eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZalewoBudowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo - rowerowych w Zalewie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo – rowerowych w Zalewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Zalewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 897588377

1.5.8.) Numer faksu: 897588272

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zalewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zalewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zalewo.logintrade.net/zapytania_email,139546,8a61017ca6daf11a486a747c23c44e54.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo – rowerowych w Zalewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e366c9ff-4d54-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436924

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032897/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo-rowerowych w Zalewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386329

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RL.271.1.8.2023.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2917504,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo-rowerowych w miejscowości Zalewo. Zamierzenie obejmuje swoim zakresem:
1) Budowę fragmentu ciągu pieszo – rowerowego wraz z kładką nad rzeką Trumpiną,
2) Budowę ścieżki pieszo – rowerowej w ciągu ulic Tartacznej, Kolejowej, 29 Stycznia i Żeromskiego w Zalewie.

1) Budowa fragmentu ciągu pieszo – rowerowego wraz z kładką nad rzeką Trumpiną:
Zakres robót obejmuje wykonanie:
a) kładki pieszo-rowerowej stanowiącej kontynuację projektowanych ciągów komunikacyjnych przez rzekę Trumpinę. Kładka o długości 10,5m, szerokości 4m. Przyczółki żelbetowe o gr. ścian czołowych i bocznych 25cm. Ściany boczne o dług. 100cm poza lico ściany czołowej. Belka podłożyskowa o wymiarach 120x90cm. Posadowienie przyczółków za pomocą rur Ø508/12,5mm i dług. L=7,35m. Pale wypełnione betonem 2m od góry, wraz ze zbrojeniem pala. Pozostała część jako korek gruntowy i zasyp piaskiem z cementem 1:4 (w przypadku braku wypełnienia gruntem do rzędnych wykonania korka betonowego. Przyjęto po 3 pale / 1 przyczółek. Konstrukcja nośna kładki w postaci nośnych profili głównych jako belki stalowe HEB500 i poprzecznic z ceowników C200. Do dolnych półek dźwigarów przyspawać od spodu płyty górne łożysk stalowych. Na profilach nośnych zaprojektowano poprzeczne bale drewniane 20x30cm w rozstawie osiowym co ok. 0,5m. Na nich należy wykonać dylinę dolną w postaci pełnego pokładu podłużnego z krawędziaków 20x10cm (z zachowaniem szczeliny miedzy krawędziakami o szer. 1cm), mocowanych do bali poprzecznych. Na krawędziakach należy wykonać styczną dylinę górną w postaci pokładu z desek o gr. 5cm. Balustrady obustronne drewniane o wysokości 1,1m. Drewno na elementy kładki – dębina klasy D24. Teren przed przyczółkami od strony wody należy umocnić w postaci okładziny z płyt Meba o gr. 10cm, wykonanych na materacu z pospółki o gr. 30cm zawiniętym w geowłókninę filtracyjną. Otwory w płytach wypełnić humusem z obsiewem trawą.
b) ciągu pieszego i ścieżki rowerowej. W I etapie zrealizowany zostanie odcinek od ist. bulwaru przy jez. Ewingi do proj. kładki z odnogami do DW nr 519 o łącznej długości 238,50 mb. Ciągi komunikacyjne zaprojektowano w formie zintegrowanych ciągów pieszo jezdnych tj. ciąg pieszy o szer. 2m z równoległą ścieżką rowerową o szer. 1,5m (całkowita szerokość ciągu chodnik i ścieżka rowerowa wynosi 3,5m). Nawierzchnia wydzielona opornikami betonowymi, z zachowaniem spadków nawierzchni. Ciąg z lokalnymi zawężeniami w przypadku wystąpienia kolizji z istniejącym zadrzewieniem terenu (do 3,0 m wg cz. graficznej opracowania). Odprowadzenie wód opadowych grawitacyjnie do gruntu. W sąsiedztwie ciągu przewidziano montaż elementów małej architektury w postaci ławek, śmietników, stojaka na rowery oraz tablic edukacyjnych. W obrębie kładki tj. przy ciągu pieszym oraz na murkach oporowych przy najeździe na mostek zaprojektowane zostały balustrady z prętów stalowych z pochwytem drewnianym. Liny stalowe osadzone zostaną w systemowych terminalach z gwintem wewnętrznym ze stali nierdzewnej. Szczegóły dot. sposobu kotwienia zależą od przyjętego systemu (zgodnie ze wskazaniem producenta). Zamawiający nie określa siły naciągu lin (balustrada ma spełniać swoją funkcję pod względem estetycznym, funkcjonalnym i bezpieczeństwa).
Szczegółowe parametry techniczne:
- długość kładki: 10,50 mb,
- szerokość kładki: 4,00 mb,
- powierzchnia kładki: 42,00 m2
- powierzchnia ciągów pieszych (z płyt betonowych szlachetnych płukanych 60x20cm) gr. 6 cm – 572,99 m2
- powierzchnia ciągów rowerowych (o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych) – 556,00 m2
- balustrady z prętów stalowych z pochwytem drewnianym – 108,50 m2
- wysokość ścian oporowych zróżnicowana w zależności od wysokości nasypu (Hmax=2,3m).
a) Długość ścianki o wys. 2,3 m - 50 m.
b) Długość ścianki o wys. 1,0 m - 30,5m.

2) Budowa ścieżki pieszo – rowerowej w ciągu ulic Tartacznej, Kolejowej, 29 Stycznia i Żeromskiego w Zalewie:

Zakres robót obejmuje: budowę ścieżki pieszo – rowerowej o długości 2 112,50 mb, budowę przepustu drogowego o śr. 400 mm i dł. 10,0 m, przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych oraz budowę kanalizacji deszczowej w km 1+520 do 1+611. Nawierzchnia ciągu pieszo ‐ rowerowego wykonana będzie z mieszanki mineralno ‐ asfaltowej AC8S (50/70) grubości 3 cm ułożonej na warstwie wiążącej z mieszanki mineralno‐asfaltowej AC11W (35/50) gr. 4 cm. Warstwy bitumiczne zostaną ułożone na podbudowie zasadniczej z kruszywa 0/31,5 mm łamanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm ułożonej na warstwie gruntu stabilizowanego cementem CBGM C1,5/2 o gr. 15 cm. W zależności od usytuowania w stosunku do krawędzi jezdni drogi wojewódzkiej ciąg pieszo‐rowerowy będzie ograniczony obustronnie obrzeżem betonowym 8x30 cm, a w przypadku usytuowania przy krawędzi jezdni zostanie ograniczony krawężnikiem betonowym drogowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem. Ścieżka za obrzeżami będzie ograniczona trawnikiem. Obrzeża i krawężniki betonowe będą ustawiony na ławie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15. Połączenie krawężnika i nawierzchni jezdni należy zabezpieczyć bitumiczną masą zlewową. Istniejące zjazdy do posesji zaprojektowano o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa 0/31,5 mm łamanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm na warstwie gruntu stabilizowanego cementem CBGM C1,5/2 o gr. 15 cm. Krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm na zjazdach ustawione na wysokość +3 cm od istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni. Zmianę wysokości krawężnika na zjazdach wykonać krawężnikiem skośnym 30/22x15 cm. Zjazdy zaprojektowano z mieszanki mineralno‐asfaltowej AC8S gr. 3 cm. W związku z projektowaną ścieżką pieszo – rowerową istniejący przepust w km 13+432,6 zostanie przedłużony rurociągiem z rur z tworzywa o średnicy 400 mm i sztywności obwodowej SN8. Długość przepustu 10,0 m. Przepust zostanie ułożony w istniejącym rowie drogowym z niewielką korektą w zakresie dostosowania wysokościowego po usunięciu warstwy humusu i wykonaniu podsypki z piasku o grubości 20 cm.
Szczegółowe parametry techniczne:
- długość: 2112,50 m
- szerokość: 3,00–3,50 m
- powierzchnia: 7 312,50 m2.

2. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w kosztach inwestycji niezbędnych prac przygotowawczych (tj. obsługi geodezyjnej oraz wprowadzenia niezbędnego oznakowania robót ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego) i porządkowych (w tym uprzątnięcia terenu budowy, wywozu pozostałości powstałych w trakcie realizacji zadania, a także utylizacji odpadów). Materiały rozbiórkowe nadające się do ponownego wykorzystania zostaną przekazane w miejsce wskazane przez Zamawiającego).

3. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej: projektach budowlano - wykonawczych, projektach organizacji ruchu, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót budowlanych. Dokumentacja ta stanowi zał. nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne - Zgodnie z art. 255 pkt 3) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne - Zamawiający w toku oceny i badania ofert wzywał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu. Wykonawca w przewidzianym terminie nie złożył wymaganych dokumentów. Oferta Wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, została odrzucona. Wszystkie pozostałe oferty złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi. W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4240000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6361473,37 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.