Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00332595/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00340238/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-08
- 2023/BZP 00350164/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pilchowice do placówek oświatowych w Gliwicach w roku szkolnym 2022/2023 - powtórka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6
1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pilchowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pilchowice do placówek oświatowych w Gliwicach w roku szkolnym 2022/2023 - powtórka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffa9092b-2cee-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000652/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pilchowice do placówek oświatowych w Gliwicach i Knurowie w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332595/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154947,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Pilchowice do placówek oświatowych w Gliwicach wraz z zapewnieniem opiekuna na czas przewozu dzieci.
2. Zadanie w zakresie podstawowym obejmuje dowóz dzieci niepełnosprawnych:
1) w czasie dni nauki szkolnej zgodnie z opisem Trasy nr 1 (Załącznikiem nr 1.1. do umowy): dowóz 8 dzieci na trasie 29 km w jedną stronę przez 143 dni – łącznie 8 294 km;
2) w dni wolne od nauki szkolnej zgodnie z opisem Trasy nr 1 A (Załącznikiem nr 1.1. do umowy): dowóz 2 dzieci na trasie 14 km w jedną stronę przez 66 dni – łącznie 1 848 km.
3. Zadanie w zakresie prawa opcji obejmuje:
1) możliwość zwiększenia ilości dowożonych dzieci (dodatkowo 6 dzieci - maksymalnie do ilości wolnych miejsc w środku transportu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie),
2) możliwość zwiększenia ilości kilometrów o 50% zamówienia podstawowego tj.:
• na Trasie 1 – łącznie o 4 147 km;
• na Trasie 1A – łącznie o 924 km.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w projektowanych postanowieniach umowy – wzorze umowy (Załączniku nr 2 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117875,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117875,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117875,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowo-Towarowy S.C. Piotr Jarosz, Witold Pelc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311876401
7.3.3) Ulica: Ziemowita 4b/6
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY S.C. PIOTR JAROSZ, WITOLD PELC
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY S.C. PIOTR JAROSZ, WITOLD PELC
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11787574 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamówienie w ramach Trasy 1A będzie realizowane w czasie ferii zimowych, przerw świątecznych, ferii letnich, oraz w dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w szkołach w okresie od dnia 01.11.2022 r. do dnia 31.08.2023 r. – przez maksymalnie 66 dni.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania usługi w ramach prawa opcji do czasu rozstrzygnięcia nowego postępowania i skutecznego zawarcia umowy z nowym wykonawcą. W takim przypadku Wykonawca zostanie poinformowany w terminie 14 dni przed wykonaniem usługi w ramach prawa opcji.
Zamawiający pozostaje uprawniony do zmiany ilości dni dowozu w związku z trwającą sytuacją epidemiologiczną oraz wprowadzenia nauki zdalnej, w tym przypadku zamówienie będzie realizowane tylko w dniach, w których zajęcia odbywają się na terenie placówki oświatowej.
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie dla Gminy Proszowice usługi transportowej w ramach przewozów regularnych autobusami na liniach komunikacyjnych o charakterze użyteczności publicznej w 2025r.
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia oraz przewozu akt dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2025r.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2025 roku
- Usługi publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie gminy Rudniki na rok 2025
- Świadczenie usługi transportowej w ramach organizowanej przez Miasto i Gminę Bierutów "Komunikacji gminnej"
- "Świadczenie usług przewozowych dla uczniów z niepełnosprawnościami z terenu gminy Pieńsk do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Zgorzelcu".
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.