Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00379574/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej i oświetleniowej oraz budowa infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Skórnice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA FAŁKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Fałków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-260
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@falkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.falkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.falkow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej i oświetleniowej oraz budowa infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Skórnice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a423213-44ae-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029025/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja infrastruktury drogowej i oświetleniowej oraz budowa infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Skórnice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379574/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polega na modernizacji infrastruktury drogowej i oświetleniowej oraz budowy infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Skórnice
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Przebudowa ul.Julianowskiej w Skórnicach
2) Przebudowa ul. Leśnej w Skórnicach
3) Przebudowa ul. Stara Wieś w Skórnicach
4) Przebudowa drogi łączącej ul.Julianowską i ul.Leśną w Skórnicach
5) Utwardzenie terenu, budowa małej architektury oraz montaż monitoringu wizyjnego w Świetlicy Wiejskiej w Skórnicach
6) Dostawa i montaż latarni solarnych i wymiana opraw oświetlenia ulicznego na LED
Szczegółowy zakres prac zostały określony w dokumentacji technicznej i dodatkowo w przedmiarach stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, na podstawie których należy sporządzić kosztorys ofertowy i dostarczyć do zamawiającego przed podpisaniem umowy. Za wykonane zadanie Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe.
Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.
Przedmiot zamówienia projektowano z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych
Zadanie podzielone na 2 etapy:
Etap 1 – wykonanie 55 % zakresu rzeczowo-finansowego
Etap 2 – wykonanie całości zakresu rzeczowo-finansowego
Wymagany okres gwarancji:
- co najmniej 3 lata – uwaga: gwarancja stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert
Zadanie objęte dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-PGRy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3049000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4059000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3049000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „KAMI” Katarzyna Kmita
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561329166
7.3.3) Ulica: Młynarska
7.3.4) Miejscowość: Kurzelów
7.3.5) Kod pocztowy: 29-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Katarzyna Kmita Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "KAMI"
jakie przetargi wygrała firma
Katarzyna Kmita Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "KAMI"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3049000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Budowa ul. Liliowej w Strzelinie - etap I
- Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy dróg oraz infrastruktury służącej drodze na terenie Gminy Kosakowo
- Budowa oświetlenia na ul. Nad Łąkami
- Budowa oświetlenia drogowego w Dąbrówce Nowej oraz Trzemiętowie
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Czarnieckiego celem odprowadzenia wód opadowych z ul. Koniecpolskiego w m. Pogórze, gm. Kosakowo - 2 edycja
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.