eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo DużeDostawa ciągnionej równarki drogowej



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnionej równarki drogowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyniewo Duże

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobrzyniewo Duże, ul.Białostocka, 25

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-002

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 742-81-55

1.5.8.) Numer faksu: 85 719-71-47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@dobrzyniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnionej równarki drogowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e157c038-5e90-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004215/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa ciągnikowej równarki drogowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419687

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rir.271.39.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa ciągnionej równarki drogowej.
2. Szczegółowe dane techniczne ciągnionej równiarki drogowej:
a). Parametry techniczne robocze:
- Szerokość robocza min. 2500 mm,
- Szerokość robocza z dodatkowym skrzydłem min. 2900 mm,
- Długość całkowita min. 6700 mm,
- Ilość lemieszy roboczych – 4 szt.
- Lemiesze z częściową możliwością demontażu do transportu,
- Minimum dwa lemiesze wyposażone w elementy zrywające kamienie,
- Minimum jeden lemiesz wyrównujący do kamieni z poszerzeniem po obu stronach,
- Koła podporowe min. 2 z regulacją wysokości pracy maszyny, rozmiar kół 7 x 12,
- Wał ugniatający o min. szerokości roboczej 2500 mm,
- Koła wału ugniatającego w rozmiarze min. 275/70-22,5, minimalna ilość 9 szt.
- Masa równiarki nie większa jak 2700 kg.
b). Sterowanie pracą równiarki:
- hydrauliczne z systemem LoadSensing za pomocą ciągnika rolniczego, przy użyciu istniejących dźwigni zaworów hydraulicznych lub dedykowanego Yoisticka,
- złącza hydrauliczne ½” ,
- płynna hydrauliczna regulacja wysokości pracy z kabiny operatora,
- max. ilość zaworów zasilających w ciągniku do 8 gniazd,
- max. wydajność pompy ciągnika rolniczego potrzebnego do pracy z równiarką do 160 l/min ( lub do 120l/min)
c). Zaczep równiarki:
- Zaczep oczkowy standardowy,
- Ramię zaczepu z belka wahliwą regulowaną hydraulicznie. Możliwość przesuwania równiarki w bok.
d). Oświetlenie robocze:
- Standardowe zasilanie 12V,
- Lampy drogowe z tyłu równiarki,
- Lampy obrysowe z przodu i z tyłu równiarki,
- Światła ostrzegawcze,
- Trójkąt ostrzegawczy
e). Parametry ciągnika współpracującego:
- Minimalna moc ciągnika przeznaczonego do współpracy 120 KM,
- Minimalna masa ciągnika przeznaczonego do współpracy 5000 kg
3. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić pracownika/ów z obsługi równarki.
4. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny.
5. Wymagania dotyczące gwarancji:
a). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odpowiadał z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 568 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 2023 poz. 1610), przez okres równy okresowi gwarancji.
b). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji co do jakości rzeczy sprzedanej, przy czym wykonawca nie może być obowiązany z tytułu gwarancji w zakresie mniejszym niż wynikający:
- z przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 2023 poz. 1610) o gwarancji przy sprzedaży z zastrzeżeniem ich treści na korzyść Zamawiającego,
- ze wzoru umowy i opisu przedmiotu zamówienia, a termin gwarancji będzie wynosił co najmniej 24 miesiące od dnia kiedy przedmiot zamówienia został Zamawiającemu wydany i po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru.
c). Z uwagi na okoliczność, że okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji o kolejne miesiące. Sposób przyznania punktów w kryterium został określony w SWZ.
6. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie.
Zamówienie będzie zrealizowane w ciągu 10 tygodni od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43221000-8 - Równiarki drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.