe horyzonty II - przebudowa budynku mieszkalnego przy ulicy Celnej 29 w Gołkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Godów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 53
1.5.2.) Miejscowość: Godów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-340
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324765065
1.5.8.) Numer faksu: 3245765100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@godow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.godow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-godow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nowe horyzonty II - przebudowa budynku mieszkalnego przy ulicy Celnej 29 w Gołkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f188037d-1f1d-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050458/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Nowe horyzonty II -przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Celnej 29 w Gołkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-ZP.271.1.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Nowe horyzonty II - przebudowa budynku mieszkalnego przy ulicy Celnej 29 w Gołkowicach”.
Inwestycja ma na celu poprawę stanu technicznego zasobów mieszkaniowych Gminy Godów przeznaczonych na cele socjalne i komunalne. Zakres obejmuje przebudowę ponad 100 letniego budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Celnej w Gołkowicach. Budynek trzykondygnacyjny (2 kondygnacje naziemne), podpiwniczony. W obiekcie wyodrębniono 6 lokali mieszkalnych: trzy użytkowane jako najem socjalny, jedno jako lokal komunalny, jedno stanowi rezerwę mieszkaniową gmin, jedno mieszkanie po przeprowadzonym przeglądzie technicznym zostało wyłączone z użytkowania z uwagi na zły stan techniczny. Budynek wykonany w konstrukcji tradycyjnej murowej, z drewnianymi stropami i betonowymi na belkach stalowych oraz więźbą dachową z pokryciem blachy falistej, wyposażony w instalację wodno-kanalizacyjną z przyłączami do sieci, elektryczną oraz gazową wykorzystywaną na cele ogrzewania i cwu. Powierzchnia użytkowa wynosi 206,36. Zakres prac obejmuje przebudowę budynku obejmującą wymianę stropów drewnianych i stalowo-betonowych, odtworzenie ścian wewnętrznych, częściowa wymiana instalacji elektrycznej, roboty ścienne, posadzkowe, wymiana wewnętrzne stolarki drzwiowej, prace malarskie, przebudowa instalacji wewnętrznych oraz inne prace towarzyszące związane z wymiana stropów. Konieczna będzie wymiana elementów więźby dachowej, wykonanie nowego pokrycia dachowego, z odtworzeniem instalacji odgromowej, remont przewodów kominowych oraz inne prace towarzyszące związane z pracami dekarskimi.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Roboty rozbiórkowe,
2) Wymianę stropu drewnianego nad 1 piętrem oraz stropu Kleina nad parterem na strop żelbetowy
3) Wymianę konstrukcji więźby dachowej
4) Wymianę pokrycia dachu na dachówkę ceramiczną
5) Odtworzenie układu ścian działowych na 1 piętrze
6) Odtworzenie kominów od poziomu 1 piętra do dachu
7) Remont instalacji wod.-kan., c.o. i elektrycznej
8) Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z nadprożami
9) Uzupełnienie ubytków ścian gładzią,
10) Wykonanie tynków cementowo-wapiennych,
11) Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych oraz z paneli podłogowych
Ogólna charakterystyka inwestycji - budynek mieszkalny dwukondygnacyjny. Dane charakterystyczne budynku:
• Długość budynku: 16,79 m
• Szerokość budynku: 10,22 m
• Wysokość budynku: 12,50 m
• Powierzchnia zabudowy: 177,79 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261211-6 - Kładzenie płytek dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 976308,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1370128,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 976308,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Aleksander Tarnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471052554
7.3.3) Ulica: Zielona 6
7.3.4) Miejscowość: Skrbeńsko
7.3.5) Kod pocztowy: 44-341
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE TARNOWSKI ALEKSANDER
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE TARNOWSKI ALEKSANDER
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 976308,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Adaptacja i modernizacja zabytkowego obiektu na potrzeby Galerii im. Sleńdzińskich przy ul. Rynek Kościuszki 4 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanisławowo
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.