Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00452538/01 - Wynik z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Leżajsk do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Jana Pawła II w Leżajsku w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Leżajsk do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Jana Pawła II w Leżajsku w roku szkolnym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bea14bc3-f153-490b-bb07-d7f25ae46922
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041192/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Leżajsk do SOSW w Leżajsku oraz do oddziału przedszkolnego ww. Ośrodka w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bea14bc3-f153-490b-bb07-d7f25ae469223.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie,
4) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z
jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
5) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego.
7) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
wynosi 150 MB.
8) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9) Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na
Platformie e-Zamówienia.
10) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy
11) Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
12) Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
13) Szczegółowe informacje opisane zostały w rozdz. XIII i XVII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (rozdz. XXXII SWZ).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (rozdz. XXXII SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 1:
„Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Leżajsk z miejscowości Brzóza Królewska, Gwizdów, Giedlarowa do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego
im. Jana Pawła II w Leżajsku”.
Trasa:
1. Brzóza Królewska (4 uczniów)
2. Gwizdów (2 uczniów)
3. Giedlarowa (6 uczniów)
4. Przedszkole w Leżajsku, ul. Sandomierska 39
5. Internat Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Leżajsku, ul. Skłodowskiej 8
6. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Leżajsku, ul. Mickiewicza 76
Odwóz trasą: Leżajsk – Giedlarowa – Gwizdów –– Brzóza Królewska
Realizacja zadania polega na przewozie dzieci/uczniów na trasie: dom – przedszkole/szkoła – dom, pod opieką opiekuna.
Łączna ilość kilometrów na usługi dziennie nie przekroczy 52 km.
Wykonawca jest zobowiązany doliczyć do ceny oferty koszty zatrudnienia opiekuna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Przywóz dzieci/uczniów na zajęcia do przedszkola/szkoły i odwóz dzieci do domu po zakończonych zajęciach.
2) Dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii oraz dni wolnych od nauki lub zawieszenia zajęć. Zakładana w roku szkolnym 2024/2025 ilość dni w których wykonywana będzie usługa dowozu wynosi ok. 188 dni.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu dowozu w trakcie realizacji umowy po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy, w tym z rezygnacji z wybranych kursów, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
4) W trakcie realizacji zamówienia ilość kilometrów oraz liczba przewożonych dzieci/uczniów mogą ulec zmianie: zmniejszeniu/zwiększeniu, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego (np. zmiany miejsca zamieszkania uczniów, długotrwałą chorobą uczniów, albo innymi okolicznościami). Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne zwiększenie liczby dzieci i uczniów o maksymalnie dwie osoby na każdej z części. Cena zaoferowana za jeden kilometr jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania z wyjątkiem zapisów określonych w § 9 wzoru umowy. Minimalny zakres świadczenia usługi wyniesie 70%. Zamawiający zobowiązany jest informować Wykonawcę o każdej zmianie z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem.
5) Usługa dowozowa będzie świadczona zgodnie z obowiązującym rozkładem zajęć w roku szkolnym 2024/2025, w godzinach ustalonych z dyrekcją placówki oświatowej. Godziny dowozu i odwozu uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
W roku szkolnym 2024/2025 planuje się jeden dowóz i jeden odwóz w ciągu dnia.
6) Wśród przewożonych dzieci znajdują się uczniowie poruszający się na wózkach inwalidzkich. Uczniowie podczas transportu powinni na nich pozostać ze względu na stan zdrowia (część numer 2 – 1 uczeń, część numer 3 – 1 uczeń).
7) Wykonawca w czasie dowozu dzieci/uczniów musi zapewnić na własny koszt opiekę osoby, która zapewni przewożonym dzieciom warunki bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem.
Dodatkowo do zadań opiekuna należy:
a) doprowadzenie dzieci do przedszkola/szkoły i przekazanie pod opiekę osobie upoważnionej,
b) po zakończeniu zajęć odebranie dzieci/uczniów spod opieki osób upoważnionych i po dowiezieniu pod dom przekazanie pod opiekę rodziców, nie dopuszcza się przekazywania dziecka w drodze powrotnej z przedszkola/szkoły do domu osobom nieupoważnionym lub pozostawienia bez opieki,
c) przekazywanie rodzicom informacji z przedszkola/szkoły.
8) Dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przywożone pod adres zamieszkania. Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty udostępni Wykonawcy dane adresowe przewożonych. dzieci/uczniów. Wykonawca obowiązany jest do zachowania tajemnicy danych adresowych dowożonych dzieci/uczniów i nie przekazywania ich osobom postronnym.
9) Usługa przewozowa winna być realizowana środkami transportu przewoźnika dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowanymi do przewozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych (w tym dzieci na wózkach inwalidzkich), spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia. Wszystkie dzieci powinny mieć zapewnione miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa.
10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożonych pasażerów. Pojazdy, którymi Wykonawca będzie świadczył usługi muszą posiadać ubezpieczenie OC
i NNW oraz muszą być utrzymywane w czystości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z naruszenia zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz za nie zapewnienie dzieciom/uczniom i opiekunom odpowiednich warunków bezpieczeństwa
i higieny w czasie przejazdu.
11) Kursy nie mogą być odwoływane przez Wykonawcę.
12) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym po dostarczeniu przez Wykonawcę:
a) faktury na której określona będzie łączna ilość przejechanych kilometrów
w danym miesiącu świadczonej usługi oraz stawka za kilometr,
b) potwierdzenia w formie pisemnej przez Dyrektora Ośrodka lub osobę upoważnioną ilości dni w każdym miesiącu, w którym dzieci uczęszczały na zajęcia.
13) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na trzy części Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zadania jednym środkiem transportu: dowóz dzieci/uczniów
z jednej części do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku, następnie
z drugiej części do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku i dowóz z części trzeciej do Internatu SOSW w Leżajsku tak, aby wszystkie dzieci zostały dowiezione do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku nie później niż na godzinę 8.00.
Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji zadania w wysokości 70%.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące
kryteria:
1) cena (waga 60%)
2) Czas podstawienia zastępczego środka transportu (waga 20%)
– najkrótszy możliwy czas podstawienia zastępczego środka transportu wymagany przez Zamawiającego wynosi 20 minut, a najdłuższy 50 minut
Zamawiający do oceny kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia krótszy niż 20 minut, do celów obliczenia punktów za to kryterium zostanie
przyjęty 20 minutowy czas podstawienia. W przypadku niewpisania żadnego czasu podstawienia zastępczego środka transportu Zamawiający uzna, że czas podstawienia zastępczego środka transportu wynosi 50 min.
3) Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia (waga 20%)
pojazd/pojazdy przewidziany/e do realizacji usługi spełnia/ją normę EURO 3 lub niższą – 0 pkt,
pojazd/pojazdy przewidziany/e do realizacji usługi spełnia/ją normę EURO 4 – 10 pkt,
pojazd/pojazdy przewidziany/e do realizacji usługi spełnia/ją normę EURO 5 – 15 pkt,
pojazd/pojazdy przewidziany/e do realizacji usługi spełnia/ją normę EURO 6 – 20 pkt
Zamawiający do oceny kryterium „normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia” pobierze
dane z oferty Wykonawcy.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę informacji odnośnie spełniania przez pojazdy przewidziane do realizacji zamówienia
norm emisji spalin Zamawiający przyzna w przedmiotowym kryterium 0 pkt.
4) Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pcz + Pe
P – sumaryczna ilość punktów,
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „cena”,
Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”,
Pe – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji
zamówienia”
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą
liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu i których wykonawca nie został wykluczony z
postępowania.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego środka transportu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 2:
„Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Leżajsk z miejscowości Chałupki Dębniańskie, Dębno, Wierzawice do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego
im. Jana Pawła II w Leżajsku”.
Trasa:
1. Chałupki Dębniańskie (3 uczniów)
2. Dębno (2 uczniów)
3. Wierzawice (5 uczniów)
4. Przedszkole w Leżajsku, ul. Sandomierska 39
5. Internat Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Leżajsku, ul. Skłodowskiej 8
6. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Leżajsku, ul. Mickiewicza 76
Odwóz trasą: Leżajsk – Wierzawice – Dębno – Chałupki Dębniańskie.
Realizacja zadania polega na przewozie dzieci/uczniów na trasie: dom – przedszkole/szkoła – dom, pod opieką opiekuna.
Łączna ilość kilometrów na usługi dziennie nie przekroczy 41 km.
Wykonawca jest zobowiązany doliczyć do ceny oferty koszty zatrudnienia opiekuna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Przywóz dzieci/uczniów na zajęcia do przedszkola/szkoły i odwóz dzieci do domu po zakończonych zajęciach.
2) Dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii oraz dni wolnych od nauki lub zawieszenia zajęć. Zakładana w roku szkolnym 2024/2025 ilość dni w których wykonywana będzie usługa dowozu wynosi ok. 188 dni.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu dowozu w trakcie realizacji umowy po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy, w tym z rezygnacji z wybranych kursów, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
4) W trakcie realizacji zamówienia ilość kilometrów oraz liczba przewożonych dzieci/uczniów mogą ulec zmianie: zmniejszeniu/zwiększeniu, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego (np. zmiany miejsca zamieszkania uczniów, długotrwałą chorobą uczniów, albo innymi okolicznościami). Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne zwiększenie liczby dzieci i uczniów o maksymalnie dwie osoby na każdej z części. Cena zaoferowana za jeden kilometr jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania z wyjątkiem zapisów określonych w § 9 wzoru umowy. Minimalny zakres świadczenia usługi wyniesie 70%. Zamawiający zobowiązany jest informować Wykonawcę o każdej zmianie z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem.
5) Usługa dowozowa będzie świadczona zgodnie z obowiązującym rozkładem zajęć w roku szkolnym 2024/2025, w godzinach ustalonych z dyrekcją placówki oświatowej. Godziny dowozu i odwozu uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
W roku szkolnym 2024/2025 planuje się jeden dowóz i jeden odwóz w ciągu dnia.
6) Wśród przewożonych dzieci znajdują się uczniowie poruszający się na wózkach inwalidzkich. Uczniowie podczas transportu powinni na nich pozostać ze względu na stan zdrowia (część numer 2 – 1 uczeń, część numer 3 – 1 uczeń).
7) Wykonawca w czasie dowozu dzieci/uczniów musi zapewnić na własny koszt opiekę osoby, która zapewni przewożonym dzieciom warunki bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem.
Dodatkowo do zadań opiekuna należy:
a) doprowadzenie dzieci do przedszkola/szkoły i przekazanie pod opiekę osobie upoważnionej,
b) po zakończeniu zajęć odebranie dzieci/uczniów spod opieki osób upoważnionych i po dowiezieniu pod dom przekazanie pod opiekę rodziców, nie dopuszcza się przekazywania dziecka w drodze powrotnej z przedszkola/szkoły do domu osobom nieupoważnionym lub pozostawienia bez opieki,
c) przekazywanie rodzicom informacji z przedszkola/szkoły.
8) Dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przywożone pod adres zamieszkania. Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty udostępni Wykonawcy dane adresowe przewożonych. dzieci/uczniów. Wykonawca obowiązany jest do zachowania tajemnicy danych adresowych dowożonych dzieci/uczniów i nie przekazywania ich osobom postronnym.
9) Usługa przewozowa winna być realizowana środkami transportu przewoźnika dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowanymi do przewozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych (w tym dzieci na wózkach inwalidzkich), spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia. Wszystkie dzieci powinny mieć zapewnione miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa.
10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożonych pasażerów. Pojazdy, którymi Wykonawca będzie świadczył usługi muszą posiadać ubezpieczenie OC
i NNW oraz muszą być utrzymywane w czystości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z naruszenia zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz za nie zapewnienie dzieciom/uczniom i opiekunom odpowiednich warunków bezpieczeństwa
i higieny w czasie przejazdu.
11) Kursy nie mogą być odwoływane przez Wykonawcę.
12) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym po dostarczeniu przez Wykonawcę:
a) faktury na której określona będzie łączna ilość przejechanych kilometrów
w danym miesiącu świadczonej usługi oraz stawka za kilometr,
b) potwierdzenia w formie pisemnej przez Dyrektora Ośrodka lub osobę upoważnioną ilości dni w każdym miesiącu, w którym dzieci uczęszczały na zajęcia.
13) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na trzy części Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zadania jednym środkiem transportu: dowóz dzieci/uczniów
z jednej części do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku, następnie
z drugiej części do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku i dowóz z części trzeciej do Internatu SOSW w Leżajsku tak, aby wszystkie dzieci zostały dowiezione do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku nie później niż na godzinę 8.00.
Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji zadania w wysokości 70%.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące
kryteria:
1) cena (waga 60%)
2) Czas podstawienia zastępczego środka transportu (waga 20%)
– najkrótszy możliwy czas podstawienia zastępczego środka transportu wymagany przez Zamawiającego wynosi 20 minut, a najdłuższy 50 minut
Zamawiający do oceny kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia krótszy niż 20 minut, do celów obliczenia punktów za to kryterium zostanie
przyjęty 20 minutowy czas podstawienia. W przypadku niewpisania żadnego czasu podstawienia zastępczego środka transportu Zamawiający uzna, że czas podstawienia zastępczego środka transportu wynosi 50 min.
3) Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia (waga 20%)
pojazd/pojazdy przewidziany/e do realizacji usługi spełnia/ją normę EURO 3 lub niższą – 0 pkt,
pojazd/pojazdy przewidziany/e do realizacji usługi spełnia/ją normę EURO 4 – 10 pkt,
pojazd/pojazdy przewidziany/e do realizacji usługi spełnia/ją normę EURO 5 – 15 pkt,
pojazd/pojazdy przewidziany/e do realizacji usługi spełnia/ją normę EURO 6 – 20 pkt
Zamawiający do oceny kryterium „normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia” pobierze
dane z oferty Wykonawcy.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę informacji odnośnie spełniania przez pojazdy przewidziane do realizacji zamówienia
norm emisji spalin Zamawiający przyzna w przedmiotowym kryterium 0 pkt.
4) Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pcz + Pe
P – sumaryczna ilość punktów,
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „cena”,
Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”,
Pe – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji
zamówienia”
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą
liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu i których wykonawca nie został wykluczony z
postępowania.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego środka transportu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 3:
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Leżajsk z miejscowości Piskorowice do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Jana Pawła II w Leżajsku”.
Trasa:
1. Piskorowice (2 uczniów)
2. Internat Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Leżajsku, ul. Skłodowskiej 8
Odwóz trasą: Leżajsk – Piskorowice.
Realizacja zadania polega na przewozie uczniów na trasie: dom – szkoła – dom, pod opieką opiekuna.
Łączna ilość kilometrów na usługi dziennie nie przekroczy 30 km.
Wykonawca jest zobowiązany doliczyć do ceny oferty koszty zatrudnienia opiekuna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Przywóz dzieci/uczniów na zajęcia do przedszkola/szkoły i odwóz dzieci do domu po zakończonych zajęciach.
2) Dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii oraz dni wolnych od nauki lub zawieszenia zajęć. Zakładana w roku szkolnym 2024/2025 ilość dni w których wykonywana będzie usługa dowozu wynosi ok. 188 dni.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu dowozu w trakcie realizacji umowy po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy, w tym z rezygnacji z wybranych kursów, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
4) W trakcie realizacji zamówienia ilość kilometrów oraz liczba przewożonych dzieci/uczniów mogą ulec zmianie: zmniejszeniu/zwiększeniu, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego (np. zmiany miejsca zamieszkania uczniów, długotrwałą chorobą uczniów, albo innymi okolicznościami). Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne zwiększenie liczby dzieci i uczniów o maksymalnie dwie osoby na każdej z części. Cena zaoferowana za jeden kilometr jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania z wyjątkiem zapisów określonych w § 9 wzoru umowy. Minimalny zakres świadczenia usługi wyniesie 70%. Zamawiający zobowiązany jest informować Wykonawcę o każdej zmianie z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem.
5) Usługa dowozowa będzie świadczona zgodnie z obowiązującym rozkładem zajęć w roku szkolnym 2024/2025, w godzinach ustalonych z dyrekcją placówki oświatowej. Godziny dowozu i odwozu uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
W roku szkolnym 2024/2025 planuje się jeden dowóz i jeden odwóz w ciągu dnia.
6) Wśród przewożonych dzieci znajdują się uczniowie poruszający się na wózkach inwalidzkich. Uczniowie podczas transportu powinni na nich pozostać ze względu na stan zdrowia (część numer 2 – 1 uczeń, część numer 3 – 1 uczeń).
7) Wykonawca w czasie dowozu dzieci/uczniów musi zapewnić na własny koszt opiekę osoby, która zapewni przewożonym dzieciom warunki bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem.
Dodatkowo do zadań opiekuna należy:
a) doprowadzenie dzieci do przedszkola/szkoły i przekazanie pod opiekę osobie upoważnionej,
b) po zakończeniu zajęć odebranie dzieci/uczniów spod opieki osób upoważnionych i po dowiezieniu pod dom przekazanie pod opiekę rodziców, nie dopuszcza się przekazywania dziecka w drodze powrotnej z przedszkola/szkoły do domu osobom nieupoważnionym lub pozostawienia bez opieki,
c) przekazywanie rodzicom informacji z przedszkola/szkoły.
8) Dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przywożone pod adres zamieszkania. Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty udostępni Wykonawcy dane adresowe przewożonych. dzieci/uczniów. Wykonawca obowiązany jest do zachowania tajemnicy danych adresowych dowożonych dzieci/uczniów i nie przekazywania ich osobom postronnym.
9) Usługa przewozowa winna być realizowana środkami transportu przewoźnika dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowanymi do przewozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych (w tym dzieci na wózkach inwalidzkich), spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia. Wszystkie dzieci powinny mieć zapewnione miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa.
10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożonych pasażerów. Pojazdy, którymi Wykonawca będzie świadczył usługi muszą posiadać ubezpieczenie OC
i NNW oraz muszą być utrzymywane w czystości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z naruszenia zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz za nie zapewnienie dzieciom/uczniom i opiekunom odpowiednich warunków bezpieczeństwa
i higieny w czasie przejazdu.
11) Kursy nie mogą być odwoływane przez Wykonawcę.
12) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym po dostarczeniu przez Wykonawcę:
a) faktury na której określona będzie łączna ilość przejechanych kilometrów
w danym miesiącu świadczonej usługi oraz stawka za kilometr,
b) potwierdzenia w formie pisemnej przez Dyrektora Ośrodka lub osobę upoważnioną ilości dni w każdym miesiącu, w którym dzieci uczęszczały na zajęcia.
13) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na trzy części Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zadania jednym środkiem transportu: dowóz dzieci/uczniów
z jednej części do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku, następnie
z drugiej części do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku i dowóz z części trzeciej do Internatu SOSW w Leżajsku tak, aby wszystkie dzieci zostały dowiezione do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku nie później niż na godzinę 8.00.
Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji zadania w wysokości 70%.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące
kryteria:
1) cena (waga 60%)
2) Czas podstawienia zastępczego środka transportu (waga 20%)
– najkrótszy możliwy czas podstawienia zastępczego środka transportu wymagany przez Zamawiającego wynosi 20 minut, a najdłuższy 50 minut
Zamawiający do oceny kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia krótszy niż 20 minut, do celów obliczenia punktów za to kryterium zostanie
przyjęty 20 minutowy czas podstawienia. W przypadku niewpisania żadnego czasu podstawienia zastępczego środka transportu Zamawiający uzna, że czas podstawienia zastępczego środka transportu wynosi 50 min.
3) Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia (waga 20%)
pojazd/pojazdy przewidziany/e do realizacji usługi spełnia/ją normę EURO 3 lub niższą – 0 pkt,
pojazd/pojazdy przewidziany/e do realizacji usługi spełnia/ją normę EURO 4 – 10 pkt,
pojazd/pojazdy przewidziany/e do realizacji usługi spełnia/ją normę EURO 5 – 15 pkt,
pojazd/pojazdy przewidziany/e do realizacji usługi spełnia/ją normę EURO 6 – 20 pkt
Zamawiający do oceny kryterium „normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia” pobierze
dane z oferty Wykonawcy.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę informacji odnośnie spełniania przez pojazdy przewidziane do realizacji zamówienia
norm emisji spalin Zamawiający przyzna w przedmiotowym kryterium 0 pkt.
4) Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pcz + Pe
P – sumaryczna ilość punktów,
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „cena”,
Pcz – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu”,
Pe – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji
zamówienia”
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą
liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu i których wykonawca nie został wykluczony z
postępowania.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego środka transportu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający określa wymagania, opis poniżej.
Dotyczy części numer 1, 2, 3,:
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję lub zezwolenie na wykonywanie transportu osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym lub międzynarodowego zarobkowego przewozu osób autokarem lub autobusem.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający nie określa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania:
oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – (wg załącznika nr 5 do SWZ)
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), oświadczenie składa każdy z wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu (dot. części numer 1, 2, 3, ):
- Koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
Informacja:
• Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta winna zawierać następujące dokumenty:1) wypełniony formularz oferty,
2) wypełniony formularz cenowy, wg załącznika nr 2a,2b,2c do SWZ (odpowiednia dla danej części)
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 3 do SWZ;
4) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
5) w przypadku oferty wspólnej, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
6) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy);
7) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, wg załącznika nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. X pkt 1 ppkt 1 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika winno być załączone do oferty.
Pełnomocnictwo winno:
a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie,
b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,
c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.
6) Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.
8) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
9) Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
10) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie i na warunkach wskazanych poniżej:1) w zakresie zmiany wynagrodzenia na skutek zmiany ilości dowożonych uczniów, jeżeli zmiana ta będzie spowodowana okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego, tj. koniecznością dowozu do szkół dodatkowej ilości uczniów albo okolicznościami, które skutkować będą rezygnącją z dowozu uczniów do szkół (przykładowo: zmianą miejsca zamieszkania uczniów lub długotrwałą chorobą uczniów, albo innymi okolicznościami).
2) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
(Szczegółowe informacje dot. zmian umowy ze względu na ograniczenia techniczne formularza ogłoszenia dot. maksymalnej ilości znaków określone zostały w § 9 wzoru umowy - załącznik nr 6 do SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania - na Platformie e- Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-07 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 z późń. zm.).2. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ww. ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3. Wykluczenie następuje na okres trwania ww. okoliczności.
Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w 2025 roku w Leżajsku"
- "Sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Zakup i dostawa mikrobusu w wersji 9-osobowej przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. św. Jana Pawła II w Leżajsku.
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Leżajsku"
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół na terenie Gminy Leżajsk w ramach programu pn. "Aktywna Szkoła - zakup sprzętu sportowego"
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Purda do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Olsztyna
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dowóz uczniów z terenu gminy Wojsławice do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojsławicach-Kolonii w roku 2025
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów w okresie styczeń- czerwiec w roku szkolnych 2024/2025 oraz w okresie wrzesień- grudzień w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.