Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00380153/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych im. Macieja Rataja
w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 na rok szkolny 2023/2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO-ZAWODOWYCH IM.MACIEJA RATAJA W TOMASZOWIE LUBELSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000198516
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 5
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zstz-tl.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zstz-tl.edu.pl/bip/strona-glowna-bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO_ZAWODOWYCH
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych im. Macieja Ratajaw Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 na rok szkolny 2023/2024”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41326148-4b0e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050177/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy internacie Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych im. M. Rataja w Tomaszowie Lubelskim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZST-Z.26.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 226353,91 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 225459,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – Pieczywo świeżelp Nazwa towaru Waga j. m. Przewidywana ilość zakupu
1. Chleb zwykły 500 g Szt. 6000
2. Chleb razowy 500 g Szt. 100
3. Bułka zwykła 50 g Szt. 10000
4. Drożdżówka 100 g Szt 3500
5. Pierożki z kaszą, kapustą 60 g Szt. 1000
6. Rogale słodkie/czekoladą 100 g Szt. 500
7. Cebularz 100 g Szt. 400
8. Pączki 80 g Szt. 240
9. Makowiec 500 g Szt. 20
10. Bułka tarta 1 kg Kg 100
11. Chleb razowy 7 ziaren 500g Szt. 100
12. Bułka z ziarnami razowa 50g Szt 2000
13. Parówka- bułka 250g Szt. 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 34728,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – Produkty mięsne, wędliny i dróblp Nazwa towaru j.m Przewidywana ilość zakupu
1. Mięso mielone wieprzowo- wołowe Kg. 200
2. Mięso wieprzowe gulaszowe Kg. 400
3. Karkówka bez kości Kg. 80
4. Kości schabowe Kg. 100
5. Schab wieprzowy bez kości Kg. 250
6. Żeberka wieprzowe (paski) Kg. 60
7. Wątroba wieprzowa Kg. 50
8. Boczek wędzony parzony-mini Kg. 50
9. Kiełbasa krakowska Kg. 200
10. Kiełbasa zwyczajna Kg. 80
11. Kiełbasa wiejska Kg. 180
12. Kiełbasa szynkowa Kg. 180
13. Polędwica z Roztocza Kg. 80
14. Kabanosy wieprzowe Kg. 80
15. Paróweczki wieprzowo-drobiowe Kg. 100
16. Szynka jak ze wsi Kg. 250
17. Porcje rosołowe świeże Kg. 100
18. Szynka królewska Kg. 210
19. Mielonka tyrolska Kg. 50
20. Kiełbasa pieczona Kg. 60
21. Pasztet pieczony- drobiowy Kg. 80
22. Wątroba drobiowa Kg. 50
23. Kiełbasa biała Kg. 60
24. Filet drobiowy –świeży Kg. 250
25. Udka świeże Kg. 450
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 75081,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III – Produkty mleczarskielp Nazwa towaru Waga j. m. Przewidywana ilość zakupu
1. Mleko 2 % 1 l L 3 500
2. Śmietana 18 % 1 l L 350
3. Masło 82% 200g Kg. 180
4. Twaróg półtłusty - Kg. 250
5. Ser żółty półtłusty - Kg. 450
6. Jogurt owocowy 125 ml Szt. 3 500
7. Serek homogenizowany smakowy 135 g Szt. 1 500
8. Serek wiejski 150 g Szt. 600
9. Jogurt pitny 175g Szt. 500
10. Maślanka truskawka 1l Szt. 100
11. Śmietana18% 400ml Szt. 100
12. Jogurt grecki 400ml Szt. 50
13. Margaryna śniadaniowa 500g Szt. 500
14. Ser feta 270g Szt. 80
15. Ser topiony-plaster
130g Opak. 100
16. Ser topiony-krążek 130g Opak. 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 43933,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV– Różne artykuły spożywczelp Nazwa towaru Waga j. m. Przewidywana ilość zakupu
1. Chrzan tarty/chrzan 50% 160 g Szt. 40
2. Cukier 1 kg Kg. 400
3. Cukier puder 500 g Szt. 30
4. Sos ogrodowy 700g Szt. 8
5. Dżem brzoskwinia 280g/większy Szt. 200
6. Dżem porzeczkowy 280g/większy Szt. 200
7. Dżem truskawkowy 280g/większy Szt. 200
8. Dżem wiśniowy 280g/większy Szt. 100
9. Kasza manna 500g Szt. 6
10. Gałka muszkatołowa 20 g Szt. 5
11. Groszek konserwowy 400 g Szt. 50
12. Herbata granulowana 100 g Szt. 100
13. Kakao ciemne/10-12% tłusz. kakaow. 100 g Szt. 40
14. Kasza gryczana Op.-1 kg Kg. 80
15. Kasza jęczmienna Op.-1 kg Kg. 50
16. Kawa inka 150 g Szt. 30
17. Ketchup łagodny /pomidory 62% 500 g Szt. 120
18. Koncentrat pomidorowy 30 % 200 g Szt. 180
19. Koperek suszony 20 g Szt. 40
20. Kukurydza konserwowa 400 g Szt. 80
21. Kwasek cytrynowy
20 g Szt. 50
22. Liść laurowy
15 g Szt. 8
23. Majeranek
20 g Szt. 60
24. Majonez dekoracyjny
700 g Szt. 80
25. Makaron rosół-nitki
250 g Szt. 100
26. Makaron spaghetti
400 g Szt. 180
27. Makaron łazanka
500 g Szt. 80
28. Makaron świderki
1 kg Kg 90
29. Mąka pszenna typ 550
1 kg Kg 250
30. Mąka ziemniaczana
1 kg Kg 25
31. Płatki ryżowe
500g Szt. 10
32. Musztarda
180 g Szt. 80
33. Ocet jabłkowy
500 ml Szt. 10
34. Ogórek konserwowy
0,9 L Szt. 80
35. Olej rzepakowy
1 L Szt. 200
36. Olej rzepakowy
3 L Szt. 50
37. Papryka konserwowa
0,9 L Szt. 50
38. Papryka słodka
20 g Szt. 150
39. Pieprz naturalny
20 g Szt. 150
40. Pieprz ziołowy
20 g Szt. 20
41. Ryż brązowy
1kg Kg 40
42. Płatki kukurydziane
500 g Szt. 100
43. Ryż biały
1 kg Kg 90
44. Sól sodowo-potasowa
350 g Szt. 150
45. Sól kamienna jodowana
1 kg Kg 40
46. Ziele angielskie
15 g Szt. 10
47. Pasztet drobiowy
135 g Szt. 550
48. Czekolada mleczna
100 g Szt. 300
49. Przyprawa bazylia
20 g Szt. 30
50. Zioła prowansalskie 20 g Szt. 20
51. Rozmaryn 20 g Szt. 20
52. Przyprawa curry 20 g Szt. 10
53. Przyprawa kurkuma 20 g Szt. 10
54. Cukier waniliowy 20g Szt. 60
55. Kisiel cytrynowy 20g Szt. 60
56. Kisiel truskawkowy 20g Szt. 60
57. Budyń śmietankowy 20g Szt. 60
58. Budyń waniliowy 20g Szt. 60
59. Makaron kokardy 1kg Kg 80
60. Makaron muszelki-małe 500g Szt. 20
61. Passata pomidorowa 1l. Szt. 40
62. Herbata owocowa 50g Opak. 40
63. Brzoskwinie w puszce 820g Szt 15
64. Ananasy w puszce 560g Szt 12
65. Pieczarki konserwowe 900g Szt 12
66. Seler konserwowy 370ml Szt 24
67. Cynamon 20g Szt 20
68. Sos sojowy 125ml Szt. 6
69. Oregano 20g Szt. 40
70. Przyprawa do mięs 500g Szt 4
71. Przyprawa do drobiu 500g Szt 4
72. Przyprawa do ziemniaków 500g Szt 2
73. Przyprawa do ryb i owoców morza 900g Szt 3
74. Kucharek 5kg Szt 5
75. Maggi –przyprawa w płynie 1l. Szt. 24
76. Natka suszona 20g Szt. 40
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 24258,15 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V – Ryby, konserwy rybne i warzywa mrożonelp Nazwa towaru Waga j. m. Przewidywana ilość zakupu
1. Filet z ryby morszczuk 1 kg Kg. 160
2. Makrela wędzona 1 kg Kg. 12
3. Szprot w sosie pomidorowym 170 g Szt. 150
4. Szprot w oleju 170 g Szt. 150
5. Paprykarz szczeciński 300 g Szt. 120
6. Filet śledziowy bez skóry w zalewie solonej 1 kg Kg 40
7. Kalafior mrożony 2,50kg Opak. 30
8. Szpinak mrożony 2,50kg Opak. 20
9. Brokuł mrożony 2,50kg Opak. 30
10. Fasolka szparagowa mrożona 2,50kg Opak. 20
11. Marchewka mini 2,50kg Opak. 20
12. Brukselka 2,50kg Opak. 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 9531 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VI – Owoce i warzywa świeże, jajalp Nazwa towaru j.m Przewidywana ilość zakupu
1. Burak Ćwikowy Kg 150
2. Cebula biała Kg 200
3. Czosnek Kg 15
4. Fasola biała Kg 50
5. Groch łupany Kg 30
6. Kapusta biała Kg 300
7. Kapusta czerwona Kg 50
8. Botwina Pęcz. 20
9. Kapusta kiszona Kg 100
10. Kapusta pekińska Kg 150
11. Kapusta włoska Kg 100
12. Marchew Kg 200
13. Ogórek kiszony Kg 100
14. Ogórek świeży Kg 100
15. Papryka świeża Kg 150
16. Pomidor Kg 150
17. Pieczarka Kg 50
18. Pietruszka korzeń Kg 25
19. Pory Kg 30
20. Seler korzeń Kg 20
21. Sałata masłowa Szt. 90
22. Szczypior Pęczek 100
23. Rzodkiewka Pęczek 20
24. Cytryna Kg 40
25. Mandarynka Kg 350
26. Banany Kg 380
27. Jaja Szt. 5 000
28. Jabłka Kg 1 100
29. Śliwka Kg 150
30. Kiwi Kg 250
31. Pomarańcza Kg 400
32. Truskawka Kg 30
33. Sałata lodowa Kg 50
34. Ziemniaki stare Kg 5000
35. Ziemniaki młode Kg 100
36. Brzoskwinie Kg 90
37. Nektarynki Kg 90
38. Gruszki Kg 90
39. Cebula czerwona Kg 20
40. Natka świeża pęczek 400
41. Koper świeży pęczek 400
42. Kapusta młoda Szt. 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 37927,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34728,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Sakbaj j. Kulas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 950323851
7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 33
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 22-600
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34728,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75081,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUBLIMAR L. Staniszewski Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7122306086
7.3.3) Ulica: Związkowa 10
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 22-148
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUBLIMAR MAREK PIŃKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PUBLIMAR MAREK PIŃKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75081,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43933,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7220002329
7.3.3) Ulica: Ludow 122
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43933,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24258,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-Dystrybucja Sp. z o.o. Panieńszczyzna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7132695379
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25152,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9531 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU DELFIN sp.J. Michniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9211004040
7.3.3) Ulica: Rolnicza 18
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 22-600
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "DELFIN" SPÓŁKA JAWNA MICHNIAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "DELFIN" SPÓŁKA JAWNA MICHNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9531,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37927,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH WOLAREX Z. Wolanin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9221003622
7.3.3) Ulica: Brzozowa 19A/47
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DZIAŁY SPECJALNE ZBIGNIEW WOLANIN
jakie przetargi wygrała firma
DZIAŁY SPECJALNE ZBIGNIEW WOLANIN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37927,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Zakup mikrobusu 9-miejscowego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla Centrum Terape. SENSIS w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III 2024 r. współfinansowanego ze środków PFRON
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.