Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00348465/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
- 2023/BZP 00355688/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-17
- 2023/BZP 00368849/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń multimedialnych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.66.2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413497365
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64c537ee-350c-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń multimedialnych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.66.20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64c537ee-350c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030579/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Dostawa urządzeń multimedialnych i audiowizualnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zakup w ramach projektu „Doskonałość dydaktyczna uczelni” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Działanie 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348465
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADP.2301.66.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 42499 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31038,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części 1 okulary interaktywne do wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości wraz z licencja umożliwiającą roczny dostęp do portalu dla nauczycieli zawierającego 14 modułów dydaktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 16700 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części 2 zakup zestawu mobilnego podłoga interaktywna wraz zestawem gier, statywem, wykładziną poliwinylową4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 12576,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części 3 zakup zestawu tablicy interaktywnej z projektorem4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 8900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17545,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MAC S.A. , 25-561 Kielce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245
7.3.3) Ulica: ul. Witosa 76
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-561
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12576,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13483,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12576,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino sp. z.o.o. , Łódź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12576,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8178,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła sp. z.o.o. , Łódź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.3) Ulica: ul. POW 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Grupa MAC S.A. ul. Witosa 76, 25-561 Kielce z zaoferowaną kwotą brutto 16 700 zł termin realizacji zamówienia 10 dni w kryterium cena oferta zdobyła 60 pkt w kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie oferta zdobyła 100 pkt i została wybrana jako najkorzystniejsza
2. Moje Bambino sp. z.o.o. ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź z zaoferowaną kwotą brutto 17 545,95 zł termin realizacji zamówienia 10 dni w kryterium cena oferta zdobyła 57,10 pkt w kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie oferta zdobyła 97,10 pkt
3. Nowa Szkoła sp. z.o.o. ul. POW 25, 90-248 Łódź z zaoferowaną kwotą brutto 17 184,00 zł termin realizacji zamówienia 10 dni w kryterium cena oferta zdobyła 58,31 pkt w kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie oferta zdobyła 98,31 pkt
W części 2 zakup zestawu mobilnego podłoga interaktywna wraz zestawem gier, statywem, wykładziną poliwinylową
1. Aktywnie w szkole Michał Grandyberg Zawady 11d, 98-235 Błaszki z zaoferowaną kwotą brutto 12976,50 zł termin realizacji zamówienia 10 dni w kryterium cena oferta zdobyła 58,15 pkt w kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie oferta zdobyła 98,15 pkt
2. Moje Bambino sp. z.o.o. ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź z zaoferowaną kwotą brutto 12 576,75 zł termin realizacji zamówienia 10 dni w kryterium cena oferta zdobyła 60 pkt w kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie oferta zdobyła 100 pkt i została wybrana jako najkorzystniejsza
3. Nowa Szkoła sp. z.o.o. ul. POW 25, 90-248 Łódź z zaoferowaną kwotą brutto 13 483,00 zł termin realizacji zamówienia 10 dni w kryterium cena oferta zdobyła 55,96 pkt w kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie oferta zdobyła 95,96 pkt
W części 3 zakup zestawu tablicy interaktywnej z projektorem
1. Moje Bambino sp. z.o.o. ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź z zaoferowaną kwotą brutto 8 178,27 zł termin realizacji zamówienia 10 dni zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 tzn jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia ( Wykonawca nie uwzględnił w ofercie dodatkowej lampy do projektora)
2. Nowa Szkoła sp. z.o.o. ul. POW 25, 90-248 Łódź z zaoferowaną kwotą brutto 8 900,00 zł termin realizacji zamówienia 10 dni w kryterium cena oferta zdobyła 60 pkt w kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie oferta zdobyła 100 pkt i została wybrana jako najkorzystniejsza
Zakup w ramach projektu „Doskonałość dydaktyczna uczelni” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Działanie 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Sukcesywne dostawy akcesoriów elektrochirurgicznych kompatybilnych z aparatami do koagulacji będącymi na wyposażeniu Zamawiającego dla potrzeb Bloku Operacyjnego WSzZ w Kielcach"
- Zakup paliwa na potrzeby Zakładu Profilaktyki Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii. IZP.2411.30.2025.AJ
- EZ/19/2025/UG Sukcesywna dostawa leków, płynów infuzyjnych dla potrzeb Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby Urzędu Miasta Kielce
- Usługa przeprowadzenia badań laboratoryjnych, obrazowych, zabiegów rehabilitacyjnych, wizyt lekarskich oraz konsultacji z dietetykiem i psychologiem dla 78 pracowników Starostwa Powiatowego w Kielcach
- Dostawa systemu monitoringu, kontroli, rejestracji i audytu zdalnych sesji w ruchu sieciowym
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- Przebudowa Szkoły Podstawowej w Lisich Jamach - dostawa wyposażenia
- Dostawa, montaż i uruchomienie ściany wideo wraz z osprzętem do Laboratorium Obrazu
- Doposażenie szkół podstawowych w gminie Białe Błota, w ramach realizacji projektu "Krok w przyszłość", z podziałem na części...
- "Dostawa pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych z Gminy Przywidz w ramach projektu pt. "Edukacja bez barier w Gminie Przywidz"
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.