Og³oszenie z dnia 2022-11-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00483073/01 - Wynik z dnia 2022-12-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie posadzki w magazynie ziemiop³odów (800 m2) w ZDOO Luæmierz
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: COBORU STACJA DO¦WIADCZALNA OCENY ODMIAN W SULEJOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800119
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446162039
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdoo@sulejow.coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sulejow.coboru.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Badanie i rejestracja odmian ro¶lin uprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie posadzki w magazynie ziemiop³odów (800 m2) w ZDOO Luæmierz
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fe183715-6404-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00436590
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00041475/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Wykonanie posadzki w magazynie ziemiop³odów ( 800 m2) - ZDOO Luæmierz
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.sulejow.coboru.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: miniportal ePUAP
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.sulejow.coboru.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Centralny O¶rodek Badania Odmian Ro¶lin
Uprawnych
Stacja
Do¶wiadczalna
Oceny Odmian w Sulejowie, 97-330 Sulejów, woj. ³ódzkie tel.: 44 6162039 mail: sdoo@sulejow.cobou.gov.pl
inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan/i Paula
S³owik, adres e-mail
paula.slowik@cbi24.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a wiêc w celu realizacji obowi±zku wynikaj±cego
z przepisu prawa. Obowi±zek ten zwi±zany jest z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej
„ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest niezbêdno¶æ tego przetwarzania do realizacji obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SDOO/SUL/ZP/17/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie posadzki w magazynie ziemiop³odów (800 m2) w ZDOO Luæmierz.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿edysponuje lub bêdzie dysponowa³ jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane okre¶lone przepisami ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej
wynikaj±cych z przedmiotowego zamówienia, tj.: kierownik budowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Ponadto, Zamawiaj±cy na
podstawie art. 109 ust.1 pkt. 4, 5, 7 wykluczy z postêpowania wykonawcê:
4) w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z
wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury;
5) który w sposób zawiniony powa¿nie naruszy³ obowi±zki zawodowe, co podwa¿a jego uczciwo¶æ, w szczególno¶ci gdy wykonawca
w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ zamówienie, co zamawiaj±cy jest
w stanie wykazaæ za pomoc± stosownych dowodów;
7) który, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ albo
d³ugotrwale nienale¿ycie wykonywa³ istotne zobowi±zanie wynikaj±ce z wcze¶niejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego
lub umowy koncesji, co doprowadzi³o do wypowiedzenia lub odst±pienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastêpczego lub
realizacji uprawnieñ z tytu³u rêkojmi za wady;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±,
który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy
nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, niekrótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o
których mowa w z³o¿onym o¶wiadczeniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci± zmiany niniejszej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2) - 4) oraz ust. 2 PZP (zgodnie z warunkami okre¶lonymi w postanowieniach tych przepisów) przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w poni¿szych okoliczno¶ciach:1) zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy/zmiana jego zakresu spowodowana uzasadnionymi przyczynami le¿±cymi po stronie Zamawiaj±cego, które sprawiaj±, ¿e przedmiot umowy nale¿y wykonaæ w inny sposób ani¿eli pierwotnie to przewidzia³ Zamawiaj±cy w umowie, w szczególno¶ci:
a) zmiany przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowi±zku podatkowego itp.,
b) stwierdzenie wad lub braków dokumentacji projektowej Zamawiaj±cego uniemo¿liwiaj±cych realizacjê umowy lub wprowadzenie do dokumentacji projektowej zmian; za wady lub braki dokumentacji projektowej rozumie siê: ¼le przyjête w³a¶ciwo¶ci robót niezgodnie z wytycznymi do projektowania albo z przepisami lub zasadami wiedzy technicznej; pominiêcie robót wynikaj±cych z wytycznych do projektowania lub przepisów lub zasad wiedzy technicznej; rozbie¿no¶ci w dokumentach opisuj±cych roboty, tj. odmienne ustalenia, np. w projekcie i przedmiarze w odniesieniu do tych samych cech, w³a¶ciwo¶ci ilo¶ci lub wymiarów; niejednoznaczno¶æ przyjêtego standardu wykonania, który nie da siê wyinterpretowaæ o zapisy niniejszej umowy i zwi±zane z nimi przepisy, zasady wiedzy technicznej,
c) w wyniku rezygnacji Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy lub potrzeby zaniechania poszczególnych robót z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy,
d) konieczno¶ci zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych czy technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiaj±cego (w szczególno¶ci w przypadku wycofania z rynku starych rozwi±zañ technologicznych/technicznych lub materia³owych),
e) zmiany decyzji, postanowieñ lub uzgodnieñ dokonanych przez organy administracyjne i podmioty uzgadniaj±ce dokumentacjê projektow±,
f) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, czy wniosek u¿ytkownika uzasadniony mo¿liwo¶ci± osi±gniêcia wymaganego efektu czy korzy¶ci w okresie eksploatacji poprzez zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych przy zachowaniu jako¶ci i parametrów technicznych obiektu/ instalacji i urz±dzeñ,
2) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy mo¿liwa bêdzie w przypadku konieczno¶ci wstrzymania wykonywania ca³o¶ci lub czê¶ci prac objêtych zamówieniem na skutek okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy, w szczególno¶ci takich, jak:
a) uwarunkowania formalno-prawne, w szczególno¶ci dotycz±ce wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezale¿nych od
Wykonawcy;
b) dzia³ania si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie (przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenia zewnêtrzne, które powsta³y po zawarciu umowy, których ¿adna ze stron nie mog³a przewidzieæ ani im zapobiec, takie jak w szczególno¶ci: powodzie, huragany, trzêsienia ziemi i inne nieoczekiwane i gwa³towne wydarzenia atmosferyczne, geologiczne czy hydrologiczne, dzia³ania wojenne);
c) zaistnienia innych ni¿ wy¿ej wymienione okoliczno¶ci prawnych lub faktycznych (ekonomicznych, technicznych, innych) niemo¿liwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, za których wyst±pienie ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±cych brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy w pierwotnym terminie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-29 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Adres skrzynki epuap:/COBORUSulejow/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-29 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-28
INNE PRZETARGI SULEJÓW
wiêcej: przetargi SULEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia ruroci±gów dla wykonania sieci wodoci±gowej i przy³±cza wody zlokalizowanych w miejscowo¶ci ¯arów i Kalno gm. ¯arów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Feliñskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi wraz z budow± sieci kanalizacji deszczowej w ul. Okólnej w m. Nowe Skalmierzyce.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 604301K "Kasina Wielka - Szymony - Gruszowiec" w miejscowo¶ci Kasina Wielka
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.