eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraRemont I piętra w budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze- roboty branży elektrycznej Etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont I piętra w budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze- roboty branży elektrycznej Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY-OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY ZIELONA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dekoracyjna 8

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-722

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@zgora.pip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielonagora.pip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91a337b3-8ed0-4b44-8a01-2c978e9bb6b5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sprawowania nadzoru i kontroli przestrzegania prawa pracy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont I piętra w budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze- roboty branży elektrycznej Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91a337b3-8ed0-4b44-8a01-2c978e9bb6b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00253901/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont I piętra budynku Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze-roboty elektryczne. Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG-POR-A.213.183.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19372,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót elektrycznych w budynku Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze części pomieszczeń na pierwszym piętrze budynku przy ul. Dekoracyjnej 8 w Zielonej Górze. Remont ma na celu przywrócenie prawidłowego funkcjonowania instalacji, a także dostosowanie pomieszczeń do potrzeb inwestora jednocześnie zachowując istniejące sprawne i zgodne z przepisami elementy instalacji elektrycznej. Prace obejmują wymianę oświetlenia na energooszczędne źródła światła LED, dodanie nowych obwodów gniazd zgodnie z potrzebami najemcy/właściciela oraz nowe zasilenia wraz z uzupełnieniem rozdzielnic elektrycznych dostosowując je do aktualnych przepisów.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:

1) zakup, dostarczenie i wbudowanie wszystkich urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną.
2 ) Wykonanie robót budowlanych branży elektrycznej i robót towarzyszących
3 ) czytelne i trwałe oznakowanie urządzeń i instalacji realizowanych w zakresie przedmiotu zamówienia,
4 ) prace przygotowawcze, porządkowe i odtworzeniowe w trakcie i po zakończeniu realizacji robót,
5) zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót pod względem BHP i ppoż. Roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie urzędu – należy zapewnić ciągły i bezpieczny dostęp do budynku jego użytkownikom poprzez zastosowanie m.in. rozwiązań tymczasowych uzgodnionych wcześniej z Zamawiającym,
6) organizacja zaplecza budowy,
7) zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy,
8) po zakończeniu robót przeprowadzenie prób montażowych, pomiarów i sporządzenie protokołu zgodnie z Projektem Technicznym
9) po zakończeniu robót opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej ze zrealizowanego zakresu w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i w dwóch egz. w wersji elektronicznej
10) dokonanie przeglądu instalacji elektrycznej według zapisów projektu technicznego
11) spełnienie wszystkich wymogów instytucji uzgadniających wynikających z uzgodnień,
12) wywóz i utylizacja odpadów powstałych w trakcie realizacji prac objętych umową.
2. Przedmiot umowy wykonywany będzie z materiałów Wykonawcy.
3. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
4. Wszystkie materiały, urządzenia, wyposażenie i sprzęt do wykonania przedmiotu umowy dostarcza Wykonawca. Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy muszą odpowiadać wymogom art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych i aktów podstawowych oraz spełniać wymagania zawarte w SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podst. art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r., poz. 1710 ze zm. ) z uwagi na fakt, że w postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.