eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PakosławBudowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pakosław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Pakosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655478332

1.5.8.) Numer faksu: 655478332

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pakoslaw@pakoslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakoslaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcc59f72-1bf2-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024168/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341057

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGRB.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6502563,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Budowa drogi gminnej Osiek – Zaorle nr 822032P

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej drogi gminnej zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych nr 295 obręb Osiek oraz 14/5, 3/1 i 4 obręb Pomocno, na długości ok 2000 m. W ramach inwestycji przewiduje się wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z wykonaniem poszerzeń, budowę chodników i zjazdów do posesji oraz przebudowę kanalizacji deszczowej.
1) Na jezdni zostaną wymienione warstwy konstrukcyjne, ułożona zostanie warstwa wyrównawcza gr. 6 cm i warstwa ścieralna gr. 5 cm. Wykonana zostanie podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 8 cm. Jezdnia zostanie ograniczona ściekiem przykrawężnikowym dwurzędowym z kostki typu cegła na ławie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15.
2) Chodnik o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, wykonany zostanie na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3-5 cm oraz na podbudowie z betonu klasy C3/4 o gr. 15 cm. Chodnik zostanie ograniczony krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 oraz obrzeżem 8x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C8/10.
3) Zjazd do posesji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, wykonany zostanie na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3-5 cm oraz na podbudowie z betonu klasy C3/4 o gr. 15 cm. Zjazd zostanie ograniczony krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, krawężnikiem najazdowym 15x22 cm oraz opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
4) Pobocze zostanie powierzchniowo utrwalone emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 5-8 mm oraz kruszywem 0-31,5 mm gr. 10 cm.
5) Odwodnienie jezdni odbywać się będzie za pomocą wpustów ulicznych podłączonych przykanalikami do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej.

UWAGA! Przekazanie placu budowy i rozpoczęcie robót budowlanych może nastąpić dopiero po zakończeniu realizacji inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Osiek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 7945263,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad budową drogi gminnej Osiek – Zaorle nr 822032P

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanym zadaniem w zakresie Części 1 pn.: „Budowa drogi gminnej Osiek – Zaorle nr 822032P”.
2. Zakres nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności nadzór nad robotami budowlanymi, polegającymi na przebudowie istniejącej drogi gminnej zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych nr 295 obręb Osiek oraz 14/5, 3/1 i 4 obręb Pomocno, na długości ok 2000 m. W ramach inwestycji przewiduje się wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z wykonaniem poszerzeń, budowę chodników i zjazdów do posesji oraz przebudowę kanalizacji deszczowej.
1) Na jezdni zostaną wymienione warstwy konstrukcyjne, ułożona zostanie warstwa wyrównawcza gr. 6 cm i warstwa ścieralna gr. 5 cm. Wykonana zostanie podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 8 cm. Jezdnia zostanie ograniczona ściekiem przykrawężnikowym dwurzędowym z kostki typu cegła na ławie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15.
2) Chodnik o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, wykonany zostanie na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3-5 cm oraz na podbudowie
z betonu klasy C3/4 o gr. 15 cm. Chodnik zostanie ograniczony krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 oraz obrzeżem 8x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C8/10.
3) Zjazd do posesji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, wykonany zostanie na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3-5 cm oraz na podbudowie z betonu klasy C3/4 o gr. 15 cm. Zjazd zostanie ograniczony krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, krawężnikiem najazdowym 15x22 cm oraz opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
4) Pobocze zostanie powierzchniowo utrwalone emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 5-8 mm oraz kruszywem 0-31,5 mm gr. 10 cm.
5) Odwodnienie jezdni odbywać się będzie za pomocą wpustów ulicznych podłączonych przykanalikami do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 43000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7945263,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12161991,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7945263,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowy niebitumiczne, roboty brukarskie, roboty wykończeniowe, oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, zieleń drogowa, kanalizacja deszczowa.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7945263,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Starczewski STARPROJEKT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300615650

7.3.4) Miejscowość: Niedźwiadki 11

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.