Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00397247/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na rzecz Przedszkola Publicznego nr 1 i nr 2 w Kamieniu Pomorskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIEŃ POMORSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Kamieniu Pomorskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kamień Pomorski
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kamienpomorski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamienpomorski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/kamienpomorski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych na rzecz Przedszkola Publicznego nr 1 i nr 2 w Kamieniu Pomorskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b571197-39f4-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019111/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 świadczenie usług cateringowych na rzecz Przedszkola Publicznego nr 1 i nr 2 w Kamieniu Pomorskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397247
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymagany zakres działalności usługowej
1.1 Operator Gastronomiczny w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków całodziennych zobowiązuje się w szczególności do:
1) Przygotowywania posiłków dla dzieci przedszkolnych zgodnie z wymogami i zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia według jadłospisów dekadowych układanych przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych) na okres 5 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia na 3 dni przed planowanym jadłospisem. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy.
Dzienny jadłospis powinien obejmować dania mięsne, półmięsne oraz jarskie, jak również uwzględniać urozmaicenie posiłków ze względu na sezonowość i święta. Na jadłospisie winna widnieć gramatura, kaloryczność posiłków oraz podpis dietetyka.
2) Przygotowywanie tzw. suchego prowiantu dla dzieci w dniach, w których wyjeżdżać będą na całodniowe wycieczki. W ramach suchego prowiantu muszą znaleźć się ciepłe napoje w termosach.
3) Dostarczania na własny koszt i własnym środkiem transportu posiłków do Przedszkola Publicznego nr 1, tj
6.30-7.00- dostawa śniadania do przedszkola
11.30-12.00- dostawa obiadu i podwieczorku do przedszkola
Orientacyjna ilość posiłków w okresie trwania umowy PP1:
Śniadanie- 4600 szt.
Zupa- 4500 szt.
II danie- 4000 szt.
Podwieczorek- 2700 szt.
4) Dostarczanie na własny koszt i własnym środkiem transportu posiłków do Przedszkola Publicznego Nr 2, tj.
6.30- 7.00- dostawa śniadania do przedszkola
11.30-12.00- dostawa obiadu i podwieczorku do przedszkola
Orientacyjna ilość posiłków w okresie trwania umowy PP2
Śniadanie- 7000 szt.
Zupa- 7000 szt.
II danie- 6400 szt.
Podwieczorek- 7100 szt.
5) Zwrotu pełnej stawki żywieniowej za posiłek (posiłki) niewydane z przyczyn leżących po stronie Operatora Gastronomicznego lub wydane w niepełnej porcji na podstawie protokołu sporządzanego przez dyrektora w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania protokołu.
6) Dysponowanie min. 1 samochodem (środkiem transportu) do przewozu posiłków, dla którego winna być wydana decyzja Inspektora Sanitarnego dopuszczająca ten środek transportu do przewozu posiłków dla potrzeb żywienia zbiorowego (catering).
7) Posiadania decyzji Inspektora Sanitarnego o spełnianiu wymogów na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia oraz stosowania norm HACCP.
1.2 Strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmian w dekadówkach, o jakich mowa w punkcie 1.1 pkt 1), przy czym wprowadzenie zmiany każdorazowo wymagają pisemnej zgody obu stron.
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) pracowników bezpośrednio wykonujących usługi przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków do Przedszkoli
2) osobę odpowiedzialną za nadzór nad pracownikami wykonującymi ww. usługi i do bezpośredniego kontaktu z Dyrektorem Przedszkola w zakresie wykonywanej usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniuINNE PRZETARGI KAMIEŃ POMORSKI
więcej: przetargi KAMIEŃ POMORSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rojnej 15 w Łodzi w okresie od 01.03.2025 r. do 31.10.2025 r.
- Usługi restauracyjne dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rojnej 15 w Łodzi w okresie od 01.03.2025 r. do 31.10.2025 r.
- Świadczenie usług gastronomicznych - catering w zakresie przygotowania i przywozu całodziennych posiłków z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych
- Przygotowywanie i dostawa posiłków do SM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bornem Sulinowie - Centrum Rehabilitacji SM w Bornem Sulinowie
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt.: "Prawo Międzynarodowe i Prawa Człowieka a Wielowymiarowość Konfliktów we Współczesnym Świecie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.