Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00471311/01 - Wynik z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz uczniów z terenu gminy Stargard do SP Małkocin , SP Grzędzice, SP Pęzino oraz przewozy dodatkowe wraz z zapewnieniem im opieki w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810819813
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bydgoska 63
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@oas.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.oas.stargard.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz uczniów z terenu gminy Stargard do SP Małkocin , SP Grzędzice, SP Pęzino oraz przewozy dodatkowe wraz z zapewnieniem im opieki w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b862817-af46-4a80-9be4-9ad2c9f57504
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093940/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przewóz uczniów z terenu gminy Stargard do SP Małkocin , SP Grzędzice, SPPęzino oraz przewozy dodatkowe wraz z zapewnieniem im opieki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/all?query=O%C5%9Brodek%20Administracyjny%20Szk%C3%B3%C5%82%20Gminy%20Stargard3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/all?query=O%C5%9Brodek%20Administracyjny%20Szk%C3%B3%C5%82%20Gminy%20Stargard
(zwanej dalej „Platformą”).
2) Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:zamowienia@oas.stargard.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa regulamin platformy (dostępny pod adresem: http://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz instrukcje dla Wykonawców (dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/46-instrukcje) Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
5)Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). W zakresie nieuregulowanym w SWZ, w zakresie dokumentów i oświadczeń w nim wymienionych, zastosowanie mają przepisy PZP, ww. rozporządzenia oraz Rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Przewóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Małkocinie – średnia miesięczna liczba przejechanych kilometrów – około 2740 km natomiast w czasie trwania remontu szkoły średnia miesięczna liczba przejechanych kilometrów – około 3800 km
Przewóz obejmuje uczniów z miejscowości: Warchlino (9 uczniów), Warchlinko (10 uczniów, Siwkowo (3 uczniów), Kiczarowo (28 uczniów), Grabowo (38 uczniów). Łącznie 88 uczniów.
Plan przewozów uczniów przedstawia się następująco:
Przywóz od poniedziałku do piątku – 42 km
7:00- Warchlino
7:05 Warchlinko
7:10 – Siwkowo
7:15 – SP Małkocin
7:25 - Kol. Kiczarowo
7:30 – Kiczarowo
7:35 – Kol. Grabowo Górna
7:45 – Grabowo
7:50 – Kol. Grabowo Dolna
8:00 - SP Małkocin
Odwóz I od poniedziałku do piątku – 53 km
13:00 – SP Małkocin
13:05 – Siwkowo
13:10 – Warchlino
13:15 – Warchlinko
13:25 – SP Małkocin
13:35 – Kol. Grabowo Dolna
13:40 - Grabowo
13:45 - Kol. Grabowo Górna
13:50 – Kiczarowo
13:55 - Kol. Kiczarowo
14:10 - SP Małkocin
Odwóz II od poniedziałku do piątku – 42 km, w jednym dniu tygodnia II odwóz będzie rozpoczynał się o godzinie 15:40, natomiast w czasie remontu szkoły będzie rozpoczynał się codziennie o godzinie 15:40.
14:40 – SP Małkocin
14:45 – Siwkowo
14:50 – Warchlino
14:55 – Warchlinko
15:00 – SP Małkocin
15:15 – Kol. Grabowo Dolna
15:20 – Grabowo
15:25 – Kol. Grabowo Górna
15:30 - Kiczarowo
15:35 – Kol. Kiczarowo
Szacowana dzienna liczba km wg planu przewozu 137 km. Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy. Przewiduje się około 186 dni nauki szkolnej. W związku z planowanym remontem starego budynku szkoły Zamawiający przewiduje konieczność zwiększenia ilości przywozów uczniów do dwóch przywozów dziennie, a tym samym zwiększenia dziennej liczby km do 190 km do czasu zakończenia prac remontowych tj. około 4 miesiące od czasu rozpoczęcia remontu. Drugi przywóz uczniów do szkoły w czasie trwania remontu będzie odbywał się na godzinę 10:30. W ciągu roku szkolnego w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych, a także związanych z obchodami świąt religijnych, państwowych i szkolnych Zamawiający przewiduje zmiany w planie zajęć i co za tym idzie zmniejszenie liczby km w tych dniach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Przewóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Grzędzicach – średnia miesięczna liczba przejechanych km – około 2750 km.
Przewóz uczniów obejmuje miejscowości : Koszewo (5 uczniów), Koszewko (0 uczeń), Wierzchląd (1 uczniów), Skalin (6 uczniów), Lipnik (16 uczniów), Żarowo (39 uczniów), Lubowo (13 uczniów), Grzędzice Majątek ( 11 uczniów). Łącznie 91 uczniów.
Plan przewozów uczniów przedstawia się następująco:
PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA
Przywóz I Kierunek KOSZEWO
Koszewo – 6:30
Koszewko- 6:35
Wierzchląd – 6:40
Skalin – 6:45
Lipnik – 6:50
SP Grzędzice – 6:55
Przywóz II Kierunek LUBOWO
Lubowo – 7:05 Żarowo -7:10
Grzędzice Majątek - 7:15
SP Grzędzice - 7:25
Odwóz I Kierunek LUBOWO
SP Grzędzice – 13:20
Grzędzice Majątek -13:30
Żarowo – 13:35
Lubowo – 13:50
Odwóz II Kierunek LUBOWO
SP Grzędzice- 14:55
Grzędzice Majątek – 15:05
Żarowo- 15:10
Lubowo- 15:15
Odwóz I Kierunek KOSZEWO
SP Grzędzice – 14:05
Lipnik – 14:10
Skalin – 14:15
Wierzchląd – 14:20
Koszewko – 14:25
Koszewo – 14:30
Odwóz II Kierunek Koszewo
SP Grzędzice – 15:30
Lipnik – 15:35
Skalin – 15:40
Wierzchląd – 15:45
Koszewko – 15:50
Koszewo – 15:55
CZWARTEK, PIĄTEK
Przywóz I Kierunek KOSZEWO
Koszewo – 6:30
Koszewko- 6:35
Wierzchląd – 6:40
Skalin – 6:45
Lipnik – 6:50
SP Grzędzice – 6:55
Przywóz I Kierunek LUBOWO
Lubowo – 7:05 Żarowo -7:10
Grzędzice Majątek - 7:15
SP Grzędzice - 7:25
Przywóz II Kierunek KOSZEWO
Koszewo – 10:10
Koszewko- 10:15
Wierzchląd – 10:20
Skalin – 10:25
Lipnik – 10:30
SP Grzędzice – 10:35
Przywóz II Kierunek LUBOWO
Lubowo – 10:45 Żarowo -10:50
Grzędzice Majątek - 11:00
SP Grzędzice - 11:05
Odwóz I Kierunek LUBOWO
SP Grzędzice – 14:55
Grzędzice Majątek -15:05
Żarowo – 15:10
Lubowo – 15:15
Odwóz I Kierunek KOSZEWO
SP Grzędzice – 15:45
Lipnik – 15:50
Skalin – 15:55
Wierzchląd – 16:00
Koszewko – 16:05
Koszewo – 16:10
Odwóz II Kierunek LUBOWO
SP Grzędzice- 16:35
Grzędzice Majątek – 16:45
Żarowo- 16:50
Lubowo- 16:55
Odwóz II Kierunek Koszewo
SP Grzędzice – 17:10
Lipnik – 17:15
Skalin – 17:20
Wierzchląd – 17:25
Koszewko – 17:30
Koszewo – 17:35
Szacowana dzienna liczba km wg planu przewozu w I i II semestrze wynosi 137,5 km. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dziennej liczby km do 165 km w przypadku zmiany planu przewozu w wyniku zmiany planu lekcji. Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy.
Przewiduje się 186 dni nauki szkolnej. W ciągu roku szkolnego w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych , a także związanych z obchodami świąt religijnych, państwowych, i szkolnych Zamawiający przewiduje zmiany w planie zajęć i co za tym idzie zmniejszenie liczby km w tych dniach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III. Przewóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Pęzinie – średnia miesięczna liczba przejechanych kilometrów – około 3000 km.
Przewóz obejmuje następujące miejscowości: Barzkowice (7 uczniów), Golina (10 uczniów), Ulikowo (33 uczniów), Krąpiel (62 uczniów), Trzebiatów (26 uczniów). Łącznie 138 uczniów.
Plan przewozów uczniów przedstawia się następująco:
PRZEWOZY PONIEDZIAŁEK
PRZYWOZY
I AUTOBUS PRZYWÓZ
Krąpiel- 7:15
Trzebiatów – 7:20
SP Pęzino – 7:30
Krąpiel – 7:35
Trzebiatów – 7:40
SP Pęzino - 7:50
Trzebiatów – 9:50
Krąpiel – 10:15
Trzebiatów – 10:20
SP Pęzino – 10:25
II AUTOBUS PRZYWOZY
Barzkowice – 7:20
Golina – 7:25
SP Pęzino – 7:40
Ulikowo – 7:45
SP Pęzino – 7:55
ODWOZY
I AUTOBUS ODWOZY
SP Pęzino - 12:35
Ulikowo – 12:40
Golina – 12:50
Barzkowice – 13:00
SP Pęzino – 13:10
SP Pęzino – 14:25
Ulikowo – 14:30
SP Pęzino – 14:40
Golina – 14:55
Barzkowice – 15:00
SP Pęzino – 15:15
SP Pęzino – 14:25
Trzebiatów – 14:30
Krąpiel -14:35
SP Pęzino – 14:45
SP Pęzino – 15:15
Trzebiatów – 15:20
Krąpiel – 15:25
PRZEWOZY WTOREK
PRZYWOZY
I AUTOBUS
Krąpiel- 7:15
Trzebiatów – 7:20
SP Pęzino – 7:30
Krąpiel – 7:35
Trzebiatów – 7:40
SP Pęzino - 7:50
Barzkowice – 9:55
Golina – 10:00
SP Pęzino – 10:15
Ulikowo – 10:20
SP Pęzino – 10:30
II AUTOBUS
Barzkowice – 7:20
Golina – 7:25
SP Pęzino – 7:40
Ulikowo – 7:45
SP Pęzino – 7:55
ODWOZY
I AUTOBUS
SP Pęzino – 12:35
Trzebiatów – 12:40
Krąpiel – 12:45
SP Pęzino – 12:55
SP Pęzino – 13:30
Trzebiatów – 13:35
Krąpiel – 13:40
SP Pęzino – 13:50
SP Pęzino – 14:25
Trzebiatów – 14:33
Krąpiel – 14:35
II AUTOBUS
SP Pęzino – 14:25
Ulikowo – 14:30
Golina – 14:40
Barzkowice – 14:45
SP Pęzino – 15:00
SP Pęzino – 15:15
Ulikowo – 15:20
Golina – 15:30
Barzkowice – 15:35
Trzebiatów – 15:45
Krąpiel – 15:50
PRZEWOZY ŚRODA
PRZYWOZY
I AUTOBUS
Krąpiel- 7:15
Trzebiatów – 7:20
SP Pęzino – 7:30
Krąpiel – 7:35
Trzebiatów – 7:40
SP Pęzino - 7:50
Krąpiel – 10:15
Trzebiatów – 10:20
SP Pęzino – 10:25
II AUTOBUS PRZYWOZY
Barzkowice – 7:20
Golina – 7:25
SP Pęzino – 7:30
Ulikowo – 7:45
SP Pęzino – 7:55
ODWOZY
SP Pęzino - 12:35
Ulikowo – 12:40
Golina – 12:50
Barzkowice – 13:00
SP Pęzino – 13:10
SP Pęzino – 14:25
Ulikowo – 14:30
SP Pęzino – 14:40
Golina – 14:55
Barzkowice – 15:00
SP Pęzino – 15:15
SP Pęzino – 15:15
Trzebiatów – 15:20
Krąpiel – 15:30
II AUTOBUS
SP Pęzino – 14:25
Trzebiatów – 14:30
Krąpiel – 14:35
PRZEWOZY CZWARTEK
PRZYWOZY
I AUTOBUS
Krąpiel- 7:15
Trzebiatów – 7:20
SP Pęzino – 7:30
Krąpiel – 7:35
Trzebiatów – 7:40
SP Pęzino - 7:50
Barzkowice – 9:55
Golina – 10:00
SP Pęzino – 10:15
Ulikowo – 10:20
SP Pęzino – 10:30
II AUTOBUS
Barzkowice – 7:20
Golina – 7:25
SP Pęzino – 7:40
Ulikowo – 7:45
SP Pęzino – 7:55
ODWOZY
I AUTOBUS
SP Pęzino – 12:35
Trzebiatów – 12:40
Krąpiel – 12:45
SP Pęzino – 12:55
SP Pęzino – 13:30
Ulikowo – 13:35
Golina – 13:50
Barzkowice – 13:55
II AUTOBUS
SP Pęzino – 14:25
Trzebiatów – 14:30
Krąpiel – 14:35
SP Pęzino – 14:45
SP Pęzino – 15:15
Ulikowo – 15:20
Golina – 15:30
Barzkowice – 15:35
Trzebiatów – 15:45
Krąpiel – 15:50
PRZEWOZY PIĄTEK
PRZYWOZY
I AUTOBUS
Krąpiel- 7:35
Trzebiatów – 7:40
SP Pęzino – 7:45
Krąpiel – 10:15
Trzebiatów – 10:20
SP Pęzino – 10:25
II AUTOBUS
Barzkowice – 7:20
Golina – 7:25
SP Pęzino – 7:40
Ulikowo – 7:45
SP Pęzino – 7:55
ODWOZY
I AUTOBUS
SP Pęzino – 11:40
Ulikowo – 11:45
Golina – 11:55
Barzkowice – 12:00
SP Pęzino – 12:10
SP Pęzino – 12:35
Trzebiatów – 12:40
Krąpiel – 12:45
SP Pęzino – 12:55
SP Pęzino – 13:30
Ulikowo – 13:35
Golina – 13:45
Barzkowice – 13:50
SP Pęzino – 14:05
SP Pęzino – 14:25
Ulikowo – 14:30
Trzebiatów – 14:40
Krąpiel – 14:45
SP Pęzino – 14:45
SP Pęzino – 15:15
Ulikowo – 15:20
Trzebiatów – 15:30
Krąpiel – 15:35
Szacowana dzienna liczba km wg planu przewozu wynosi 150 km. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia dziennej liczby km do 140 km dziennie. Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy. Przewiduje się 186 dni nauki szkolnej. W ciągu roku szkolnego w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych, a także związanych z obchodami świąt religijnych, państwowych i szkolnych Zamawiający przewiduje zmiany w planie zajęć i co za tym idzie zmniejszenie km w tych dniach. Mapę poglądową dla tej części zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV. Przewozy uczniów na zajęcia pozalekcyjne, konkursy, zawody międzyszkolne, rekolekcje, jasełka, przewozy uczniów na zajęcia projektowe, granty w przypadku podpisania umowy na dofinansowanie według zapotrzebowania szkół prowadzonych przez Gminę Stargard na podstawie odrębnego rozliczenia faktycznie wykonanej usługi w oparciu o ustaloną stawkę za 1 km.
Przewidywana ilość km - 1000 km.
Zakładana liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca, w którym uczniowie wsiadają i zjazdu z miejsca, w którym uczniowie wysiadają. Przebieg trasy każdorazowo ustala Zamawiający.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj. dotyczące:1)zdolności do występowaniu w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie – dotyczy wszystkich części zamówienia,
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Licencja/zezwolenie musi być ważne przez cały okres wykonywania zamówienia - dotyczy wszystkich części zamówienia
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł- dotyczy wszystkich części zamówienia
4)zdolności technicznej lub zawodowej;
a)Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie osób o wartości minimum 200 000,00 zł brutto (wartość roczna). (załącznik nr 7 do swz) – dotyczy wszystkich części zamówienia
b) Warunek ten w zakresie potencjału technicznego zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: (wypełnić wg załącznika nr 5)- tj:
-minimum 1 pojazdem przystosowanym (w odniesieniu do planu przewozów tj. liczba osób) do przewozu osób w części I,
-minimum 1 pojazdem przystosowanym (w odniesieniu do planu przewozów tj. liczba osób ) do przewozu osób w części II,
-minimum 2 pojazdami przystosowanymi (w odniesieniu do planu przewozów tj. liczba osób) do przewozu osób w części III,
-minimum 2 pojazdami przystosowanymi (w odniesieniu do planu przewozów tj. liczba osób) do przewozu osób w części IV.
2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/ „nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VII.
3. Wykonawca zgodnie z art. 118 ustawy pzp może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
4.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
5.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 4, winno potwierdzać, że łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
1)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2)sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3)czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6.Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawi, wraz z ofertą oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 2a i 3a do swz).
7.Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej na zasadach określonych w art. 118 PZP w zw. z art. 266 PZP zobowiązany będzie do przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt 2-4 SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podstawy wykluczenia z postępowania. Dokumenty o których mowa powyżej Wykonawca będzie obowiązany złożyć na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale VII.
8.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
9.Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
10.W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu udostępniającego w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zamieszcza informację o tych podmiotach w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
11.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadkach, o których mowa w zdaniach powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10.
12.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
13. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 12 należy dołączyć do oferty.
14. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
15. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. . Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty.
16. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego.
17.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp (załącznik nr 2 i 3) musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:-dla części I Przewóz uczniów do i z SP Małkocin – 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
-dla części II Przewóz uczniów do i z SP Grzędzice – 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
-dla części III Przewóz uczniów do i z SP Pęzino – 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
-dla części IV Przewozy uczniów na zajęcia pozalekcyjne, konkursy, zawody międzyszkolne, rekolekcje, jasełka, przewozy uczniów na zajęcia projektowe w przypadku podpisania umowy na dofinansowanie według zapotrzebowania szkół prowadzonych przez Gminę Stargard na podstawie odrębnego rozliczenia faktycznie wykonanej usługi w oparciu ustaloną stawkę za 1 km – 1 000,00 (jeden tysiąc złotych)
2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.
3.Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: :
1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 41 1240 3901 1111 0010 0489 7577(w tytule przelewu należy wpisać której części zamówienia dotyczy wniesione wadium.)
2) gwarancjach bankowych;
3)gwarancjach ubezpieczeniowych;
4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-4-należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.
7.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1-5 PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ustawy Pzp.2. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia w przypadku dokonania zmiany wynagrodzenia za 1 km przewozu w przypadku zmiany przepisów o wysokości podatku VAT w taki sposób, że kwota netto pozostaje bez zmian a zmienia się wynagrodzenie brutto.
3. Nie stanowi zmiany umowy:
a) zmiana liczby przewożonych osób, którym Zamawiający obowiązany jest zapewnić Usługi w okresie realizacji Umowy, w przypadku m.in. dołączenia do szkół nowych dzieci z terenu gminy Stargard;
b) zmiana przebiegu tras przejazdów, miejsc przystanków, godzin przyjazdu i odjazdu, w zakresie:
-niezbędnym do zapewnienia transportu na warunkach przewidzianych w Umowie dla zmienionej liczby przewożonych osób,
-uwzględniającym wystąpienie w trakcie realizacji Umowy nieprzewidzianych utrudnień w ruchu drogowym, takich jak: remont, przebudowa drogi, wyłączenia z ruchu, zmiany organizacji ruchu i tym podobne;
4. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych teleadresowych.
5. Nie stanowi zmiany umowy zmiana osób skierowanych do realizacji umowy jeżeli, spełniają warunki określone przez Zamawiającego w postępowaniu .
6. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności mogących powodować zmianę Umowy, nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian ani nie może stanowić samodzielnej podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/all?query=O%C5%9Brodek%20Administracyjny%20Szk%C3%B3%C5%82%20Gminy%20Stargard
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-07 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI STARGARD
- Obsługa informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37 oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną.
- "ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ZADASZENIE POWIERZCHNI UTWARDZONEJ STANOWISKA AKUSTYCZNEGO I WIAT ŚMIETNIKOWYCH WRAZ Z DOPOSAŻENIEM SCENY O SIATKĘ ESTRADOWĄ"
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach powiatowych przewozów pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej w publicznym transporcie zbiorowym na terenie powiatu dąbrowskiego"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- Dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stryjkach w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.