eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceSerwis i asysta techniczna MSIP w okresie 07.2024-07.2025



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis i asysta techniczna MSIP w okresie 07.2024-07.2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis i asysta techniczna MSIP w okresie 07.2024-07.2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-763bbc26-2960-11ef-b091-ce35ef079555

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024813/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Serwis i asysta techniczna MSIP w okresie 07.2024 - 07.2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372226

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 1) lit. b ustawy z dnia 11 września Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z pózn. zm.).
Przedmiotem zamówienia jest pogwarancyjna asysta techniczna oprogramowania Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej, obejmującego następujące jego elementy: Interfejs PESEL, Platforma Infrastruktury Usług Informacji Przestrzennej (Platforma UrbanView), Internetowy Serwer Danych Przestrzennych (ISDP), Geoportal toolkit (GPT), System Obsługi Wniosków Administracyjnych (SOWA) - w zakresie modułów ŚRODOWISKO, OFERTY INWESTYCYJNE I PLANOWANIE PRZESTRZENNE, Rozwiązanie Informatyczne dla Wydziału Planowania Przestrzennego (RIPP), Rejestr Zmian, do którego wyłączne prawa autorskie majątkowe posiada firma HyperView sp.z o.o. z siedzibą w Gliwicach.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego asysty technicznej MSIP w okresie trwania niniejszej umowy.
Zakres przewidzianej w niniejszej umowie asysty technicznej obejmować będzie w szczególności:

1) usuwanie błędów, stwierdzonych w trakcie eksploatacji MSIP;
2) reinstalacja i rekonfiguracja komponentów MSIP w przypadku awarii oprogramowania lub serwerów, na których rezyduje MSIP, włącznie z wizytą w siedzibie Zamawiającego, jeśli jest taka potrzeba;
3) instalacja oprogramowania narzędziowego w szczególności serwera bazy danych ORACLE, w przypadku konieczności jego aktualizacji do nowszej wersji dla poprawnego lub wydajniejszego działania oprogramowania aplikacyjnego MSIP;
4) dostarczenie niezależnych uaktualnień oprogramowania (upgrade), przy czym częstotliwość i zakres uaktualnień jest zgodny z pracami rozwojowymi prowadzonymi przez Wykonawcę;
5) wykonywanie zmian zawartości bazy danych, których nie mogą wprowadzić pracownicy Zamawiającego lub, które ze względu na charakter wymagają szczególnych procedur bezpieczeństwa. Zmiany te, nie mogą wiązać się ze zmianą schematu bazy danych, chyba, że Wykonawca zaopiniuje pozytywnie zmianę;
6) zmianę technologiczną, na wniosek Wykonawcy, wdrożonych rozwiązań, o ile nie zmniejszy to funkcjonalności i cech rozwiązań zastępowanych zmianę taką musi zaakceptować Zamawiający;
7) dostosowywanie na wniosek Zamawiającego oprogramowania wskazanego w § 1 ust. 1 pkt 1) umowy do zmian w prawie w zakresie ewidencji gruntów i budynków, w szczególności w zakresie zmian w modelu danych ewidencyjnych;
8) dwa przeglądy konserwacyjne MSIP wraz z serwerami, na których MSIP rezyduje w zakresie obejmującym sprawdzenie poszczególnych składników systemu, analizę logów celem wykrycia ewentualnych sytuacji niepożądanych;
9) odbywanie do 4 wizyt konsultacyjno-szkoleniowych w okresie realizacji niniejszej umowy, na żądanie Zamawiającego w ustalonych terminach. Maksymalny czas trwania 1 wizyty wynosi 8 godzin;
10) konsultacje (HELP DESK) dla użytkowników końcowych z zakresu obsługi aplikacji oraz konsultacje z zakresu administracji i konfiguracji oprogramowania za pośrednictwem zdalnych kanałów komunikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HyperView Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 631 23 96 695

7.3.3) Ulica: ul. Chorzowska 50

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205656,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.