Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00341057/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00357508/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00370732/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pakosław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Pakosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655478332
1.5.8.) Numer faksu: 655478332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pakoslaw@pakoslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakoslaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcc59f72-1bf2-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024168/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGRB.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6502563,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Budowa drogi gminnej Osiek – Zaorle nr 822032PPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej drogi gminnej zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych nr 295 obręb Osiek oraz 14/5, 3/1 i 4 obręb Pomocno, na długości ok 2000 m. W ramach inwestycji przewiduje się wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z wykonaniem poszerzeń, budowę chodników i zjazdów do posesji oraz przebudowę kanalizacji deszczowej.
1) Na jezdni zostaną wymienione warstwy konstrukcyjne, ułożona zostanie warstwa wyrównawcza gr. 6 cm i warstwa ścieralna gr. 5 cm. Wykonana zostanie podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 8 cm. Jezdnia zostanie ograniczona ściekiem przykrawężnikowym dwurzędowym z kostki typu cegła na ławie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15.
2) Chodnik o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, wykonany zostanie na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3-5 cm oraz na podbudowie z betonu klasy C3/4 o gr. 15 cm. Chodnik zostanie ograniczony krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 oraz obrzeżem 8x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C8/10.
3) Zjazd do posesji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, wykonany zostanie na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3-5 cm oraz na podbudowie z betonu klasy C3/4 o gr. 15 cm. Zjazd zostanie ograniczony krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, krawężnikiem najazdowym 15x22 cm oraz opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
4) Pobocze zostanie powierzchniowo utrwalone emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 5-8 mm oraz kruszywem 0-31,5 mm gr. 10 cm.
5) Odwodnienie jezdni odbywać się będzie za pomocą wpustów ulicznych podłączonych przykanalikami do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej.
UWAGA! Przekazanie placu budowy i rozpoczęcie robót budowlanych może nastąpić dopiero po zakończeniu realizacji inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Osiek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 7945263,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad budową drogi gminnej Osiek – Zaorle nr 822032P1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanym zadaniem w zakresie Części 1 pn.: „Budowa drogi gminnej Osiek – Zaorle nr 822032P”.
2. Zakres nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności nadzór nad robotami budowlanymi, polegającymi na przebudowie istniejącej drogi gminnej zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych nr 295 obręb Osiek oraz 14/5, 3/1 i 4 obręb Pomocno, na długości ok 2000 m. W ramach inwestycji przewiduje się wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z wykonaniem poszerzeń, budowę chodników i zjazdów do posesji oraz przebudowę kanalizacji deszczowej.
1) Na jezdni zostaną wymienione warstwy konstrukcyjne, ułożona zostanie warstwa wyrównawcza gr. 6 cm i warstwa ścieralna gr. 5 cm. Wykonana zostanie podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 8 cm. Jezdnia zostanie ograniczona ściekiem przykrawężnikowym dwurzędowym z kostki typu cegła na ławie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15.
2) Chodnik o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, wykonany zostanie na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3-5 cm oraz na podbudowie
z betonu klasy C3/4 o gr. 15 cm. Chodnik zostanie ograniczony krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 oraz obrzeżem 8x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C8/10.
3) Zjazd do posesji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, wykonany zostanie na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3-5 cm oraz na podbudowie z betonu klasy C3/4 o gr. 15 cm. Zjazd zostanie ograniczony krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, krawężnikiem najazdowym 15x22 cm oraz opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
4) Pobocze zostanie powierzchniowo utrwalone emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 5-8 mm oraz kruszywem 0-31,5 mm gr. 10 cm.
5) Odwodnienie jezdni odbywać się będzie za pomocą wpustów ulicznych podłączonych przykanalikami do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 43000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7945263,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12161991,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7945263,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowy niebitumiczne, roboty brukarskie, roboty wykończeniowe, oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, zieleń drogowa, kanalizacja deszczowa.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7945263,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Starczewski STARPROJEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300615650
7.3.4) Miejscowość: Niedźwiadki 11
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozwój infrastruktury społecznej w Rumi (budynek użyteczności publicznej)."
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świątkowice na działce nr ewid. 315/4 dł. 250 m.
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.