Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00373854/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00379530/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
- 2024/BZP 00389842/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
- 2024/BZP 00463095/01 - Wynik z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zlecenie usługi pełnienia funkcji Koordynatorów w Jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomasz.kiliszek@umw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umed-wroc.logintrade.net/zapytania_email,165786,16ac598b4fd8eabf2f678d8bbda65c3f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zlecenie usługi pełnienia funkcji Koordynatorów w Jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd6b9881-2e1d-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069254/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 Zatrudnienie koordynatora Uniwersyteckiego Centrum Chorób Rzadkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373854
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.260.46.2024.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części A zamówienia jest Zlecenie usługi pełnienia funkcji Koordynatora nr 1 w Instytucie Chorób Serca, w ramach projektu Medycyna Cyfrowa: Innowacyjne podejście do diagnostyki i terapii w oparciu o naukę (RCMC "DISRUP-TOR" w UMW) nr 2023/ABM/02/00003-00.Opis stanowiska:
wsparcie, logistyka związana z organizacją pacjenta/wolontariusza, pozyskiwanie danych ankietowych, przygotowanie danych do przekazania do RCMC, Biobanku, wsparcie w zakresie organizacji pobrań materiału biologicznego, kontakt z Biobankiem i RCMC.
Miejsce realizacji zamówienia: Klinika Intensywnej Terapii Kardiologicznej,
Maksymalna liczba godzin świadczenia usługi: 1164 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 63050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części B zamówienia jest Zlecenie usługi pełnienia funkcji Koordynatora nr 2 w Instytucie Chorób Serca, w ramach projektu Medycyna Cyfrowa: Innowacyjne podejście do diagnostyki i terapii w oparciu o naukę (RCMC "DISRUP-TOR" w UMW) nr 2023/ABM/02/00003-00.Opis stanowiska:
wsparcie, logistyka związana z organizacją pacjenta/wolontariusza, pozyskiwanie danych ankietowych, przygotowanie danych do przekazania do RCMC, Biobanku, wsparcie w zakresie organizacji pobrań materiału biologicznego, kontakt z Biobankiem i RCMC.
Miejsce realizacji zamówienia: Klinika Intensywnej Terapii Kardiologicznej,
Maksymalna liczba godzin świadczenia usługi: 1164 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 63050,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części C zamówienia jest Zlecenie usługi pełnienia funkcji Koordynatora w Centrum Chorób Rzadkich, w ramach projektu Medycyna Cyfrowa: Innowacyjne podejście do diagnostyki i terapii w oparciu o naukę (RCMC "DISRUP-TOR" w UMW) nr 2023/ABM/02/00003-00.Opis stanowiska:
wsparcie, logistyka związana z organizacją pacjenta/wolontariusza, pozyskiwanie danych ankietowych, przygotowanie danych do przekazania do RCMC, Biobanku, wsparcie w zakresie organizacji pobrań materiału biologicznego, kontakt z Biobankiem i RCMC.
Miejsce realizacji zamówienia: Katedra i Klinika Pediatrii, Endokrynologii, Diabetologii i Chorób Metabolicznych, Centrum Chorób Rzadkich.
Maksymalna liczba godzin świadczenia usługi: 4200 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.5.) Wartość części: 218250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona w postępowaniu oferta podlegała odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58200,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup sprzętu terapeutycznego dla poradni psychologiczno-pedagogicznych nr 1,4,9 we Wrocławiu w ramach grantu przyznanego Gminie Wrocław przez Ambasadę Japonii pn. "Projekt przekazania ...
- Dostawa samochodu osobowego
- Świad. usług terapeuty zajęciow dla podop. korzyst. z usł. wsparcia krótkotermin. w formie pobytu całodobowego na terenie MCUS we Wrocławiu w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu
- "Zapewnienie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby gości Biura Prezydenta i Biura Rady Miejskiej Wrocławia"
- Usługa ochrony nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- 22.2025 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych nieregenerowanych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. "Rozbudowa i modernizacja budynku MRzW wraz z zagospodarowaniem terenu...CRP w Orońsku", FENX.07.01-IP.04...
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
więcej: Usługi związane z zarządzaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.