eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZlecenie usługi pełnienia funkcji Koordynatorów w Jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zlecenie usługi pełnienia funkcji Koordynatorów w Jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomasz.kiliszek@umw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umed-wroc.logintrade.net/zapytania_email,165786,16ac598b4fd8eabf2f678d8bbda65c3f.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zlecenie usługi pełnienia funkcji Koordynatorów w Jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd6b9881-2e1d-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069254/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.32 Zatrudnienie koordynatora Uniwersyteckiego Centrum Chorób Rzadkich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373854

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP.260.46.2024.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części A zamówienia jest Zlecenie usługi pełnienia funkcji Koordynatora nr 1 w Instytucie Chorób Serca, w ramach projektu Medycyna Cyfrowa: Innowacyjne podejście do diagnostyki i terapii w oparciu o naukę (RCMC "DISRUP-TOR" w UMW) nr 2023/ABM/02/00003-00.
Opis stanowiska:
wsparcie, logistyka związana z organizacją pacjenta/wolontariusza, pozyskiwanie danych ankietowych, przygotowanie danych do przekazania do RCMC, Biobanku, wsparcie w zakresie organizacji pobrań materiału biologicznego, kontakt z Biobankiem i RCMC.
Miejsce realizacji zamówienia: Klinika Intensywnej Terapii Kardiologicznej,
Maksymalna liczba godzin świadczenia usługi: 1164 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 63050,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części B zamówienia jest Zlecenie usługi pełnienia funkcji Koordynatora nr 2 w Instytucie Chorób Serca, w ramach projektu Medycyna Cyfrowa: Innowacyjne podejście do diagnostyki i terapii w oparciu o naukę (RCMC "DISRUP-TOR" w UMW) nr 2023/ABM/02/00003-00.
Opis stanowiska:
wsparcie, logistyka związana z organizacją pacjenta/wolontariusza, pozyskiwanie danych ankietowych, przygotowanie danych do przekazania do RCMC, Biobanku, wsparcie w zakresie organizacji pobrań materiału biologicznego, kontakt z Biobankiem i RCMC.
Miejsce realizacji zamówienia: Klinika Intensywnej Terapii Kardiologicznej,
Maksymalna liczba godzin świadczenia usługi: 1164 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 63050,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części C zamówienia jest Zlecenie usługi pełnienia funkcji Koordynatora w Centrum Chorób Rzadkich, w ramach projektu Medycyna Cyfrowa: Innowacyjne podejście do diagnostyki i terapii w oparciu o naukę (RCMC "DISRUP-TOR" w UMW) nr 2023/ABM/02/00003-00.
Opis stanowiska:
wsparcie, logistyka związana z organizacją pacjenta/wolontariusza, pozyskiwanie danych ankietowych, przygotowanie danych do przekazania do RCMC, Biobanku, wsparcie w zakresie organizacji pobrań materiału biologicznego, kontakt z Biobankiem i RCMC.
Miejsce realizacji zamówienia: Katedra i Klinika Pediatrii, Endokrynologii, Diabetologii i Chorób Metabolicznych, Centrum Chorób Rzadkich.
Maksymalna liczba godzin świadczenia usługi: 4200 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.5.) Wartość części: 218250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona w postępowaniu oferta podlegała odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58200,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.