Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00350242/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
- 2022/BZP 00359088/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania” postępowanie prowadzone w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania” postępowanie prowadzone w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fb28304-34de-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025787/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350242/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR.Część nr 1 – zakup 27 komputerów stacjonarnych
1) Monitor
Przekątna ekranu min.: 21,5 cala;
Powłoka matrycy: matowa;
Rodzaj matrycy: IPS
Rozdzielczość ekranu: 1920 x 1080 pikseli;
Częstotliwość odświeżania ekranu min: 75 Hz;
Złącza: 1x D-SUB, 1 x HDMI,, 1 x wejście audio, 1 x gniazdo zasilania;
Wbudowane głośniki: TAK
Załączone akcesoria: kabel zasilający, kabel HDMI;
2) Komputer
Procesor: minimum 4 rdzenie /8 wątków, każdy rdzeń taktowany min 3,6 GHz, pamięć cache minimum 6 MB;
Pamięć RAM: przynajmniej 8 GB DDR4
Karta graficzna: zintegrowana ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 12,
Dysk SSD o minimalnej pojemności 512 GB
Napęd optyczny: nagrywarka DVD+/-RW
Karta dźwiękowa: zintegrowana karta dźwiękowa
Łączność: Wi-Fi, LAN, Bluetooth
Złącza - panel przedni: minimum 1 x USB 2.0, 1 x USB 3.0, 1 x wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe
Złącza - panel tylny: przynajmniej 2 x USB 2.0, 2 x USB 3.0, 1 x wyjście audio, 1 x LAN, 1 x D-sub, 1 x HDMI,
Wolne porty wewnątrz obudowy: PCI-e x16, PCI-e x1, SATA III, M.2 PCIe,
Akcesoria: mysz i klawiatura US - QWERTY, kabel zasilający
System operacyjny: zainstalowany na komputerze, musi posiadać zgodność z 64-bitową wersją systemu operacyjnego Microsoft Windows 10/11 Home, pozwalający na instalację oraz uruchomienie aplikacji MS Teams, przeglądarek internetowych (Edge, Chrome) oraz innych aplikacji służących do nauki szkolnej w tym nauki zdalnej.
Licencja/klucz OS: TAK - klucz instalacyjny musi znajdować się na naklejce licencyjnej umieszczonej na obudowie komputera lub musi być zapisany w BIOS'ie płyty głównej; klucz nowy, nigdy wcześniej nie aktywowany.
3) Kamerka internetowa:
Rozdzielczość połączeń wideo: minimum 1280 x 720 pikseli;
Rozdzielczość nagrań wideo: minimum 1280 x 720 pikseli;
Mikrofon: TAK – wbudowany;
Łączność z PC: przez USB 2.0;
Uniwersalny klips pozwalający zamontować na monitorze komputerowym;
Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 95%.
Realizacja przedmiotowego zamówienia nie ma wpływu na zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w OPZ oraz w specyfikacji technicznej typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 54856,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR.Część nr 2: zakup 125 laptopów oraz 4 tabletów
1) laptop w ilości 125 sztuk:
Procesor: klasy x86 minimum 2 rdzenie, 4 wątki, o taktowaniu przynajmniej 2.4 GHz na rdzeń, z pamięcią cache L3 co najmniej 4 MB
Pamięć RAM: minimum 8 GB pamięci DDR4;
Dysk twardy: Dysk SSD o minimalnej pojemności 256 GB;
Ekran/wyświetlacz: matowy, LED, 15,6 cala, panoramiczny, o rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli;
Karta graficzna: zintegrowana, ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 12.
Dźwięk/głośniki: wbudowane głośniki stereo oraz mikrofon;
Kamerka internetowa: wbudowana;
Klawiatura: układ US -QWERTY
Łączność/technologie: Karta sieciowa LAN 10/100/1000 Ethernet RJ 45 zintegrowana z płytą główną, WiFi 802.11b/g/n wbudowane, Bluetooth;
Porty/złącza/gniazda: wbudowane minimum 1 x USB 2.0, 2 x USB 3.0, 1 x HDMI, gniazdo mini-jack (słuchawkowe/mikrofon), gniazdo zasilania;
Zasilanie bateryjne: Bateria litowo-jonowa, czas pracy na baterii min. 8 godzin
System operacyjny: zainstalowany na komputerze, musi posiadać zgodność z 64-bitową wersją systemu operacyjnego Microsoft Windows 10/11 Home, pozwalający na instalację oraz uruchomienie aplikacji MS Teams, przeglądarek internetowych (Edge, Chrome) oraz innych aplikacji służących do nauki szkolnej w tym nauki zdalnej.
Licencja/klucz OS: klucz instalacyjny musi znajdować się na naklejce licencyjnej umieszczonej na obudowie notebooka lub musi być zapisany w BIOS'ie, klucz nowy, nigdy wcześniej nie aktywowany.
Inne/Dodatkowe: oryginalny zasilacz producenta w zestawie z notebookiem;
2) tablet w ilości 4 sztuk
Procesor: minimum 8 rdzeni z taktowaniem minimum po 2.0 GHz na rdzeń;
RAM: minimum 4GB;
Wbudowana pamięć: minimum 64 GB;
Ekran: dotykowy, minimum 10,1 cala, rozdzielczość 1280 x 800 pikseli;
Łączność: Wi-Fi, Bluetooth;
GPS/Nawigacja: GPS, GLONASS,
Złącza/porty: 1 x USB Type-C, 1 x wyjście słuchawkowe
Aparaty: 1 x z przodu minimum 3Mpix, 1 x z tyłu minimum 6 Mpix;
Bateria: minimum o pojemności 4500 mAh;
System operacyjny: pozwalający na instalację oraz uruchomienie aplikacji MS Teams, przeglądarek internetowych (Chrome, Firefox) oraz innych aplikacji służących do nauki szkolnej w tym nauki zdalnej;
Głośniki/mikrofon: głośniki stereo, mikrofon ;
Akcesoria: zasilacz, kabel USB typu C;
3. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 95%.
4. Realizacja przedmiotowego zamówienia nie ma wpływu na zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
5. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w OPZ oraz w specyfikacji technicznej typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 257312,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73726,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94482,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73726,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101664880
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 5e
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73726,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265108,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316405,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265108,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Innovation In Technology sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6711811428
7.3.3) Ulica: ul. Szmaragdowa 3
7.3.4) Miejscowość: Niekanin
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INNOVATION IN TECHNOLOGY" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"INNOVATION IN TECHNOLOGY" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265108,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Świadczenie usług opiekuńczych wykonywanych w miejscu zamieszkania z terenu Gminy Leżajsk w 2025 r.
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SIEDZIBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO w okresie 01.01. 2025 - 31.12.2025 ROKU
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.