Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00381876/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont mieszkania – Rawicz ul. Rynek 17/4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9440211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont mieszkania – Rawicz ul. Rynek 17/42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e94f90e-2eeb-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018070/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Remont mieszkania - Rawicz ul. Rynek 17/4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381876
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie kapitalnym mieszkania zlokalizowanego w Rawiczu przy ul. Rynek 17m.4.
Mieszkanie o powierzchni 77,63 m2 składające się z trzech pokoi, kuchni, łazienki, przedpokoju, pomieszczenia gospodarczego i garażu. Mieszkanie zlokalizowane jest na parterze w budynku wielorodzinnym (4 mieszkania), część budynku zajmowana jest przez Starostwo Powiatowe (biura). Budynek zlokalizowany jest w ścisłym centrum miasta, wejście do mieszkania od ul. Szarych Szeregów.
2. Zakres prac przy realizacji zamówienia, obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
2) Roboty rozbiórkowe:
a) demontaż posadzek,
b) rozebranie ścianek z cegieł,
c) odbicie tynków,
d) demontaż urządzeń i instalacji sanitarnych i gazowych,
3) Roboty budowlane i instalacyjne :
a) wykonanie tynków wewnętrznych, wykonanie ręczne na podłożu z cegły i pustaków, licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych, wykonanie gładzi gipsowych ścian,
b) wykonanie posadzek betonowych, izolacje, warstwy wyrównawcze, gruntowanie podłoży, położenie płytek i paneli,
c) ułożenie płyt gipsowo kartonowych i warstw paraizolacji na sufitach,
d) budowa ścianek na rusztach metalowych z płyt gipsowo – kartonowych,
e) montaż parapetów wewnętrznych,
f) malowanie farbami emulsyjnymi z poszpachlowaniem nierówności oraz dwukrotne malowanie ścian i sufitów,
g) montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych wraz z ościeżnicami,
h) montaż instalacji wraz z osprzętem - umywalka z syfonem, ustęp kompakt, brodzik, kabina , zlewozmywak, baterie,
i) montaż instalacji centralnego ogrzewania, montaż grzejników
j) instalacja elektryczna – w budynku wykonana jest nowa instalacja elektryczna – zakres prac obejmuje częściowe prace – montaż przewodów i gniazd, montaż opraw.
k) montaż anteny stacjonarnej, puszki instalacyjne, gniazdo antenowe,
l) instalacja gazowa -podejścia do kuchenki gazowej, montaż kotła 24W dwufunkcyjnego,
4) Inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia m.in.: wywiezienie gruzu i złomu z terenu budowy wraz z opłatą za utylizację.
4. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) przedmiaru robót wraz z kosztorysami zerowymi (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych i wizję w terenie),
2) dokumentacji projektowej na zakres instalacji gazowej
3) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania określają załączone przedmiary wraz
z kosztorysem zerowym. Przedmiar robót / kosztorys zerowy mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych i wizję w terenie.
5. W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w dokumentacjach zgłoszeniowych kwota ulegnie zmniejszeniu.
6. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
- roboty branży ogólnobudowlanej
7. Wykonawca przy realizacji zadań w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany będzie również do:
1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.),
2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
3) zatrudnienia kierownika budowy odpowiedzialnego za prawidłową realizację prac instalacyjnych - instalacja gazowa - w tym prowadzenie dziennika budowy w tym zakresie,
4) załatwienia wszelkich formalności w imieniu Zamawiającego niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania,
5) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny (posiadanie aktualnej i opłaconej polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej Zamawiającemu na każde jego wezwanie w terminie 2 dni od dnia wezwania),
6) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objętego zamówieniem oraz placu budowy, zgodnie
z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
7) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126),
8) zagospodarowania powstałych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) a jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej,
9) utrzymania terenu objętego zamówieniem (naprawy, woda, energia elektryczna, dozorowanie budowy itd),
10) po zakończeniu robót doprowadzenia terenu objętego zamówieniem do stanu pierwotnego, demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowania całego terenu zajętego na prowadzenie robót,
11) udzielenia rękojmi i gwarancji jakości na wykonane roboty i wbudowane materiały, zgodnie ze złożoną ofertą (od 36 - 60 miesięcy),
12) prowadzenia dziennika budowy,
13) wykonania wszelkich prób, pomiarów i odbiorów instalacji,
8. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się
z obiektem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia.
9. Dokumenty będące podstawą realizacji zamówienia publicznego, powinny być traktowane jak wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionych poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów:
1) Umowa i SWZ,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) Dokumentacja projektowa na zakres instalacji gazowej,
4) Przedmiar robót / kosztorys,
5) Oferta Wykonawcy.
Uwaga: W sytuacji rozbieżności zapisów w ww. dokumentach ostateczne rozwiązania muszą być korzystne dla Zamawiającego.
10. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem dla poszczególnych części obowiązywać będą zasady
i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określonych w:
1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
2) Dokumentacji projektowej dla zakresu gazowego,
3) Specyfikacji Warunków Zamówienia z załącznikami,
4) Obowiązujących normach,
5) Przedmiarze robót / kosztorysie.
11. Wymienione w dokumentacjach projektowych, kosztorysowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy.
12. Zamówienie jest dofinansowanie z dotacji Wojewody Wielkopolskiego na zapewnienie lokalu mieszkalnego dla repatriantów – Porozumienie nr 1/Rep/2024 z dnia 25 marca 2024.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262690-4 - Remont starych budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198767,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247572,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198767,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROK-BUD Zakład Ogólnobudowlany Łukasz Prokocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931959765
7.3.4) Miejscowość: Czeladź Wielka 18
7.3.5) Kod pocztowy: 56-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROK-BUD ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY ŁUKASZ PROKOCKI
jakie przetargi wygrała firma
PROK-BUD ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY ŁUKASZ PROKOCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198767,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-24 do 2024-10-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa infrastruktury rowerowej jako alternatywny sposób komunikacji na obszarze powiatu rawickiego - ETAP III".
- Zakup i dostawa leków
- Dostawa paliw płynnych na potrzeny Gminy Rawicz - Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu
- Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2025
- Zakup paliwa na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.