eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomiankiUzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego oraz wprowadzania nowych organizacji ruchu na terenie Gminy Łomianki.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego oraz wprowadzania nowych organizacji ruchu na terenie Gminy Łomianki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2024

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego oraz wprowadzania nowych organizacji ruchu na terenie Gminy Łomianki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43c79684-24c7-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101047/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Uzupełnienie i odtworzenie oznakowania drogowego oraz wprowadzenie nowych organizacji ruchu na terenie Gminy Łomianki.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357678

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZ.271.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego
oraz wprowadzania nowych organizacji ruchu na terenie Gminy Łomianki”.
2. Sposób i zakres realizacji umowy obejmuje: dostawę, instalację oraz utrzymanie oznakowania drogowego i urządzeń BRD na terenie Gminy Łomianki, obejmujące:
1) Odtworzenie lub wykonanie nowego oznakowania poziomego:
a) Malowanie farbą odblaskową, koloru białego, czerwonego oraz niebieskiego zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
b) Malowanie na gładko masą chemoutwardzalną, dwuskładnikową, koloru białego, czerwonego, oraz niebieskiego zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
c) Malowanie masą termoplastyczną koloru białego, zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
2) Odtworzenie oznakowania pionowego:
a) Uzupełnienie, naprawa lub wymiana słupków, - fi70, 3,2mm (grubość ścianki), ocynkowanych. Montaż słupków w gruncie powinien gwarantować trwałość ich posadowienia i nienaruszalność konstrukcji. Posadowienie słupków w gruncie należy wykonać na głębokość min. 1,0 m z wykonaniem stop o wymiarach 30 x 30 cm na wysokość 50 cm. Słupek w dolnej części umieszczony w stopie fundamentowej musi posiadać dwie poprzeczki w różnych płaszczyznach o długości 25 cm.
b) Uzupełnienie, naprawa lub montaż nowych znaków drogowych i tablic informacyjnych – wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej, malowanych proszkowo i wyklejonych folią odblaskową I lub II generacji, zgodnie ze stosownymi przepisami. Montaż znaków oraz tabliczek na słupku powinien gwarantować trwałość i nienaruszalność konstrukcji.
c) Wykonanie, naprawa lub montaż nowych tabliczek z nazwami ulic (wzór
w załączeniu) wraz z uchwytami – dwustronnych – połączonych ze sobą trwale,
w sposób umożliwiający wsunięcie jednej tabliczki w drugą, w środku miedzy tabliczkami należy zastosować ramkę stalową, ocynkowaną, malowaną proszkowo, mocowaną w taki sposób, by demontażu nie można było dokonać bez pomocy innych narzędzi, wykonanych z blachy aluminiowej o grubości 1,00 mm, pokryte białą farbą odblaskową 3M 4750 lub równoważną (folia drugiej generacji, dziesięcioletnia). Wymiary tabliczek – szer. 214 mm, dł. w zależności od (długości) nazwy ulicy, napis; główny – czcionka (kolor czarny) pogrubiona Franklin Gothic Medium, w pasku koloru CMYK u dołu tabliczki – czcionka Ariel i tło wykonane drukiem solwentowym twardym (druk oparty na farbach zawierających cyklohexanol o bardzo dobrych własnościach odpornościowych na zewnętrzne czynniki atmosferyczne o rozdzielczości 720 dpi. Odblaskowość tablicy wg norm dla tablic rejestracyjnych.
d) Uzupełnienie, naprawa lub montaż nowych urządzeń BRD takich jak progi zwalniające, separatory, bariery, azyle, lustra drogowe, zapory drogowe, elementy odblaskowe.
3) Przeprowadzenie przeglądu oznakowania ulicznego oraz tablic informacyjnych
i tabliczek z nazwami ulic. Przeglądy wykonywane będą na zlecenie Zamawiającego.
4) Wdrażanie projektów stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz wytycznymi Zamawiającego w zakresie oznakowania poziomego, pionowego oraz urządzeń BRD.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928470-3 - Elementy oznakowania

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

34992200-9 - Znaki drogowe

34922000-6 - Urządzenia do znakowania dróg

34992300-0 - Znaki uliczne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14758,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17158,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14758,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Ducki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321540932

7.3.3) Ulica: Lawendowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kazuń Nowy

7.3.5) Kod pocztowy: 05-152

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.