Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00353562/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont magazynu soli zlokalizowanego na Obwodzie Drogowo – Mostowym Nr 3 w Poczesnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343229222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont magazynu soli zlokalizowanego na Obwodzie Drogowo – Mostowym Nr 3 w Poczesnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50ec5aa1-23be-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353562
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.262.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Remont magazynu soli zlokalizowanego na Obwodzie Drogowo – Mostowym Nr 3 w Poczesnej ul. Bociana Górka 19, 42-262 Poczesna.
Stan istniejący:
Budynek magazynu soli o konstrukcji szkieletowej, stalowej, jednokondygnacyjny o długości 19,10 m, szerokości 12,65 m. Wysokość budynku w kalenicy wynosi 7,85 m, przy okapie 5,70 m. Trzon nośny hali stalowej stanowią ramy stalowe w rozstawie co około 4,60 m. Konstrukcja nośna – słupy i rygle, wykonana z profili walcowanych IPE 300, wzmocnione przyporami z profili IPE 140. Posadowiony na fundamentach żelbetowych. Dodatkowe słupy pod oparcie obudowy wewnętrznej wykonano z profili IPE 300. Do mocowania obudowy zewnętrznej wykonano rygle ścienne z profili C100. Natomiast płatwie dachowe wykonano z profili C140. Stężenie dachowe i ścienne w skrajnych przęsłach hali, wykonano z prętów okrągłych. Obudowa hali – lekka z blachy trapezowej T 35x188S. Od wewnątrz wykonano obudowę ścian z podkładów kolejowych pokrytych papą i obitych deskami. Pokrycie dachu - blacha trapezowa T 55x188D. Brama z wbudowaną furtką o wymiarach około 4,0 x 4,0 m, wykonana z rur kwadratowych 60x60x4. Brama pokryta blachą trapezową T35x188S. W ścianach szczytowych znajdują się dwa okna z ramą stalową.
W budynku znajduje się pomieszczenie, wydzielone ścianami murowanymi z bloczków pianobetonowych oraz drewnianym stropem, do montażu wytwornicy solanki. Wejście do pomieszczenia poprzez bramę stalową.
Budynek wyposażony w przyłącza elektroenergetyczne oraz wodociągowe.
Uwaga: Budynek magazynu soli wyposażony w instalację elektryczną oświetleniową i zasilającą dla wytwornicy solanki, która jest sprawna. Wszelkie roboty związane z zabezpieczeniem instalacji elektrycznej w trakcie prowadzenia robót remontowych lub wymianą jej elementów uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót remontowych, winny być wykonane przez osobę posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do pracy przy takich instalacjach i wykonywane na koszt i ryzyko wykonawcy robót remontowych.
Zakres robót:
W ramach planowanego remontu magazynu soli przewidziano następujące prace do wykonania:
• demontaż obudowy ścian zewnętrznych oraz bramy z blachy trapezowej w sposób umożliwiający ponowne zabudowanie,
• rozbiórka ścian pomieszczenia wydzielonego wewnątrz magazynu,
• usunięcie uszkodzonych elementów stalowych konstrukcji – rygle,
• oczyszczenie stalowej konstrukcji nośnej wraz z odtłuszczeniem,
• uzupełnienie uszkodzonych elementów konstrukcyjnych,
• malowanie konstrukcji stalowej,
• obicie od zewnątrz obudowy ścian z podkładów kolejowych,
• wykonanie renowacji rolek bramy,
• ponowny montaż blach obudowy zewnętrznej po przycięciu,
• czyszczenie i oszklenie okien,
• wykonanie orynnowania wraz z rurami spustowymi,
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj robót do wykonania w ramach zamówienia określają Przedmiar robót oraz Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiące załącznik zał. Nr 1 do SWZ.
2. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość wykonywanych robót dotyczących przedmiotu zamówienia do nowych norm.
3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania min. 12 miesięcy.
3.2. Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące w budownictwie normy oraz instrukcje.
3.3. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
3.4. Zamawiający wymaga, by wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego, dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym postanowienia art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia będzie wymagało użycia pojazdów samochodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU MONTER Grzegorz Wąsowicz, ul. Chałubińskiego 11 42-202 Częstochowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 949 0112431
7.3.3) Ulica: Chałubińskiego
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MONTER" GRZEGORZ WĄSOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MONTER" GRZEGORZ WĄSOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W związku z tym Zamawiający zgodnie z art. 263 ustawy Pzp., wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.
Zgodnie z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019r. (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.), jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę, albo unieważnić postępowanie.
Zgodnie z art. 239 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019r. (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.), po dokonaniu oceny spełniania warunków przez pozostałych wykonawców uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu oraz po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.