Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00373786/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA ODBIORU I UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: 24 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280602118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 20
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 24wog.zam@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/24wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA ODBIORU I UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c52ab24b-471c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026582/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Utylizacja odpadów niebezpiecznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373786
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 50/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z jednostek będących w rejonie działania 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku.
2. Szczegółowy zakres i miejsce realizacji usług określono w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 8 do SWZ).
3. Warunki realizacji zadania:
3.1. Wykonawca będzie odbierał odpady ze wskazanych w załączniku magazynów sukcesywnie. Wykaz jednostek wojskowych, z terenu których należy dokonać odbioru odpadów, zawarto w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.2.Odbiory odpadów odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 – 14.00, piątek 8.00 – 12.00.
3.3.Załadunek oraz transport odpadów z miejsc odbioru odbywać się będzie na koszt Wykonawcy oraz jego siłami. Dokładna ilość odbieranych odpadów zostanie każdorazowo określona poprzez zważenie odpadów przez Wykonawcę w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Wagę do ważenia odpadów przy przekazywaniu zabezpieczy Wykonawca (waga musi spełniać wymagania metrologiczne wymagane przy obrocie towarowym oraz posiadać Deklaracje Zgodności).
3.4.Podane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi i mogą ulegać zmianom. Płatność następować będzie za ilość faktycznie odebranych i unieszkodliwionych odpadów. Zamawiający wobec powyższego zastrzega sobie prawo faktycznego zrealizowania umowy w zakresie mniejszym, niż kwota wskazana w zamówieniu, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze niż planowane. W związku z powyższym zmniejszeniu ulegnie wartość zobowiązania umownego określonego w zamówieniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
3.5.W ramach zamówienia wykonawca dokonywać będzie odbioru oraz unieszkodliwienia odpadu. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg, jakość, terminowe wykonanie zamówienia oraz należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
4. Warunki organizacyjno-techniczne:
4.1.Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do posiadania przez cały okres trwania umowy zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów stanowiących przedmiot zamówienia oraz zaświadczenie o wpisie do rejestru BDO opatrzone nr rejestrowym w zakresie transportu odpadów będących przedmiotem zamówienia lub w przypadku transportującego odpady – zaświadczenie o wpisie do rejestru BDO opatrzone nr rejestrowym w zakresie transportu odpadów będących przedmiotem zamówienia i przedstawienie umowy z firmą posiadającą zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów. Dokumenty te Wykonawca przedłoży nie później niż 2 dni przed podpisaniem umowy.
Wszelkie szczegółowe informacje w SWZ i jej załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162911,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190411,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162911,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Utyl-service bis Joanna Sochaczewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451337018
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 1
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zagospodarowanie odpadów powierza dla:
- Mazur Electrorecycling Sp. z o.o. ul. Zimowa 1, 10-380 Olsztyn;
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „LS-PLUS” Sp. z o.o. ul. Sporna 1, 61-709 Poznań;
- Zakład Gospodarowania Odpadami EKO ALF Władysław Cegielski, Gołębiew Nowy 5a, 99-300 Kutno
- Altvater Piła Sp. z o.o. ul. Łączna 4a, 64-920 Piła
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UTYL-SERVICE BIS Joanna Sochaczewska
jakie przetargi wygrała firma
UTYL-SERVICE BIS Joanna Sochaczewska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162911,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Giżycko - II postępowanie"
- Remont budynku magazynowego nr 7 terenie JW. w Węgorzewie ul. Bema
- Przebudowa ul. Piaskowej w Giżycku.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
- Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów poprocesowych z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Katowicach.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
- Utworzenie, nadzór i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie od 01.04.2025 r. do 31.12.2025 r.
- odbiór oraz transport niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych z posesji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Świadczenie usługi odbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 04, 18 01 06*
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.