eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnojnoDostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Gnojnie na 2023 rok



Og³oszenie z dnia 2022-11-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Gnojnie na 2023 rok

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej w Gnojnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292400836

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gnojno 118

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gnojno

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-114

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413532042

1.5.8.) Numer faksu: 413532042

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsgnojno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dpsgnojno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Gnojnie na 2023 rok

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8965714b-63f4-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00436491

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00038820/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Gnojnie na 2023 rok

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.miniportal.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.miniportal.gov.pl i http://bip-dpsgnojno.bip.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinien mieæ dostêp do konta na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy/maj±cy dostêp do konta na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej zobowi±zana jest niezw³ocznie potwierdziæ fakt otrzymania informacji. Wiadomo¶æ przes³an± przez Zamawiaj±cego na skrzynkê urzêdow± ePUAP, z której przes³ano ofertê uwa¿a siê za dorêczon±. Wiadomo¶æ przes³an± przez Zamawiaj±cego na skrzynkê pocztow± o adresie e-mail podanym w Formularzu ofertowym wykonawcy uwa¿a siê za dostarczon±.
d. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
e. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
f. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
g. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
h. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
j. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie z dn. 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452)
k. Zamawiaj±cy nie przewiduje komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119.1 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujê, ¿e:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej w Gnojnie, Gnojno 118, 28 – 114 Gnojno, tel. (41) 353 20 42;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w DPS Gnojno jest Pan Bartosz ¦wietnicki email: iod@powiat.busko.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Gnojnie na 2023 r.” – DPS.III.271.3.2022 prowadzonego w trybie podstawowym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.III.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 320000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy w³asnym transportem lekkiego oleju opa³owego spe³niaj±cego wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011 (lub równowa¿nej, o parametrach nie gorszych ni¿ podane w poni¿szej tabeli) do kot³owni olejowej zlokalizowanej przy DPS Gnojno w okresie od dnia 01 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. Ca³o¶æ dostaw to ok 50.000 litrów. Jednorazowe dostawy wynikaæ bêd± z potrzeb jednak nie wiêcej ni¿ wynika to z pojemno¶ci zbiorników znajduj±cych siê w kot³owni.
Minimalna ilo¶æ zamawianego oleju to 3000 litrów maksymalna 10000 litrów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty musi uwzglêdniaæ wszelkie elementy, niezbêdne do pe³nego zrealizowania zamówienia. Po stronie wykonawcy le¿± wszelkie koszty.
2. Wykonawca okre¶li cenê oferty poprzez podanie ceny brutto dostawy 1.000 L oleju opa³owego na dzieñ 15 listopada 2022 r., która jest sum± ceny netto 1.000 L podanej w temperaturze 15ºC obowi±zuj±cej w dniu 15 listopada 2022 r. u producenta oleju opa³owego podawanej na jego stronie internetowej i sta³ej mar¿y handlowej/upustu Wykonawcy wyra¿onej w PLN doliczanej (ze znakiem ujemnym w przypadku upustu) do ceny netto 1.000 litrów oleju opa³owego podanej w temperaturze 15 ºC obowi±zuj±cej u producenta powiêkszon± o nale¿ny podatek VAT.
3. Wykonawca mo¿e podaæ tylko jedn± cenê. Cena musi byæ podana w PLN cyfrowo i s³ownie, z wyodrêbnieniem nale¿nego podatku VAT.
4. Cenê za wykonanie przedmiotu zamówienia nale¿y przedstawiæ w „Formularzu ofertowym”, stanowi±cym za³±cznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (Za³±cznik Nr 1 do SWZ).
5. Cenê oferty nale¿y okre¶laæ z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
6. Podstaw± do indeksacji (zmiany cen) w trakcie trwania realizacji zamówienia bêd± zmiany cen paliw u tego samego producenta, u którego oferent siê zaopatruje, i którego paliwo zobowi±za³ siê dostarczaæ, poparte takim samym rodzajem dokumentu do³±czonym do faktury, jaki oferent z³o¿y³ jako za³±cznik do formularza ofertowego, a mianowicie wydrukiem ceny oleju opa³owego ze strony internetowej na dzieñ dostawy z podaniem adresu internetowego producenta paliw, u którego zaopatruje siê oferent z zachowaniem podanej w ofercie sta³ej mar¿y handlowej /upustu Wykonawcy wyra¿onej w PLN doliczanej (ze znakiem ujemnym w przypadku upustu) do ceny netto 1.000 L oleju opa³owego podanej w temperaturze 15ºC obowi±zuj±cej u producenta.
7. Nie jest podstaw± indeksacji (zmiany cen) w trakcie trwania realizacji zamówienia zmiana objêto¶ci i gêsto¶ci oleju opa³owego spowodowana zmian± jego temperatury. Ewentualne zmiany objêto¶ci i gêsto¶ci oleju opa³owego zwi±zane ze zmian± jego temperatury zobowi±zany jest Wykonawca uwzglêdniæ w mar¿y handlowej podanej w ofercie przetargowej.
Cena netto w dniu dostawy:
C wd = Czd + M
Cwd – cena netto za 1.000 L oleju opa³owego w dniu dostawy
Czd – cena netto 1.000 L oleju opa³owego podana w temperaturze 15ºC obowi±zuj±ca u producenta oleju opa³owego w dniu dostawy do Zamawiaj±cego podawana na jego stronie internetowej
M – sta³a mar¿a handlowa/upust Wykonawcy podana w ofercie przetargowej wyra¿ona w PLN doliczona (ze znakiem ujemnym w przypadku upustu) przez Wykonawcê do ceny netto 1.000 L oleju opa³owego podanej w temperaturze 15ºC obowi±zuj±cej u producenta w dniu 15 listopada 2022 r.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca musi posiadaæ:
• aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 716 z pó¼n. zm.)
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagañ.

1.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:

• w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie ci±gle wykonywa³) wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje), co najmniej jedn± ci±g³± – 12-miesiêczn± us³ugê polegaj±c± na dostawie oleju opa³owego w ilo¶ci min. 50.000 l (w ramach jednego zamówienia) oraz przedstawi dowód potwierdzaj±cy, ¿e ta us³uga zosta³a/jest wykonywana nale¿ycie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciek³ymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 716 z pó¼n. zm.)
2) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ;
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ;

2) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego – zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ

1.1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast;
1) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1 tego rozdzia³u, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy przy zachowaniu terminów ich z³o¿enia okre¶lonych powy¿ej.
1.2. Zamawiaj±cy nie ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, przedstawiania podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt. 1, dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
1.3. Zamawiaj±cy nie ¿±da od wykonawcy przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt. 1, dotycz±cych podwykonawców niebêd±cych podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postêpowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów sk³ada:
Formularz ofertowy – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ
Pe³nomocnictwo – Je¿eli oferta sk³adana jest przez pe³nomocnika nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce pe³nomocnika do tej czynno¶ci
O¶wiadczenie podmiotu o udostêpnieniu zasobów – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ
O¶wiadczenie – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj±:
Formularz ofertowy – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ
Pe³nomocnictwo dla jednego ze wspólników - do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
O¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ
O¶wiadczenie – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ

Pe³nomocnictwo sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej lub w przypadku dokumentu wystawionego w wersji papierowej przekazuje siê jego odwzorowanie cyfrowe po¶wiadczone za zgodno¶æ przez wykonawcê lub notariusza.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podst. art. 455 ustawy Pzp oraz postanowieñ zawartych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: http://www. miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-23 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.