Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00381873/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości budynków i posesji Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli oraz Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 83041400600000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sandomierska 1
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158448556
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@muzeum.stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.stalowawola.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ac50f3c-472e-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości budynków i posesji Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli oraz Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ac50f3c-472e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010054/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie czystości w obiektach Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli w latach 2023 - 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381873
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MR – AG – 3121 – 8/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 266834,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości budynków i posesji Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli (ul. Sandomierska 1) oraz Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego (Stalowa Wola, ul. Rozwadowska 12) w tym: pomieszczeń ekspozycyjnych, biurowych i pomocniczych, toalet, ciągów komunikacyjnych a także terenu zewnętrznego (w tym odśnieżanie), przy użyciu środków, materiałów i sprzętu Wykonawcy.
Ad. 1.
BUDYNEK GŁÓWNY MUZEUM REGIONALNEGO W STALOWEJ WOLI, UL. SANDOMIERSKA 1 WRAZ Z OTOCZENIEM.
Utrzymanie czystości w siedzibie głównej Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, ul. Sandomierska 1, budynek wraz z otoczeniem, (serwis od poniedziałku do piątku wykonywany przez min. 1 pracownika, min. 7 godzin dziennie, w przedziale godzinowym 7-15 lub do uzgodnienia z Zamawiającym. Dodatkowo Zamawiający może wymagać świadczenia usług sprzątania w niedziele w godz. 13-17 (2-4 godz.) poprzez skorzystanie z PRAWA OPCJI (usługi nieujęte w zakresie podstawowym).
Utrzymywanie czystości w salach ekspozycyjnych, łącznie ok. 730 m2.
Powierzchnia pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz toalet opisana jest w Załączniku A.
Ad. 2.
BUDYNEK GALERII MALARSTWA ALFONSA KARPIŃSKIEGO, UL. ROZWADOWSKA 12 WRAZ Z OTOCZENIEM.
Utrzymanie czystości w oddziale Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli – Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego, ul. Rozwadowska 12, budynek wraz z otoczeniem, (serwis od poniedziałku do piątku, wykonywany przez min. 1 pracownika, szacowane zapotrzebowanie min. 7 godzin dziennie, w godz.: 7-15 lub do uzgodnienia z Zamawiającym).
Bieżące sprzątanie sal ekspozycyjnych stałych i czasowych, łącznie ok. 720 m2.
Powierzchnia pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz toalet opisana jest w Załączniku A.
2. Przedmiotem zamówienia jest także zapewnienie środków czystości i materiałów higienicznych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Porządkowanie otoczenia budynków: Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli oraz Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego.
4. Odśnieżanie oraz usuwanie lodu, posypywanie mieszanką piaskowo-solną (serwis codzienny w okresie zimowym wg potrzeb) posesji Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli oraz Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego.
5. Zamówienie składa się z zamówienia podstawowego obejmującego zakres szczegółowo opisany w Załączniku A do SWZ oraz z zamówienia objętego prawem opcji.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr A do SWZ oraz proponowane postanowienia umowy będące załącznikiem nr 7 do SWZ (wzór umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282246,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 883207,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282246,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FIRMA "ROKO" BĄK MAŁGORZATA (FIRMA ROKO)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.W. TOP-SERVIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831354967
7.3.3) Ulica: 196
7.3.4) Miejscowość: Chorzelów
7.3.5) Kod pocztowy: 39-331
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282246,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- "Zakup Echokardiografu"
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2025/26 roku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1020R Brandwica - Jastkowice od km 0+000 do km 1+432,28 w m. Brandwica.
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
- Cykliczne dostawy artykułów spożywczych różnych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku, Oddziałach: Wejherowo, Starogard Gdański, Gdynia oraz na terenie zewnętrznym należącym do posesji Oddziału Gdynia
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Wykonanie bieżącej konserwacji i utrzymanie w należytym stanie technicznym elementów wyposażenia obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia - Konserwacja i utrzymanie urządzeń dylatacyjnych
- usługa sprzątania budynku PLSP w Krakowie
- "Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i pomieszczeń biurowych Przedsiębiorstwa Usługowo-Handlowo-Produkcyjnego "LECH" Spółka z o.o. w Białymstoku"
- Czyszczenie i naprawa elewacji wewnętrznej obłożonej kamieniem naturalnym - trawertynem
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.