Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwację rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych w grupie nr III - Wierzbak z rowami WA-10-1 i WA-10-2, Zbiornik retencyjny nr 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwację rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych w grupie nr III - Wierzbak z rowami WA-10-1 i WA-10-2, Zbiornik retencyjny nr 2.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-656088d3-511d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.38 Konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych w grupie nr III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403791/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Część III postępowania ZPb-II.271.80.2022.MS została unieważniona na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp. Wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie:
Oferta na 3 została odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5
Oferta na 4 została odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c
Oferta nr 5 została odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5
Podstawa prawna trybu z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 2 ustawy Pzp: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.115.2022.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
Konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych w grupie nr III - Wierzbak z rowami WA-10-1 i WA-10-2, Zbiornik retencyjny nr 2, w ramach zadania „Gospodarka wodna i ochrona wód”.
2) Szczegółowy opis zakresu i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
b) Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 8 do SWZ,
c) Opisy techniczne i mapy cieków, stanowiące załączniki nr 9 do SWZ,
d) STWiOR, stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ,
e) Polityka Systemu Zarządzania, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał roboty będące Przedmiotem Zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki inżynierskiej, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4) Zamawiający wymaga zapewnienia 24-miesięcznego okresu gwarancji
na wykonany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123211,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123211,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123211,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych i Melioracyjnych Maciej Olejnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7811336424
7.3.3) Ulica: ul. Zeylanda 8/2
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-808
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MACIEJ OLEJNIK ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH I MELIORACYJNYCH
jakie przetargi wygrała firma
MACIEJ OLEJNIK ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH I MELIORACYJNYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123211,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup zestawu poduszek pneumatycznych dla KM PSP w Poznaniu
- Zakup pompy kasetowej do podaży leku Blincyto
- AD/ZP/90/24 "Wymiana Central Systemu Sygnalizacji Pożaru i Panelu Obsługi dla PP"
- Remont toalety nr 330 w budynku Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 1a
- "Usługa przeprowadzenia remontu agregatu wody lodowej firmy Climaveveta typ NECS/SL 2418 zlokalizowanego na dachu budynku Centrum Dydaktyczne Wydziału Technologii Chemicznej PP".
- Subskrypcja licencji oprogramowania HCL Domino
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi leśnej przeciwpożarowej nr 22 - etap I
- Budowa zbiornika retencyjnego otwartego służącego do gromadzenia wód opadowych, roztopowych i gruntowych
- "Rozbiórka budynku gospodarczego i budowa budynku garażowo-gospodarczego (Budynek szkółki leśnej)" - III postępowanie
- Przebudowa ul. Grota Roweckiego na odcinku od al. Niepodległości do al. Jana Pawła II w Tychach
- Odnowienie oznakowania poziomego na drogach zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Pałacowo-Parkowego w Nakle Śląskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.