Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374819/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00386121/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa farb, rozpuszczalników, preparatów do konserwacji i materiałów jednorazowego użytku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280603684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-073
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22wog.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://22wog.wp.mil.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/22wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa farb, rozpuszczalników, preparatów do konserwacji i materiałów jednorazowego użytku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95f24f25-2d60-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026082/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawy farb, rozpusczalników, preparatów do konerwacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374819
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: 22 WOG-ZP.2712.32.2024/T/82/0100/D/PMN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37348,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, rozpuszczalników, preparatów do konserwacji i materiałów jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
3. Przedmiotem umowy musi być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta, umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów.
4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem oraz rozładunkiem przedmiotu umowy do magazynu Zamawiającego we wskazane miejsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44832200-3 - Rozcieńczalniki
44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
39831240-0 - Preparaty czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47663,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53391,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47663,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBERT TRAJDOS FIRMA HANDLOWA TREBOR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7721436240
7.3.3) Ulica: Gerwazego nr 4
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT TRAJDOS FIRMA HANDLOWA TREBOR
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT TRAJDOS FIRMA HANDLOWA TREBOR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47663,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa płynów infuzyjnych i do irygacji - powtórka
- Dodatkowa półka i dyski do macierzy Fujitsu DX100S5 - postępowanie powtórkowe.
- Audyt energetyczny sieci oświetlenia miejskiego na terenie miasta Olsztyna
- Wynajem toalet przenośnych w latach 2025 - 2027
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Dostawy sukcesywne polskich czasopism drukowanych na rok 2025 wraz z bezpłatnymi dostępami online - (jeśli dotyczą) do jednostek organizacyjny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków piorących oraz środków do utrzymania czystości w obiektach ZDPSiOW w Bydgoszczy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa podstawowych wyrobów medycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- "Dostawa farb różnych, artykułów malarskich , materiałów budowlanych różnych, potrzebnych do obsług wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie"
- Dostawę środków czystości w podziale na cztery części.
- Na sukcesywne dostawy rękawic medycznych jednorazowych
- Dostawa leków, materiałów medycznych, opatrunkowych oraz ochrony indywidualnej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.