eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźSukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 107/109

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-928

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lodz.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lodz.sr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71d7a670-4ace-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71d7a670-4ace-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083914/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393896/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D.262.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 297168,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw grzewczych - oleju opałowego lekkiego (o maksymalnej łącznej ilości szacunkowej wynoszącej 48 000 litrów) do zbiorników kotłowni olejowych Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi zlokalizowanych przy
ul. Pomorskiej 21 (90-202 Łódź).
2) Olej opałowy musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe” w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008) oraz wymagania rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 11 września 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1822) oraz posiadać świadectwo (certyfikat) jakości partii oleju opałowego posiadające rzeczywiste parametry fizyko-chemiczne w odniesieniu do wymagań określonych w SWZ. Certyfikat powinien być wystawiony przez producenta oleju opałowego lub laboratorium posiadające akredytację PCA.
3) Dostawy częściowe oleju opałowego będą następować w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ilościach niezbędnych do ogrzewania budynków. Wskazana w pkt 1) ilość oleju opałowego jest maksymalną ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego, nie więcej jednak niż do ilości wynoszącej 24 000 litrów. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione
w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy lub wyłączenia obiektu z eksploatacji (np. remont). W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
4) Dostawa częściowa każdorazowo mieścić się będzie w zakresie od 3 000 litrów do 8 000 litrów oleju.
5) Zamówienia na poszczególne dostawy częściowe Zamawiający będzie składać Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej. W nagłych przypadkach korekta zamówienia dokonywana będzie telefonicznie.
6) Warunki organizacyjne związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
- średnica wlewu - 2 cale,
- dostawy częściowe będą realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach: 8.30 - 14.30,
- Wykonawca zobowiązuje się zapewnić samochód dostawczy umożliwiający wjazd na teren posesji sądu (wjazd od strony ul. Pomorskiej 19A) przy założeniu, że szerokość bramy wjazdowej wynosi 2,90 m,
- dostarczony olej opałowy powinien spełniać wymagania określone w normie PN-C-96024:2011, co każdorazowo powinno być potwierdzone świadectwem (certyfikatem) jakości oleju.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz załącznikach do SWZ. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349930,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357664,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349930,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142428908

7.3.3) Ulica: Kieszek 52

7.3.4) Miejscowość: Kieszek

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349930,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.